جی این این سوشل

دنیا

افغانستان میں جنازے کے دوران دھماکے میں 11 افراد ہلاک

کالعد تنظیم نے دھماکے کی ذمہ داری قبول کی ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

افغانستان میں جنازے کے دوران دھماکے میں 11 افراد ہلاک
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

فیض آباد: افغانستان میں جنازے کی تقریب میں تباہ کن حملے میں جمعرات کو کم از کم 11 افراد جان کی بازی ہار گئے۔

نشانہ بنایا جنازہ شمال مشرقی صوبہ بدخشاں کے صوبائی دارالحکومت فیض آباد میں قائم مقام صوبائی گورنر نثار احمد احمدی کے سوگ کے لیے ادا کیا جا رہا تھا۔

کالعدم تنظیم نے تیزی سے دھماکے کی ذمہ داری قبول کی، اگست 2021 میں طالبان کے اقتدار سنبھالنے کے باوجود اپنی مسلسل دھمکی کا مظاہرہ کیا۔

عینی شاہد نصیر احمد نے اس خوفناک منظر کو بیان کیا جو اس وقت پیش آیا جب دھماکہ اس مسجد میں ہوا جہاں سوگوار ان کی تعزیت کے لیے جمع تھے۔

اس کے نتیجے میں زمین خون آلود لاشوں سے اٹی ہوئی تھی، جس سے سانحے کے احساس میں مزید اضافہ ہوا۔

افغان وزارت داخلہ نے ان کے مخالفین کی طرف سے کیے گئے حملے کی تشدد کی مذمت کرتے ہوئے وزارت نے غمزدہ خاندانوں سے اظہار تعزیت کیا۔

سیکورٹی فورسز نے تیزی سے جوابی کارروائی کرتے ہوئے علاقے کو محفوظ بنا لیا اور آس پاس میں چوکیاں قائم کیں۔

پاکستان

ایم کیو ایم پاکستان کی سیاسی جماعتوں سے رابطے کے لیے پارلیمانی کمیٹی تشکیل

ایم کیو ایم پاکستان کا سندھ کا بجٹ مسترد کرتے ہوئے وفاقی بجٹ پر بھی تحفظات کا اظہار

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایم کیو ایم  پاکستان کی  سیاسی جماعتوں سے رابطے کے لیے  پارلیمانی کمیٹی تشکیل

متحدہ قومی موومنٹ (ایم کیو ایم) پاکستان نے سیاسی جماعتوں سے رابطے کے لیے 4 رکنی پارلیمانی کمیٹی تشکیل دے دی جبکہ ایم کیو ایم نے سندھ کا بجٹ مسترد کرتے ہوئے وفاقی بجٹ پر بھی تحفظات کا اظہار کیا ہے۔

ایم کیو ایم کے مرکز بہادرآباد میں چیئرمین ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی کی سربراہی میں مرکزی کمیٹی کا اجلاس ہوا، جس میں ملک کی سیاسی و معاشی صورتحال بالخصوص وفاقی اور سندھ کے صوبائی بجٹ کا تفصیلی جائزہ لیا گیا۔ اجلاس میں شرکاء نے سندھ کے بجٹ کو یکسر مسترد کرتے ہوئے کرتے ہوئے اُسے شہری اور سندھ دشمن بجٹ قرار دے دیا۔

اجلاس کے دوران عوامی مسائل کے حوالے سے سیاسی جماعتوں سے رابطے اور ملاقاتوں کے لیے 4 رکنی پارلیمانی کمیٹی تشکیل دی گئی، جس میں سید مصطفیٰ کمال، ڈاکٹر فاروق ستار، سید امین الحق اور سید فیصل سبزواری شامل ہیں۔ کمیٹی حکومتی اور سیاسی قائدین سے مختلف مسائل اور معاملات پر ملاقاتیں کرے گی۔

ترجمان ایم کیو ایم نے کہا کہ سندھ کی متعصب حکومت نے بجٹ میں شہری سندھ کے لیے کوئی بڑا ترقیاتی منصوبہ اور شہری نوجوانوں کے لیے کوئی سکیم نہیں رکھی، کراچی سندھ کے بجٹ کا 97 فیصد پیسہ دیتا ہے اس کے باوجود کراچی کی ترقی، انفراسٹرکچر اور شہریوں کو نظرانداز کیا گیا۔

اجلاس میں مرکزی کمیٹی نے وفاقی بجٹ پر بھی شدید تحفظات کا اظہار کیا جبکہ تنخواہ دار طبقے پر اِنکم ٹیکس کے اضافی بوجھ پر بھی تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ تنخواہ دار طبقے پر ٹیکس بڑھانا ملک کے بڑے جاگیردار، سرمایہ دار اور وڈیروں کو تحفظ فراہم کرنے کے مترادف ہے۔ایم کیو ایم، پی ٹی آئی سے مذاکرات کیلئے تیار، بجٹ حکومتی عہدیداروں اور امیروں کی سہولتکاری قرار دے دیا

ترجمان ایم کیو ایم نے مطالبہ کیا کہ وزیر اعظم پاکستان تنخواہ دار طبقے پر اِنکم ٹیکس کا بوجھ کم کرنے اور ان کا معاشی قتل عام بند کرنے کی ہدایت جاری کریں۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

2024 میں 18 لاکھ سے زیادہ افراد نے حج ادا کیا، سعودی شماریات اتھارٹی

16 لاکھ 11 ہزار 310 عازمین حج دنیا بھر کے ملکوں سے حج کرنے تشریف لائے، اتھارٹی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

2024 میں 18 لاکھ سے زیادہ افراد نے حج ادا کیا، سعودی شماریات اتھارٹی

سعودی جنرل اتھارٹی برائے شماریات کے مطابق اس سال 1445 ہجری کے دوران حجاج کرام کی کل تعداد 18 لاکھ 33 ہزار 164 رہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق 16 لاکھ 11 ہزار 310 عازمین حج دنیا بھر کے ملکوں سے حج کرنے تشریف لائے تھے جبکہ  ملکی حجاج کرام کی تعداد 2 لاکھ 21 ہزار 854 رہی۔ ان ملکی حجاج میں سعودی شہری اور سعودی رہائشی دونوں طرح کے افراد شامل ہیں۔

اتھارٹی نے رواں سال کے حج کے لیے اپنے اعدادوشمار کے نتائج میں عندیہ دیا ہے کہ اندرون و بیرون ملک مقیم عازمین حج کی مجموعی تعداد میں سے مرد عازمین حج کی تعداد 9 لاکھ 58 ہزار 137 رہی اور خواتین کی تعداد 8 لاکھ 75 ہزار 27 رہی۔

 مملکت کے باہر سے آنے والے عازمین حج میں سے عرب ملکوں سے آنے والے عازمین کا تناسب 22.3 فیصد رہا۔ ایشیائی ممالک سے 63.3 فیصد، افریقی ملکوں سے 22.3 فیصد اور یورپی، شمالی و جنوبی امریکہ و آسٹریلیا سے آنے والے حجاج کرام کی تعداد 3.2 فیصد تھی۔

مملکت سے باہر سے آنے والے عازمین حج میں سے 15 لاکھ 46 ہزار345 ایئرپورٹس کے ذریعے پہنچے۔ 60 ہزار 251 حجاج کرام بری راستوں اور 4 ہزار 714 حجاج کرام بحری پورٹس سے سعودی عرب داخل ہوئے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی سے سکھر جانیوالی بس کو حادثہ، 4 مسافر جاں بحق،15 زخمی

علاقہ مکینوں اور پولیس نے حادثے کی اطلاع پر ملنے پر جائے حادثہ پہنچ کر حادثے کے شکار افراد کی لاشوں اور زخمیوں کو سول ہسپتال پہنچایا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی سے سکھر جانیوالی بس کو حادثہ، 4 مسافر جاں بحق،15 زخمی

سندھ کے شہر خیرپور میں قومی شاہراہ پر کراچی سے سکھر جانے والی بس الٹ گئی، جس کے نتیجے میں بس میں سوار 4 مسافر جاں بحق اور 15 زخمی ہوگئے۔

افسوسناک ٹریفک حادثے خیرپور میں قومی شاہراہ پر پیش آیا جہاں کراچی سے سکھر جانے والی بس الٹ گئی، حادثے کے نتیجے میں بس میں سوار 4 افراد جان کی بازی ہار گئے جبکہ 15 زخمی بھی ہوئے۔

جاں بحق افراد میں امجد میتلو، ذیشان سومرو اور عبدالغفار میتلو شامل ہیں جبکہ زخمیوں میں ذوالفقار علی میتلو ، عبدالستار میتلو، شاہنواز میتلو، عبدالمجید میتلو، وحید علی، محمد سہیل سومرو، عمران علی سومرو، فاروق میتلو اور دیگر شامل ہیں۔

علاقہ مکینوں اور پولیس نے حادثے کی اطلاع پر ملنے پر جائے حادثہ پہنچ کر حادثے کے شکار افراد کی لاشوں اور زخمیوں کو سول ہسپتال پہنچایا۔

سول ہسپتال  انتظامیہ نے ایمرجنسی نافذ کرکے ہنگامی بنیادوں پر ڈاکٹروں کو ہسپتال طلب کیا جہاں زخمیوں کا علاج جاری ہے جبکہ قانونی کارروائی مکمل کرکے حادثے میں جاں بحق افراد کی لاشیں ان کے ورثاء کے حوالے کردی گئی۔

جاں بحق اور زخمی افراد روہڑی تحصیل کے گوٹھ علی واہن کے رہائشی بتائے جاتے ہیں جو قربانی کے جانور کراچی کی مویشی منڈی میں فروخت کرکے واپس اپنے گاؤں جارہے تھے کہ خیرپور کے قریب قومی شاہراہ پر ان کے ساتھ حادثہ پیش آیا۔

سول ہسپتال ذرائع کے مطابق 3 زخمیوں کی حالت نازک ہے جبکہ زخمیوں کا علاج جاری ہے، حادثہ تیز رفتاری کے باعث پیش آیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll