جی این این سوشل

تجارت

ایشیائی ترقیاتی بینک کی پاکستان کے لئے بڑی معاونت

بینک نے کاروبار کے لئے خواتین کوقرضوں کی فراہمی کے ضمن میں 155.5 ملین ڈالر کی منطوری دے دی ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ایشیائی ترقیاتی بینک کی پاکستان کے لئے بڑی معاونت
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

ایشیائی ترقیاتی بینک نے مالیاتی شعبے تک خواتین کی رسائی میں اضافے اور چھوٹے و درمیانے درجے کے کاروبار کے لئے خواتین کوقرضوں کی فراہمی کے ضمن میں پاکستان کے لئے 155.5 ملین ڈالر کی معاونت کی منطوری دے دی ہے۔

اس معاونت میں 100 ملین ڈالر کاپالیسی قرضہ بھی شامل ہے جو مالیات تک خواتین کی رسائی بڑھانے کے لئے قانونی اور ضابطہ جاتی اصلاحات کے لئے بروئے کار لایاجائے گا، 50 ملین ڈالر مالیاتی انٹرمیڈیٹیشن قرضہ بھی اس معاونت کاحصہ ہے جس کے تحت خواتین کو قرضے کی فراہمی کے لئے مالیاتی اداروں کی مدد کی جائے گی،علاوہ ازیں مالیات سے متعلق سرگرمیوں کے لئے 5.5 ملین ڈالر کی مزید معاونت بھی فراہم کی جائے گی۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کےڈائریکٹر جنرل برائے وسطی ومغربی ایشیا یوگینی زکوپ نے اپنے بیان میں کہاہے کہ خواتین کی شمولیت اور انہیں مساوی اقتصادی مواقع فراہم کئے بغیر جامع ،موزوں اور پائیدار ترقی کاحصول ناممکن ہے۔ بینک کی اس معاونت سے مالیاتی ایکو سسٹم کو بہتر بنانے ، مالیات میں خواتین کی رسائی میں اضافے اور خواتین کو بااختیاربنانے و انہیں روزگار کی فراہمی میں مدد ملے گی۔

اعلامیے کے مطابق پاکستان کی افرادی قوت میں خواتین کاحصہ23 فیصد جبکہ کاروبار میں ان کی شمولیت کی شرح دنیا کے دیگر ممالک کے مقابلے میں کم ہے۔ اے ڈی بی کے سینئر اکانومسٹ اینڈریو میکارتے نے بتایا کہ پاکستان میں کاروباری خواتین کی ایک تعداد موجود ہے تاہم ان کی موجودگی کااعتراف نہیں کیا جاتا ۔ انہوں نے کہا کہ کاروباری خواتین کی استعدادکارمیں بہتری اور ان کے لئے سازگار ماحول کی فراہمی کے لئے پالیسی اصلاحات ضروری ہیں ۔

صحت

دنیا کی نصف سے زیادہ آبادی کو خسرہ کا شدیدیاانتہائی شدید خطرہ ہے،عالمی ادارہ صحت

خسرہ کے بارے میں ہم انتہائی فکر مند ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دنیا کی نصف سے زیادہ آبادی کو خسرہ کا شدیدیاانتہائی شدید خطرہ ہے،عالمی ادارہ صحت

جنیوا: عالمی ادارہ صحت(ڈبلیو ایچ او)نے دنیا بھر میں خسرہ کے پھیلاؤ بارے میں خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ گزشتہ سال دنیا بھر میں اس بیماری کے 30 لاکھ 6,000 سے زیادہ کیس رپورٹ ہوئے جو 2022 کے مقابلے میں 79 فیصد زیادہ تھے۔

امریکی نشریاتی ادارے کے مطابق عالمی ادارہ صحت میں خسرہ اور روبیلا کے بارے میں ٹیکنیکل ایڈوائزر نتاشا کروکرافٹ نے کہا ہے کہ خسرہ کے بارے میں ہم انتہائی فکر مند ہیں۔ قاہرہ سے ویڈیو لنک کے ذریعے انہوں نے جنیوا میں صحافیوں کو بتایا کہ 2022 میں خسرہ کے کیسز میں اتنے زیادہ اضافے کو سامنے رکھتےہوئے ہم اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ سال بہت زیادہ مشکل ہونے والا ہے۔

انہوں نے انتباہ کیا کہ اس وقت دنیا بھر کے نصف سے زیادہ ملکوں کے بارے میں خیال ہے کہ اس سال کے آخر تک ان میں خسرہ کی وبا کے پھوٹنے کا بہت زیادہ خطرہ ہوگا اور ایک اندازے کے مطابق لگ بھگ 14 کروڑ بیس لاکھ بچوں کو بیماری کا خطرہ لاحق ہوگا۔

انہوں نے مزید بتایا کہ کسی بھی علاقے میں اس وبا کو روکنے کے لیے کم از کم 95 فیصد بچوں کو اس بیماری سے بچاؤ کے لیے مکمل حفاظتی ٹیکے لگانے کی ضرورت ہوتی ہے ، لیکن عالمی سطح پر ویکسینیشن کی شرح 83 فیصد تک کم ہو گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عدالت کا سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری کی جائیداد منجمد کرنے کا حکم

سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم سوری کے آمدن سے زائد اثاثے کے کیس میں کوئٹہ کی احتساب عدالت کا فیصلہ آ گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عدالت کا سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری کی جائیداد منجمد کرنے کا حکم

تفصیلات کے مطابق سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری کو بھی نوٹس جاری کیا گیا ہے جبکہ عدالت نے عدم پیروی پر مزید کارروائی کرنے کا عندیہ دیا ہے۔

سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم سوری کے آمدن سے زائد اثاثے کے کیس میں کوئٹہ کی احتساب عدالت کا فیصلہ آ گیا ہے۔
احتساب عدالت نے سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی کی جائیداد منجمد کرنے کا حکم دے دیا، عدالت نے جائیداد منجمد کرنے کی منظوری کا حکم چیئرمین نیب کی درخواست پر دیا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پیپلز پارٹی کے کارکنوں کو تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا ہے ،بلاول بھٹو زرداری

بلاول بھٹو زرداری  نے کہا کہ ہم ان کارکنوں کے اہل خانہ کو انصاف دلانے میں مدد کریں گے جو اس الیکشن کے دوران تشدد کا نشانہ بنے تھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پیپلز پارٹی کے کارکنوں کو تشدد  کا نشانہ بنایا جا رہا ہے ،بلاول بھٹو زرداری

پی پی پی چیئرمین بلاول بھٹو زرداری  نے کہا  کہ ان کی پارٹی کے کارکنوں پر تشدد میں ملوث تمام افراد پر ظلم کیا جا رہا ہے ۔ 

انہوں نے عام انتخابات کے دوران ان کی پارٹی کے کارکنوں کی جان لینے والے فائرنگ کے واقعات کی تحقیقات کے لیے جے آئی ٹی بنانے کا اعلان کیا۔ انہوں نے انتخابات کے دوران قانون نافذ کرنے والے اداروں کی کارکردگی پر بھی افسوس کا اظہار کیا۔


بلاول بھٹو زرداری  نے کہا کہ ہم ان کارکنوں کے اہل خانہ کو انصاف دلانے میں مدد کریں گے جو اس الیکشن کے دوران تشدد کا نشانہ بنے تھے۔

انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی اس صوبے پر حکومت کرے گی اور وہ کراچی میں امن و امان کے خلاف کوئی کارروائی نہیں ہونے دیں گے۔

بلاول بھٹو  نے کہا کہ وہ تمام جماعتیں جو یہ سمجھتی ہیں کہ وہ تشدد کی بنیاد پر سیاست کر سکتی ہیں غلط ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کسی بھی پارٹی کا جھنڈا ہٹانا پیپلز پارٹی کا طریقہ نہیں ہے۔


مبینہ دھاندلی سے متعلق سوال پر بلاول بھٹو نے کہا کہ 2018 کے عام انتخابات اور اس سال کے انتخابات میں زیادہ فرق نہیں ہے۔

چیئرمین پی پی پی نے کہا کہ اگر کوئی دھاندلی ہوئی ہے تو ثبوت لے کر آئیں۔ انہوں نے کہا کہ جو جماعتیں دھاندلی کے بغیر الیکشن نہیں جیت سکتیں وہ دھاندلی کے خلاف احتجاج کر رہی ہیں۔

انہوں نے کہا میرا خیال ہے کہ عمران خان نے خود فیصلہ کیا ہے کہ وہ شہباز شریف سے مقابلہ نہیں کرنا چاہتے۔ اکثریت کے باوجود عمران خان نے کسی دوسری پارٹی سے بات کرنے کا انتخاب نہیں کیا۔

انہوں نے آئی ایم ایف کے خط کے بیان پر پی ٹی آئی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ سیاست اپنے مفاد کے لیے چاہتے ہیں ملک کی خاطر نہیں۔ انہوں نے کہا کہ وہ [پی ٹی آئی] ملک کو غیر مستحکم کرنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ اس خط کا کوئی اثر نہیں ہوگا اور اس سے پی ٹی آئی نے عوام کے سامنے خود کو مزید بے نقاب کردیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll