جی این این سوشل

دنیا

سعودی وزارت حج و عمرہ کی ہوائی سفر کے دوران مچار منوعہ سامان لانے سے منع کر دیا

سعودی وزارت حج و عمرہ نے پلاسٹک کے تھیلے، پانی کی بوتلیں، کھلا ہوا مواد ، کپڑوں میں لپٹا ہوا سامان لانے پر پابندی لگا دی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سعودی  وزارت حج و عمرہ کی  ہوائی سفر کے دوران مچار منوعہ سامان لانے سے منع کر دیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

سعودی عرب کی وزارت حج و عمرہ نے ضیوف الرحمن کے لیے ہوائی سفر کے دوران ممنوعہ سامان لانے سے اجتناب برتنے کی ہدایت کردی۔ وزارت نے مکہ مکرمہ اور مدینہ منورہ کا مقدس سفر کرنے والے مسافروں کو طیارے میں چار چیزیں لانے سے روک دیا ہے۔

وزارت نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر ایک انفوگرافک میں 4 اشیاء کی نشاندہی کی ہے جو ہوائی جہاز میں سفر کرتے وقت ممنوع ہیں ۔ ان چیزوں میں پلاسٹک کے ت

سعودی وزارت حج و عمرہ نے پلاسٹک کے تھیلے، پانی کی بوتلیں، کھلا ہوا مواد ، کپڑوں میں لپٹا ہوا سامان لانے پر پابندی لگا دی

 

پاکستان

کشکو ل توڑ دیا ہے ، وزیر اعظم کاایس آئی ایف سی اجلاس میں اظہار خیال

وزیر اعظم نے کہا کہ اب تجارتی و معاشی تعاون کو اہمیت دے رہے ہیں، دوست ممالک نے بھی ایس آئی ایف سی کے اقدامات کو سراہا ہے، غیر ملکی سرمایہ کاری کی راہ میں حائل کوئی سرخ فیتہ برداشت نہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کشکو ل توڑ دیا ہے ، وزیر اعظم کاایس آئی ایف سی اجلاس میں اظہار خیال

 

اسلام آباد :  وزیراعظم پاکستان  شہباز  شریف کی زیر صدارت ایس آئی ایف سی کی اپیکس کمیٹی کا دسواں اجلاس  وزیراعظم  ہاؤس میں ہوا جس میں سرمایہ کاری کے اقدامات  پر بات چیت کی گئی اور اطمینان کا اظہار کیا گیا ۔ 

ایپکس کمیٹی کے اجلاس میں آرمی چیف جنرل عاصم منیر، نائب وزیراعظم اور  وزیر خارجہ اسحاق ڈار ، وفاقی وزیر اطلاعات، وزیر خزانہ محمد  اورنگزیب،  وزیر داخلہ محسن نقوی،  وزیر دفاع خواجہ آصف،  وزیر توانائی اویس لغاری  اور  دیگر شریک  ہوئے۔

اجلاس میں وزیر اعلیٰ خیبر پختونخوا علی امین گنڈا پور، وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز، وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ اور وزیر اعلیٰ بلوچستان سرفراز بگٹی بھی شریک ہوئے ۔ 

وزیر اعظم شہباز شریف نے کہا ہے کہ صوبائی حکومتوں کو ایس آئی ایف سی میں ساتھ لیکر چل رہے ہیں اور  آئندہ بھی ساتھ لے کر چلیں گے ، انہوں نے کہا کہ غیر ملکی سرمایہ کاری کیلئے  دورہ یو اے ای انتہائی کامیاب رہا،  انہوں نے کہا کہ یو اے ای نے 10 ارب ڈالر یو اے ای قیادت نے پاکستان میں سرمایہ کاری کے لیے مختص کردیئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اب پاکستان کے حالات مزید بہتری کی جانب گامزن ہیں اور  ہم نے کشکول توڑ دیا ہے ، اب تجارتی و معاشی تعاون کو اہمیت دے رہے ہیں، دوست ممالک نے بھی ایس آئی ایف سی کے اقدامات کو سراہا ہے، غیر ملکی سرمایہ کاری کی راہ میں حائل کوئی سرخ فیتہ برداشت نہیں۔

واضح رہے کہ چاروں صوبوں کے چیف سیکرٹریز  بھی اجلاس میں موجود تھے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

غزہ معاملے پر عالمی عدالت کے فیصلےکا خیر مقدم کرتے ہیں، ترجمان دفتر خارجہ

پاکستان جنوبی افریقہ کی طرف سے اسرائیل کے خلاف عالمی عدالت انصاف میں دائر کی گئی درخواست کی حمایت کرتا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

غزہ معاملے پر عالمی عدالت کے فیصلےکا خیر مقدم کرتے ہیں، ترجمان دفتر خارجہ

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ پاکستان غزہ میں اسرائیل کے فوجی آپریشن روکنے کے عالمی عدالت انصاف کے فیصلے کا خیر مقدم کرتا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ نے کہا کہ پاکستان جنوبی افریقہ کی طرف سے اسرائیل کے خلاف عالمی عدالت انصاف میں دائر کی گئی درخواست کی حمایت کرتا ہے۔پاکستان عالمی عدالت انصاف کے اقدامات کا خیرمقدم کرتا ہے، جس میں اسرائیل کو رفح میں فوجی کارروائی کو فوری طور پر روکنے کا حکم دیا گیا ہے۔

ممتاز زہرا بلوچ کا کہناتھا کہ اقوام متحدہ نسل کشی کے الزامات کی تحقیقات کرے، پاکستان عالمی عدالت انصاف کے تازہ ترین احکامات کے ساتھ ساتھ 26 جنوری اور 28 مارچ کے سابقہ احکامات پر فوری اور غیر مشروط عمل درآمد کا مطالبہ کرتا ہے۔

ترجمان نے کہا کہ اسرائیلی قابض حکام رفح کراسنگ کو انسانی امداد کی بلا روک ٹوک فراہمی کے لیے کھلا رکھیں ، کسی بھی تحقیقاتی کمیشن، فیکٹ فائنڈنگ مشن یا دیگر تحقیقاتی ادارے کی غزہ پٹی تک بلا رکاوٹ رسائی کو یقینی بنایا جانا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہہم اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل سے مطالبہ کرتے ہیں کہ وہ غزہ میں اسرائیل کی جاری وحشیانہ فوجی مہم کو ختم کرنے میں اپنا کردار ادا کرے، ان کارروائیوں پر اسرائیل کو اس کے جرائم کا جوابدہ ٹھہرایا جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

اگر وفاق خیبر پختو نخواہ پر توجہ نہیں دیتا تو آئینی راستہ اختیارکریں گے ، علی امین گنڈا پور

وزیراعلیٰ خیبرپختونخواعلی امین گنڈاپورنے پشاور میں میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے کہا کہ صوبے کی نمائندگی کیلئے اپیکس کمیٹی اجلاس میں شریک ہوئے، صوبے کے حق پرسمجھوتہ نہیں کریں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اگر  وفاق خیبر پختو نخواہ پر توجہ نہیں دیتا تو آئینی راستہ اختیارکریں گے ، علی امین گنڈا پور

علی امین گنڈا پورنے کہا ہے کہ وفاق سے مطالبہ ہے کہ ہمارے صوبے کے فنڈز ادا کریں، عوام کو ریلیف دینے کیلئے آخری حد تک جاؤں گا۔

وزیراعلیٰ خیبرپختونخواعلی امین گنڈاپورنے پشاور میں میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے کہا کہ صوبے کی نمائندگی کیلئے اپیکس کمیٹی اجلاس میں شریک ہوئے، صوبے کے حق پرسمجھوتہ نہیں کریں گے ، علی امین گنڈاپورنے کہا کہ مطالبہ کیا ہے ضم شدہ اضلاع میں ٹیکس اس بجٹ میں نہ لگایا جائے، اپیکس کمیٹی اجلاس میں فاٹا، پاٹامیں ٹیکس لگانے کی مخالفت کی ہے۔

وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا نے کہا کہ بجلی سے متعلق جو ڈیڈلائن دی گئی تھی اس پربات ہوئی، اسلام آباد میں کے پی کی بجلی سے متعلق تھوڑی دیربعد میٹنگ ہوگی، وفاق سے مطالبہ ہے کہ ہمارے صوبے کے فنڈز ادا کریں۔

علی امین گنڈا پورنے کہا کہ وفاق صوبے پرتوجہ نہیں دیتا توپھرآئینی راستہ اختیارکریں گے، آئینی طورپرجوکرسکتےہیں وہ کریں گے، عوام کو ریلیف دینے کیلئے آخری حد تک جاؤں گا۔ صوبےکےبجٹ کاحجم11ہزارارب کی بنیاد پررکھاہے، وفاق کی جانب سےزیادہ فنڈزآتےہیں توعوام کومزید ریلیف دیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll