جی این این سوشل

تجارت

ورلڈ بینک کا پاکستان سے بڑا مطالبہ

بجلی اور گیس کے نرخوں میں اضافے کے ساتھ ساتھ پنشن اصلاحات متعارف کرائی جائیں، ورلڈ بینک

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ورلڈ بینک کا پاکستان سے بڑا مطالبہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

ورلڈ بینک نے پاکستان سے بجلی اور گیس کے نرخوں میں اضافے کے ساتھ ساتھ پنشن اصلاحات کا بھی مطالبہ کر دیا۔

ورلڈ بینک نے پنشن ریفارمز پر اپنی پاکستان ڈیولپمنٹ اپڈیٹ میں وفاقی اور صوبائی پبلک سیکٹر پنشن سے پیدا ہونے والے مالیاتی بوجھ کو کم کرنے کے لیے اصلاحات کو فوری طور پر متعارف کرانے کا مطالبہ کیا ہے۔

ورلڈ بینک کے مطابق، طویل مدتی مالیاتی استحکام کو یقینی بنانے کے لیے پنشن اصلاحات کے منصوبے کو تیار کرنے اور اس پر عمل درآمد کے لیے ابتدائی اقدامات کیے جانے چاہئیں۔ پبلک سیکٹر کے معاوضے کو معقول بنانے کے لیے اصلاحاتی منصوبے کے تحت ابتدائی اقدامات کیے جائیں۔

ورلڈ بینک نے بجلی گیس سیکٹر میں نرخوں کے حوالے سے اصلاحات کو رسدی لاگت کے ساتھ منسلک رکھنے کا بھی مطالبہ کیا ہے تاکہ بجلی اور گیس کے شعبے میں بڑھتے ہوئے گردشی قرضے کو محدود کیاجاسکے اور غریبوں کو سوشل پروٹیکشن کو بڑھا کر تحفظ دیاجائے۔

پرسنل انکم ٹیکس (PIT) ریونیو ریفارمز پر، ورلڈ بینک نے تنخواہ دار اور غیر تنخواہ دار ملازمین کے لیے اسکیموں کو ہموار کرکے پیچیدگی کو کم کرنے کے لیے ذاتی انکم ٹیکس کے نظام میں اصلاحات کا بھی مطالبہ کیا ہے۔

ورلڈ بینک کے مطابق، قابل ٹیکس آمدنی کے ذرائع کے درمیان شرح کے ڈھانچے کو ہم آہنگ کرتے ہوئے اور مراعات یافتہ طبقے کو ختم کرکے ایکویٹی بڑھانے کے لیے مخصوص ذرائع آمدن کا علاج کرتے ہوئے PIT شیڈولز میں اصلاح کی جانی چاہیے۔

ورلڈ بینک نے اپنی رپورٹ میں سماجی طور پر نقصان دہ اشیا بشمول تمباکو، دیگر غیر صحت بخش مصنوعات اور ماحولیات کو نقصان پہنچانے والی اشیا پر ٹیکس بڑھانے کی تجویز دی ہے۔

اس کے علاوہ، ورلڈ بینک نے غریب اور کمزور گھرانوں پر ٹیکس کے کل بوجھ کو کم کرنے کے لیے توانائی کی مصنوعات، ٹیلی کمیونیکیشن، مالیاتی خدمات اور دیگر کی کھپت پر ذاتی انکم ٹیکس "ودہولڈنگ" چارجز کو ختم کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔

پاکستان

الیکشن کمیشن کا ضمنی انتخابات میں کامیاب ہونے والے امیدواروں کو فارم 47 جاری

بلوچستان اسمبلی کے حلقہ 50 قلعہ عبداللہ سے ری پولنگ میں ایک کامیاب امیدوار کا بھی فارم 47 جاری کیا گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

الیکشن کمیشن  کا  ضمنی انتخابات میں کامیاب  ہونے والے امیدواروں کو فارم 47 جاری

اسلام آباد :  الیکشن  کمیشن آف پاکستان نے ضمنی انتخابات میں کامیاب ہونے والے ضمنی الیکشن کے امیدواروں کے فارم 47 جاری کردیے۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان  نے ضمنی انتخابات میں کامیاب ہونے والے 22 امیدواروں کے فارم 47 جاری کئے ہیں جن میں 5 قومی اسمبلی، 12 پنجاب اسمبلی، 2 بلوچستان اسمبلی اور 2 خیبرپختونخوا اسمبلی کے کامیاب امیدوار شامل ہیں۔

بلوچستان اسمبلی کے حلقہ 50 قلعہ عبداللہ سے ری پولنگ میں ایک کامیاب امیدوار کا بھی فارم 47 جاری کیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں : 

این اے 8 باجوڑ سے مبارک زیب آزاد حیثیت سے کامیاب ہوئے، این اے 44 ڈی آئی خان سے سنی اتحاد کونسل کے فیصل امین خان کامیاب قرار پائے جب کہ این اے 119 لاہور سے لیگی رہنما علی پرویز کامیاب ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

انتخا بات میں ہمارے پولنگ ایجنٹوں کو مارا گیا غیر قانونی طور پر گرفتار کیا گیا ، بیرسٹر گوہر

بیرسٹر گوہر نے کہا کہ ووٹ اور پبلک کی سپورٹ سے ہی ایوان بننا چاہئے نہ کہ دھاندلی سے، پی پی 32 کے نتائج تسلیم کرنے والی بات تو ہے ہی نہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

انتخا بات میں ہمارے پولنگ ایجنٹوں کو مارا گیا غیر قانونی طور پر گرفتار کیا گیا ، بیرسٹر گوہر

اسلام آباد : چیئرمیں پی ٹی آئی بیرسٹر گوہر اعجاز نے کہا کہ ضمنی انتخابات کے نام پر قوم کے ساتھ مذاق کیا گیا ۔ 

انہوں نے کہا پاکستان میں اب قانون نام کی کوئی چیز باقی نہیں رہ گئی ہے ، انہوں نے کہا کہ ہمارے پولنگ ایجنٹوں کو مارا گیا ان کی غیر قانونی گرفتاریاں کی گئیں ۔

بیرسٹر گوہر نے کہا کہ ووٹ اور پبلک کی سپورٹ سے ہی ایوان بننا چاہئے نہ کہ دھاندلی سے، پی پی 32 کے نتائج تسلیم کرنے والی بات تو ہے ہی نہیں۔ 

ان کا کہنا تھا کہ کسی صورت اب اس ملک میں اپوزیشن اور حکومت ایک ساتھ نہیں چل سکتے انہوں نے مزید کہا کہ حکومت کے دن گنے جا چکے ہیں ۔ 

انہوں نے کہا کہ  الیکشن کمیشن کو ہم بار بار کہتے رہے کہ ہمیں لیول پلیئنگ فیلڈ مہیا گی جائے ، آزاد اور منصفانہ انتخابات کرائے جائیں لیکن جو ہو رہا ہے اس طریقے سے الیکشن نہیں ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

کل ضمنی الیکشن نہیں بلکہ ایک ڈھونگ رچایا گیا، عمر ایوب

پی ٹی آئی کا آئین و قانون کے اندر رہ کر پنجاب سے تحریک کا آغاز کرنےکا اعلان

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کل ضمنی الیکشن نہیں بلکہ ایک ڈھونگ رچایا گیا، عمر ایوب

اپوزیشن لیڈر عمر ایوب نے کہا ہے کہ ضمنی الیکشن نہیں بلکہ ایک ڈھونگ رچایا گیا۔

اسلام آباد میں بیرسٹر گوہر اور صاحبزادہ حامد رضا کے ہمراہ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے عمر ایوب نے کہا کہ الیکشن کے روز انٹرنیٹ سروسز بند کر دی گئی۔ہمارے سامنے گجرات میں نیوز چینلز کے کیمرہ مین اور رپورٹر کو گھسیٹ کر جس طرح بے دردی سے پنجاب پولیس نے گرفتار کیا اور ان پر تشدد کیا۔

پوچھنے پر ہمیں بتایا گیا کہ پولیس کی وردی میں ایجنسیز کے لوگ پھر رہے ہیں گرفتاریاں وہ لوگ کررہے ہیں درندگی اور لاقانونیت کی ہر حد پار کرچکے ہے یہ لوگ کل مجھے اور بیرسٹر گوہر کو پولیس کی جانب سے متعدد بار گرفتار کرنے کی کوشش کی گئی اور پولنگ اسٹیشن کے اندر ہمیں نہیں داخل ہونے دیا گیا۔

عمر ایوب نے کہا کہ انشاء اللہ تعالیٰ تحریک تحفظ آئین پاکستان فیصل آباد سے جلسوں کا آغاز کرے گی اس کے بعد پانچ مئی کو ہمارا جلسہ کراچی میں ہوگا،پنجاب، اندرون سندھ اور خیبرپختونخوا میں بھی جلسے ہونگے اس جمعہ کو پورے پاکستان میں صوبائی اسمبلی کی سیٹوں پر ہمارے امیدوار ہمارے منتخب نمائندوں کا ایک بھرپور احتجاجی مظاہرہ کیا جائے گا۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے بیرسٹر گوہر نے کہا کہ ضمنی انتخابات میں گجرات پولنگ اسٹیشن میں ہمیں روکا گیا، 700 ووٹ والے پولنگ اسٹیشن میں 900 سے زائد ووٹ ڈالے گئے، الیکشن کمیشن حکام نے خود بتایا کہ دھاندلی جاری ہے۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے مزید کہا کہ الیکشن کمیشن سے مطالبہ ہے پنجاب میں جیت کے نوٹیفکیشن روکے جائیں، الیکشن کمیشن اورسپریم کورٹ سے استدعا ہے کہ آر او جوڈیشری سے لیں، الیکشن کمیشن نے عدلیہ سے آر او کیوں نہیں لیے۔ ہر بار ملک میں ووٹ اور جمہوریت کے ساتھ کھیلا جاتا ہے، حقیقی عوامی منتخب نمائندے ہوں گے تو ملک میں بہتری آئے گی۔

تحریک انصاف کے رہنما کا یہ بھی کہنا ہے کہ بانیٔ پی ٹی آئی کی رہائی اور مہنگائی کم ہونے پر بات کرنا چاہتے ہیں۔

سنی اتحاد کونسل کے سربراہ حامد رضا نے کہا کہ ہم آئین و قانون کے اندر رہ کر پنجاب سے تحریک کا آغاز کرنے جارہے ہیں،تحریک کے ذریعے کچے اور پکے کے ڈاکوؤں کا احتساب کریں گے-

انہوں نے کہا کہ کل والے الیکشن کو الیکشن کہنا بھی الیکشن کی توہین ہے جس طرح کل آر اوز سے زبردستی نتائج لیے گئے، پریزائیڈنگ افسران سے زبردستی فارم 45 پر دستخط لیے ان پر تشدد کیا گیا، گورنر ہاؤس میں لوگوں کو پیسے دینے کی ویڈیو بنائی گئی اس کی صرف مذمت کافی نہیں۔

الیکشن کمیشن ، حکومت پنجاب ان کے اوپر غداری آرٹیکل 6 کی ایف آئی آرز ہونے چاہیے اس طرح آئین پاکستان کا کھلم کھلا مزاق تاریخ میں نہیں اڑایا گیا ہم ان الیکشن کو ہم ان نتائج کو مکمل طور پر مسترد کرتے ہیں 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll