جی این این سوشل

تجارت

حکومت پاکستان نے رواں مالی سال کے پہلے 9 ماہ میں 3.58 ٹریلین کا قرض واپسی کیا

اسلام آباد: وفاقی حکومت نے رواں مالی سال 2022-23کے پہلے 9 ماہ میں3.58 ٹریلین روپے مالیت کا قرضہ ادا کردیا۔ 

پر شائع ہوا

کی طرف سے

حکومت پاکستان نے رواں  مالی سال  کے پہلے 9 ماہ میں 3.58 ٹریلین کا قرض واپسی کیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

وزارت خزانہ کی جانب سے آمدنی اور اخراجات بارے جاری کردہ رپورٹ کے مطابق وفاقی حکومت کے مطابق اسی عرصے کے دوران پاکستان کی آمدنی 3.4 ٹریلین روپے رہی ہے جبکہ اسکے مقابلے میں مجموعی اخراجات 6 ہزار 978 ارب روپے سے زائد رہے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق اس لحاظ سے رواں مالی سال کے پہلے نو ماہ کے دوران حکومت کا بجٹ خسارہ 3 ہزار 534 ارب روپے تک پہنچ گیا ہے جبکہ دفاعی اخراجات ایک ہزار ارب روپے سے تجاوز کر گئے ہیں جبکہ قرضوں اور سود کی ادائیگی پر 3 ہزار 582 ارب خرچ کئے گئے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق جولائی 2022 سے مارچ 2023 تک قرضوں اور سود کی ادائیگی پر 3 ہزار 582 ارب خرچ ہوئے، گزشتہ سال کے مقابلے سود کی ادائیگی پر 1464 ارب روپے زیادہ اخراجات کئے گئے۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ رواں مالی سال کے ابتدائی 9 ماہ میں دفاعی اخراجات ایک ہزار ارب روپے سے تجاوز کر گئے، ترقیاتی منصوبوں پر 428 ارب خرچ ہوئے، سبسڈیز پر 524 ارب اور پنشن کی ادائیگی پر 486 ارب سے زائد اخراجات آئے وزارت خزانہ کے مطابق جولائی تا مارچ ایف بی آر نے 5 ہزار 156 ارب روپے ٹیکس وصول کیا۔

رپورٹ کے مطابق نان ٹیکس ریونیو ایک ہزار 240 ارب روپے رہا، 9 ماہ میں صوبوں کا بجٹ 456 ارب روپے سرپلس رہا ہے۔ وزارت خزانہ کے مطابق پیٹرولیم مصنوعات پرٹیکس کے ذریعے حکومت نے 362 ارب روپے اکٹھے کیے، داخلی قرضوں کی ادائیگی پر 3.1 ٹریلین، غیر ملکی قرضوں پر0.47 ٹریلین روپے خرچ ہوئے ہیں۔

دنیا

کینڈا میں پہلی مرتبہ خاتون آرمی چیف تعینات

56 سالہ جنرل جینی کیریگنن نے ایک تقریب میں کینیڈا کے چیف آف ڈیفنس اسٹاف کا عہدہ سنبھالا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کینڈا میں پہلی مرتبہ خاتون آرمی چیف تعینات

کینڈا میں پہلی مرتبہ خاتون آرمی چیف تعینات کر دی گئی۔

غیرملکی میڈیا کے مطابق 56 سالہ جنرل جینی کیریگنن نے ایک تقریب میں کینیڈا کے چیف آف ڈیفنس اسٹاف کا عہدہ سنبھالا۔

جنرل جینی کیریگنن کینیڈا کی مسلح افواج کی قیادت کرنے والی پہلی خاتون بن گئی ہیں۔

کینیڈا کے دارالحکومت اوٹاوا میں کینیڈین وار میوزیم میں منعقدہ تقریب میں بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ میں اس چیلنج کو سنبھالنے کے لیے تیار ہوں۔

غیرملکی میڈیا کے مطابق جنرل جینی کیریگنن نے فوجی انجینیئر کی حیثیت سے کیریئر کا آغاز کیا تھا، وہ فوج میں 35 سال کے دوران افغانستان، بوسنیا ہرزیگوینا، عراق اور شام میں فوجیوں کی قیادت کرچکی ہیں۔

غیرملکی میڈیا کے مطابق جنرل جینی کیریگنن 4 بچوں کی والدہ ہیں جن میں سے دو بچے کینیڈا کی فوج میں ہی ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

بلوچستان میں پولیو کا ایک اور کیس رپورٹ، تعداد 9 ہو گئی

تازہ ترین کیس بلوچستان کے ضلع ژوب سے سامنے آیا ہے، جہاں ڈیڑھ سالہ بچہ پولیو وائرس کا شکار ہو گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بلوچستان میں پولیو کا ایک اور کیس رپورٹ، تعداد 9 ہو گئی

کراچی: ملک میں پولیو وائرس کا ایک اور کیس رپورٹ ہو گیا ہے، جس کے بعد رواں برس پولیو سے متاثرہ بچوں کی تعداد 9 ہو گئی ہے۔

تازہ ترین کیس بلوچستان کے ضلع ژوب سے سامنے آیا ہے، جہاں ڈیڑھ سالہ بچہ پولیو وائرس کا شکار ہو گیا ہے۔

ذرائع کے مطابق ژوب کی یونین کونسل حسن زئی اربن 2 سے ڈیڑھ سالہ بچے سے لیے گئے نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔ متاثرہ بچے میں پولیو کی علامات 28 جون کو ظاہر ہوئیں۔

قومی ادارہ صحت (این آئی ایچ) کے مطابق، وائرس کی جینیاتی جانچ ابھی جاری ہے۔

وزیر اعظم کی فوکل پرسن برائے انسداد پولیو عائشہ رضا نے اس واقعے پر تشویش کا اظہار کیا ہے اور کہا ہے کہ 50 سے زائد اضلاع کے ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی موجودگی بچوں کے لیے مسلسل خطرہ ہے، خاص طور پر ایسے بچے جن کی قوت مدافعت ویکسین نہ لینے کی وجہ سے کمزور ہے۔

انہوں نے کہا کہ بچوں کو پولیو سے بچانے کا سب سے موثر طریقہ پولیو سے بچاؤ کی متعدد خوراکیں ہیں اور والدین کو اپنے بچوں کو بروقت پولیو ویکسین لگوانے کی تاکید کی۔

پڑھنا جاری رکھیں

موسم

ملک کے مختلف علاقوں میں تیز بارش کا امکان

اسلام آباد اور گرد و نواح میں موسم گرم اور مرطوب رہنے کے علاوہ رات کو تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہونے کی توقع ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک کے مختلف علاقوں میں تیز بارش کا امکان

لاہور: محکمہ موسمیات نے ملک کے مختلف علاقوں میں تیز بارش ہونے کا امکان ظاہر کیا ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق اگلے 24 گھنٹوں کے دوران خیبر پختونخوا، وسطی/جنوبی پنجاب، سندھ اور شمال مشرقی/جنوبی بلوچستان میں کہیں کہیں تیز بارش ہونے کا امکان ہے۔ اس کے علاوہ شمال مشرقی پنجاب، خطہ پوٹھوہار، اسلام آباد، کشمیر اور گلگت بلتستان میں چند مقامات پر تیز ہوائیں چلنے اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہو سکتی ہے۔

اسلام آباد اور گرد و نواح میں موسم گرم اور مرطوب رہنے کے علاوہ رات کو تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہونے کی توقع ہے۔

مری، گلیات، اٹک، چکوال، تلہ گنگ، جہلم، منڈی بہاؤ الدین، گجرات، گوجرانوالہ، سیالکوٹ، نارووال، لاہور، شیخوپورہ، جھنگ، ٹوبہ ٹیک سنگھ، ننکانہ صاحب، فیصل آباد، پاکپتن، قصور، خوشاب، سرگودھا، لیہ، بھکر، میانوالی، بہاولپور، بہاولنگر، ڈیرہ غازی خان، راجن پور، ملتان، رحیم یار خان، خانیوال، مظفر گڑھ اور کوٹ ادو:** چند مقامات پر تیز ہوائیں چلنے اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہونے کا امکان ہے۔ اس دوران جنوبی اضلاع میں چند مقامات پر موسلادھار بارش کی بھی توقع ہے۔

صوبہ خیبر پختونخواکے علاقے  دیر، چترال، سوات، کوہستان، مالاکنڈ، باجوڑ، شانگلہ، بٹگرام، بونیر، کوہاٹ، باجوڑ، مہمند، خیبر، مانسہرہ، ایبٹ آباد، ہری پور، پشاور، صوابی، مردان، چارسدہ، ہنگو، کرم، کرک، وزیرستان، بنوں، لکی مروت اور ڈیرہ اسماعیل خان میں چند مقامات پر تیز ہوائیں چلنے اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

 لسبیلہ، خضدار، آوران، ژوب، بارکھان، موسیٰ خیل، شیرانی، کوہلو، ہرنائی، سبی، لورالائی، نصیر آباد، جھل مگسی، جعفر آباد، کوئٹہ، زیارت، قلات، خضدار، لسبیلہ، آواران اور کیچ میں تیز ہوائیں چلنے اور گرج چمک کے ساتھ بارش جبکہ چند مقامات پر تیز بارش ہونے کا بھی امکان ہے۔

سکھر، کشمور، خیر پور، لاڑکانہ، دادو، بدین، ٹھٹھہ، سجاول، کراچی، جیکب آباد، شکار پور، شہید بینظیر آباد، حیدرآباد، تھرپارکر، عمرکوٹ، مٹھی، میرپور خاص اور سانگھڑ میں چند مقامات پر تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کی توقع ہے۔ اس دوران بعض مقامات پر موسلادھار بارش کا بھی امکان ظاہر کیا گیا ہے۔

کشمیر اور گلگت بلتستان میں  مطلع جزوی ابرآلود رہنے کے علاوہ تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ چند مقامات پر بارش ہونے کی پیشگوئی کی گئی ہے۔

محکمہ موسمیات نے عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ تیز بارش اور طوفان سے بچاؤ کے لیے احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll