جی این این سوشل

پاکستان

ہائیر ایجوکیشن کمیشن کی سال (2024-25)کیلئے اسکالر شپ

اہلیت کے معیار کے مطابق درخواست کی آخری تاریخ پر نامکمل ڈگریوں والے درخواست دہندگان کو درخواست دینے کی اجازت نہیں ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ہائیر ایجوکیشن کمیشن  کی  سال (2024-25)کیلئے  اسکالر شپ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) نے  تعلیمی سال (2024-25) کے لیے پولیٹینیکا یونیورسٹی کی اسکالرشپ پیشکش کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں، جسے رومانیہ کی حکومت نے ماسٹرز اور پی ایچ ڈی کی تعلیم کے لیے شروع کیا ہے۔ انجینئرنگ اور انفارمیشن ٹیکنالوجی شامل ہیں ۔

سرکاری ذرائع کے مطابق کیمیکل انجینئرنگ، الیکٹریکل انجینئرنگ، مکینیکل انجینئرنگ، انرجی انجینئرنگ، الیکٹرانک انجینئرنگ، ٹیلی کمیونیکیشن اینڈ انفارمیشن ٹیکنالوجی، ایرو اسپیس انجینئرنگ، ٹرانسپورٹیشن انجینئرنگ، کمپیوٹر اور انفارمیشن سمیت پروگراموں میں پولیٹنیکا بخارسٹ، رومانیہ کی یونیورسٹی میں ماسٹرز کی تعلیم کی پیشکش کی جاتی ہے۔ ٹیکنالوجی، سسٹم انجینئرنگ، انڈسٹریل انجینئرنگ، اپلائیڈ انجینئرنگ سائنس، انجینئرنگ اور مینجمنٹ کیلئے سکالر شپ درکار ہیں ۔ 

اہلیت کے معیار کے مطابق درخواست کی آخری تاریخ پر نامکمل ڈگریوں والے درخواست دہندگان کو درخواست دینے کی اجازت نہیں ہے۔

ماسٹرز پروگرام کے لیے درخواست دہندگان کے پاس بیچلرز کی ڈگری (16 سال) ہونی چاہیے اور درخواست کے وقت ان کی عمر 35 سال سے کم ہونی چاہیے۔ اسی طرح، پی ایچ ڈی/ڈاکٹرل پروگرام کے لیے درخواست دہندگان کے پاس ماسٹرز ڈگری ایم ایس/ایم فل (17/18 سال) اور درخواست کے وقت ان کی عمر 40 سال سے کم ہونی چاہیے۔

تاہم، تمام درخواست دہندگان کو ایک درست HAT ٹیسٹ سکور فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔ HEC نامزدگی کے معیار میں تبدیلی یا ترمیم کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ طلباء کو آن لائن درخواست دینے کیلئے : https://scholarship.hec.gov.pk/ اور اپنے پروفائل کو رجسٹر کرنے اور پُر کرنے کے بعد، براہ کرم ”یونیورسٹی آف پولیٹنیکا سکالرشپ“ کو منتخب کریں۔

 

پاکستان

سائفر کیس میں پراسیکیوٹر کے پاس دینے کو کوئی دلیل نہیں، مہربانو قریشی

سائفر کیس میں بانی چیئرمین پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی باعزت بری ہوں گے، رہنما پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سائفر کیس میں پراسیکیوٹر کے پاس دینے کو کوئی دلیل نہیں، مہربانو قریشی

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی رہنما مہربانو قریشی نے کہا ہے کہ سائفر کیس میں پراسیکیوٹر کے پاس دینے کو کوئی دلیل نہیں ہے، سائفر کیس میں بانی چیئرمین پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی باعزت بری ہوں گے۔ شاہ محمود قریشی پرامید ہیں، ان کو ملک میں اںصاف ہوتا نظر آرہا ہے۔

اڈیالہ جیل راولپنڈی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ گزشتہ پیر ہماری شاہ محمود قریشی سے ملاقات ہوئی تھی، انکی صحت بالکل ٹھیک تھی۔ شاہ محمود قریشی پرامید ہیں، ان کو ملک میں اںصاف ہوتا نظر آرہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ جس طرح اسلام آباد ہائی کورٹ کے  6 ججز آئین کی بالادستی اور قانون کی حکمرانی کے لیے کھڑے ہو گئے ہیں تو اس کو دیکھ کر سب کے حوصلے بڑھے ہیں۔

مہربانو قریشی کا کہنا تھا کہ ہمیں امید ہے کہ اس کرب سے گزرنے کے باوجود ہم پاکستان کو مضبوط ،مستحکم اور حقیقی طور پر جمہوری اور انصاف پسند ملک دیکھنا چاہتے ہیں۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ 16 اپریل کو سائفر سزاؤں کے خلاف ہماری اپیل پر سماعت ہے، امید ہے کہ پراسیکیوشن کی جانب سے مزید کوئی بہانے بازی نہیں ہوگی۔ پراسیکیوشن کے پاس سائفر کیس میں کوئی دلیل نہیں۔

مہر بانو نے مزید کہا کہ سائفر کیس میں بانی چیئرمین پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی باعزت بری ہوں گے۔

خیال رہے کہ آج شاہ محمود قریشی کے اہل خانہ نے ان سے ملاقات کی، ملاقات کے لیے آنے والوں میں مہرین قریشی، گوہر بانو قریشی، سوہا قریشی شامل تھیں

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

پنجاب میں گندم خریداری مہم کا آغاز 13 اپریل سے شروع

کاشت کاروں سے گندم 3 ہزار 900 روپے فی من  کی مقررہ قیمت پر خریدی جائے گی، ترجمان محکمہ خوارک پنجاب

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پنجاب میں گندم خریداری مہم کا آغاز 13 اپریل سے شروع

پنجاب میں گندم خریداری مہم کا آغاز ہفتہ 13 اپریل سے ہوگا۔

ترجمان محکمہ خوراک کے مطابق کاشت کاروں سے گندم 3 ہزار 900 روپے فی من  کی مقررہ قیمت پر خریدی جائے گی جبکہ کاشتکار باردانہ ایپ کے ذریعے باردانہ کے حصول کی درخواست دے سکیں گے۔

ترجمان محکمہ خوراک پنجاب کا کہنا ہے کہ پی آئی ٹی بی کی باردانہ ایپ پر 13 سے 17 اپریل تک باردانہ کے حصول کے لیے درخواستیں موصول ہوں گی، باردانہ کا اجراء 19 اپریل 2024 سے ہوگا اور پیر 22 اپریل سے گندم کی خریداری شروع ہوگی، جس کے لیے ضلعی سطح پر گندم کی خریداری کے لیے انتظامات مکمل کر لیے گئے ہیں۔

ترجمان محکمہ خوراک کے مطابق پی آئی ٹی بی اور پنجاب لینڈ ریکارڈ اتھارٹی کی تصدیق کے بعد کاشتکاروں کو تصدیقی میسج کیا جائے گا۔

ترجمان نے بتایا کہ صوبے بھر میں 393 گندم خریداری مراکز قائم کیے ہیں اور گندم کی قیمت کے علاوہ ہر کاشتکار کو 30 روپے فی 100 کلوگرام ڈلیوری چارجز بھی ادا کیے جائیں گے۔

ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ چھوٹے کسان کے تحفظ کے لیے باردانہ حصول کی اہلیت 6 ایکڑ تک رکھی گئی ہے، فلورملز، پرائیویٹ سیکٹر اور سیڈ کمپنیوں کو بھی مقررہ نرخ پر خریداری کی اجازت دی گئی ہے۔

ترجمان محکمہ خوراک کے مطابق گندم خریداری مہم کے دوران شکایات کے ازالے کے لیے کنٹرول روم اور ٹال فری نمبر 080013505 پر اطلاع دیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

موجودہ حکومت فارم 47 کی بیساکھیوں پر آئی ہے، عمر ایوب

سائفر کیس تو اپنی موت آپ مر رہا ہے، رہنما پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

موجودہ حکومت فارم 47 کی بیساکھیوں پر آئی ہے، عمر ایوب

پی ٹی آئی رہنما اور اپوزیشن لیڈر عمر ایوب نےکہا کہ موجودہ حکومت فارم 47 کی بیساکھیوں پر آئی ہے،سائفر کیس تو اپنی موت آپ مر رہا ہے۔

پریس کانفرنس کے دوران عمرایوب نے بتایا کہ پی ٹی آئی پنجاب میں تین جلسے کرئے گی، اپوزیشن اتحاد کا کل پشین ،چمن میں جلسہ ہوگا، موجودہ حکومت فارم 47کے بیساکھیوں پر آئی ہے،27اپریل کو کراچی میں جلسہ کریں گے۔

عمرایوب کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف کو دیوار سے لگایاگیا، بانی پی ٹی آئی کو جیل میں ڈالا گیا، سائفر کیس تو اپنی موت آپ مر رہا ہے۔

عمرایوب نے کہا کہ چئیرمین پی ٹی آئی پر بوگس کیسز بنائے گئے، عمران خان، شاہ محمود قریشی سمیت دیگر رہنماؤں کو جیل میں ڈالا گیا، میں خود بھی روپوش رہا، جو لوگ کہتے تھے کہ پارٹی ختم ہوجائےگی، یہ ان کی خام خیالی تھی۔ اس وقت ملک میں پی ڈی ایم ٹو کی حکومت ہیں آج پاکستان میں آئین و قانون کا فقدان ہے.

پریس کانفرنس کے دوران عمرایوب کا مزید کہنا تھا کہ ہائیکورٹ کےججز کودباؤمیں لانےکی کوشش کی گئی ہم ریاست مدینہ کا قیام چاہتے ہیں۔ قانون پرعمل ہوگاتوسرمایہ کاری بھی سامنےآئی گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll