جی این این سوشل

کھیل

ویمنز ون ڈے سیریز :پہلے میچ میں انگلینڈ نے پاکستان کو شکست دےدی

انگلینڈ نے پاکستان کے خلاف تین میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کر لی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ویمنز ون ڈے سیریز :پہلے میچ میں انگلینڈ نے پاکستان کو شکست دےدی
ویمنز ون ڈے سیریز :پہلے میچ میں انگلینڈ نے پاکستان کو شکست دےدی

ڈربی: سوفی ایکلسٹون کے 3/26 کے معاشی باؤلنگ کے اعدادوشمار نے جمعرات کو یہاں کاؤنٹی گراؤنڈ میں تین میچوں کی سیریز کے پہلے ون ڈے میں انگلینڈ کی خواتین کو پاکستانی خواتین کے خلاف 37 رنز سے آسانی سے شکست دی۔

 انگلینڈ نے پاکستان کے خلاف تین میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کر لی۔

پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے انگلینڈ نے ندا ڈار کی تین وکٹوں کے باوجود مقررہ 50 اوورز میں 243/9 کا قابل ستائش مجموعہ بنایا۔

فارم میں موجود ایلس کیپسی نے تین چوکوں کی مدد سے 44 رنز کی ہمت کے ساتھ ہوم سائیڈ کے لیے سب سے زیادہ اسکور کیا۔

ان کے علاوہ وکٹ کیپر ایمی جونز نے 38 گیندوں پر 37 رنز بنائے۔ جونز کے بعد اوپنر ٹیمی بیومونٹ (33)، نیٹ سکیور برنٹ (31) اور کپتان ہیتھر نائٹ (29) تھے۔

پاکستان کی جانب سے ندا ڈار نے تین، عالیہ ریاض، نشرا سندھو اور ام ہانی نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔

پاکستانی خواتین بیٹنگ کے عمدہ آغاز کے باوجود صرف 206رنز ہی بنا سکی۔

پاکستان کی خواتین بلے بازوں کو انگلینڈ کے نظم و ضبط کے باؤلنگ اٹیک کے خلاف آزادانہ طور پر اسکور کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑا۔

منیبہ علی نے 60 گیندوں پر 34 رنز کی اننگ کھیلی۔

ان کے علاوہ  اوپننگ بلے باز صدف شمس 48 گیندوں پر 28 اور وکٹ کیپر بلے باز نجیحہ زندہ نے 57 گیندوں پر 26 رنز بنائے۔

کپتان ندا ڈار 26 اور آل راؤنڈر عالیہ ریاض 21 رنز بنا کر اپنا حصہ ڈالالیکن ان کی کوششیں بھی پاکستان کو فتح سے ہمکنار کرنے کے لیے کافی نہیں تھیں۔

سوفی ایکلسٹون نے تین جبکہ کیٹ کراس، لارین بیل اور چارلی ڈین نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔

انگلینڈ کی خواتین اور پاکستانی خواتین اب 26 مئی کو ٹاونٹن میں تین میچوں کی سیریز کے دوسرے ون ڈے میں مدمقابل ہوں گی۔

پاکستان

ہمارا نظام انصاف انتہائی فرسودہ ہے، وفاقی وزیر قانون

جب سے ہماری حکومت آئی ہے ہم ان مسائل کے حل کی کوشش میں لگے ہیں، اعظم نذیر تارڑ

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہمارا نظام انصاف انتہائی فرسودہ ہے، وفاقی وزیر قانون

فاقی وزیر قانون اعظم نذیر تارڑ نے کہا ہے کہ ہمارا نظام انصاف انتہائی فرسودہ ہے خصوصا فوج داری مقدمات کو تو کوئی پرسان حال ہی نہیں ہے۔ جب سے ہماری حکومت آئی ہے ہم ان مسائل کے حل کی کوشش میں لگے ہیں۔فرسودہ نظام انصاف کو تبدیل کرنا سب کی ذمہ داری ہے۔

وفاقی وزیر قانون اعظم نذیر تارڑ نے راولپنڈی میں تعزیتی ریفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ لوگوں کو انصاف کی فراہمی کے لیے کردار ادا کریں گے، فرسودہ نظام انصاف میں تبدیلی کے لیے بار کونسل سے بھی تجاویز لیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے جنگی بنیادوں پر فوجداری قوانین پر کام کیا، فرسودہ نظام انصاف میں بہت سی اصلاحات ہونا ہیں اور سب کی ذمہ داری ہے کہ فرسودہ نظام انصاف کو تبدیل کریں۔

اعظم نذیر تارڑ کا کہنا تھا کہ اٹک کچہری میں وکلا کا قتل ہمارے لیے ٹیسٹ کیس اور حکومت کیلئے چیلنج ہے،انصاف ہوگا بھی اور ہوتا ہوا نظر آئے گا، ہم کسی کے ساتھ ناانصافی نہیں کریں گے چاہے وہ ملزم ہے،وکلا کے قتل میں ملوث ملزم گرفتار ہوچکا ہے۔

وفاقی وزیر کا مزید کہنا تھا کہ عدلیہ سے گزارش کروں گا انصاف تول کر کریں، عدلیہ وکلا کو گلے سے لگا کر رکھے، وکلا دہشتگرد نہیں ہیں،فساد پیدا کرنے والے نہیں ہیں، وکلا پر دہشتگردی کے پرچے درج کرانا عدلیہ کے شایان شان نہیں، جب تک میں ہوں،وکلا پر اب دہشتگردی کا مقدمہ نہیں ہوا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

منشیات کی ترویج کا الزام، سعودی عرب میں 2 پاکستانی گرفتار

ملزمان کے قبضے سے 26 کلو گرام منشیات برآمد کر لی گئی، قانونی کارروائی کا آغاز

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

منشیات کی ترویج کا الزام، سعودی عرب میں 2 پاکستانی گرفتار

سعودی عرب میں انسداد منشیات حکام نے دارالحکومت ریاض سے 2پاکستانی باشندوں کو منشیات کی ترویج کےالزام میں گرفتار کرکے ان کے قبضے سے 26 کلو گرام منشیات برآمد کی گئی ہیں۔

جنرل ڈائریکٹوریٹ آف نارکوٹکس کنٹرول نے ریاض کے علاقے میں پاکستانی شہریت کے حامل دو باشندوں کو 26 کلو گرام منشیات میتھم فیٹامائن (شبو) کی ترویج پر گرفتار کیا ان کے خلاف قانونی کارروائی کی گئی اور انہیں پبلک پراسیکیوشن کے حوالے کر دیا گیا۔

سعودی عرب کے ادارہ برائے انسداد منشیات نے شہریوں پر غیرملکی تارکین وطن پر زور دیا ہے کہ وہ منشیات کے دھندے میں ملوث عناصر یا کسی غیر قانونی سرگرمی کی نشاندہی پر مکہ مکرمہ، ریاض، اور الشرقیہ کے علاقوں میں 911ہیلپ لائن اور ملک کے دیگر علاقوں میں 999 اور 996 پر مجاز حکام کو اطلاع دیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان میں سال کا طویل ترین دن اور مختصر ترین رات آج ہوگی

کراچی میں آج دن 13 گھنٹے 41 منٹ کا ہوگا جب کہ رات 10 گھنٹے 19 منٹ کی ہوگی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان میں سال کا طویل ترین دن اور مختصر ترین رات آج  ہوگی

 آج پاکستان میں سال کا طویل ترین دن اور مختصر ترین رات ہوگی۔ 21 جون کا دن شمالی نصف کرے میں 2024 کا سب سے طویل ترین دن ہے۔

کراچی میں آج دن 13 گھنٹے 41 منٹ کا ہوگا جب کہ رات 10 گھنٹے 19 منٹ کی ہوگی ۔ یکم جولائی کے بعد دن کا دورانیہ بتدریج کم ہونا شروع ہو جاتاہے اور 22 ستمبر کو دن اور رات کا دورانیہ تقریباً برابر ہوجاتا ہے۔

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز کے مطابق 22 دسمبر کو سال کا مختصر ترین دن اور رات طویل ترین ہوتی ہے۔ اسلام آباد میں آج دن کا دورانیہ 14 گھنٹے 32 منٹ طویل ہوگا۔ رات 9 گھنٹے 28 منٹ کی ہوگی۔

یہ دن ’سمر سولِسٹِس‘ نامی ایک فلکیاتی وقوعہ ہے جو سال کے طویل ترین دن اور ناردرن ہیمسفیئر (جنوبی نصف کرے) میں موسمِ گرما کے آغاز کی نشان دہی کرتا ہے۔ یہ وقوعہ عموماً 21 جون کو ہی پیش آتا ہے لیکن مختلف ٹائم زون ہونے کی وجہ سے یہ 20 یا 22 جون کو بھی رونما ہوسکتا ہے۔

اس دن خطِ استواء سے اوپر شمالی ہیمسفیئر میں رہنے والی دنیا کی 90 فی صد آبادی سال کا سب سے طویل مدت کا دن اور قلیل مدت کی رات گزارتی ہے۔

’سمر سولسٹِس‘ کے وقوعہ میں سورج آسمان میں اپنے بلند ترین مقام پر ہوتا ہے۔ ایسا سال میں صرف ایک بار ہوتا ہے جس کی وجہ دنیا کے محور کا سورج کے گرد اپنے مدار کی مناسبت سے 23.5 ڈگری کے ذاویے پر جھکا ہوا ہونا ہے۔ اس ہی جھکاؤ کی وجہ سے دنیا کے موسموں میں تبدیلی آتی ہے۔

21 جون سے پہلے اور بعد میں کئی دنوں تک الاسکا، کینیڈا، گرین لینڈ اور اسکینڈینیویا سمیت آرٹک خطے میں رہنے والے لوگ مِڈ نائٹ سن یعنی مسلسل دن کی روشنی میں رہتے ہیں۔

دوسری جانب سدرن ہیمسفیئر(جنوبی نصف کرے) میں 21 جون سال کا سب سے چھوٹا دن ہوتا ہے اور دنیا کی 10 فی صد آبادی جو ارجنٹینا، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ میں رہنے والوں کے یہ موسمِ سرما کی ابتداء ہوتی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll