جی این این سوشل

تجارت

ملک بھر میں سونے کی قیمتوں میں بڑی کمی

مقامی صرافہ مارکیٹوں میں 24 قیراط کے حامل فی تولہ سونے کی قیمت میں 500 روپے کی کمی ہوئی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ملک بھر میں سونے کی قیمتوں میں بڑی کمی
ملک بھر میں سونے کی قیمتوں میں بڑی کمی

عالمی اور مقامی مارکیٹوں میں سونے کی قیمتوں میں کمی کر دی گئی۔

مقامی صرافہ مارکیٹوں میں 24 قیراط کے حامل فی تولہ سونے کی قیمت میں 500 روپے کی کمی ہوئی جس کے بعد فی تولہ سونا 2 لاکھ 40 ہزار 3 سو روپے کا ہو گیا۔ اسی طرح 10 گرام سونے کی قیمتوں میں 429 روپے کمی کے ساتھ 10 گرام سونے کی قیمت 2 لاکھ 6 ہزار 18 روپے ہو گئی۔

دوسری جانب عالمی مارکیٹ میں سونے کی قیمتوں میں کمی ریکار ڈ کی گئی۔ عالمی مارکیٹ میں سونے کی فی اونس قیمت 4 ڈالر کی کمی کے بعد 2339کی سطح پر آگئی۔

دنیا

چین کی اپنے ملک میں امریکی سرمایہ کاری کو محدود کرنے کی سختی سے مخالفت

ایسے اقدام سے بین الاقوامی اقتصادی اور تجارتی نظام کو نقصان پہنچے گا، ترجمان چینی وزارت تجارت

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

چین کی اپنے ملک میں امریکی  سرمایہ کاری کو محدود کرنے کی سختی سے مخالفت

چین میں امریکی کمپنیوں کی سرمایہ کاری کو محدود کرنے کے امریکی منصوبے کی سختی سے مخالفت کرتے ہوئے چینی حکام نے کہا کہ ایسے اقدام سے بین الاقوامی اقتصادی اور تجارتی نظام کو نقصان پہنچے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق چین کی وزارت تجارت کے ترجمان نے اپنے بیان میں کہا کہ امریکی اقدام سے چینی اور امریکی کاروباری اداروں کے درمیان معمول کے اقتصادی اور تجارتی تعاون پر اثر پڑے گا اور بین الاقوامی اقتصادی اور تجارتی نظام کو نقصان پہنچے گا۔

انہوں نے کہا کہ امریکا کو مارکیٹ اکانومی کے قوانین اور منصفانہ مسابقت کے اصول کا احترام کرنا چاہیے، اقتصادی اور تجارتی مسائل پر سیاست کرنا اور اسے ہتھیار بنانا بند کرنا چاہیے،

ترجمان کے مطابق چین میں سرمایہ کاری پر پابندیاں ہٹانا چاہیئیں اور چین اور امریکا کے درمیان کاروباری تعاون کے لیے ایک سازگار ماحول پیدا کرنا چاہیے۔

واضح رہے کہ چینی وزارت تجارت کے ترجمان کی جانب سے یہ بیان 21 جون کو امریکی محکمہ خزانہ کے مجوزہ قاعدے کے بعد سامنے آئے ہیں جو چین میں امریکی سرمایہ کاری کو محدود کر دے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بل گیٹس پاکستان میں پولیو کے خاتمے کے لئے پُرعزم

انسانیت کے لیےبل گیٹس کی خدمات لائق تحسین ہیں، وزیر اعظم شہباز شریف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بل گیٹس پاکستان میں پولیو کے خاتمے کے لئے پُرعزم

ملک سے پولیو کے خاتمے کے لیے قومی ٹاسک فورس کا اجلاس ہوا، جس میں چیئرمین گیٹس فاؤنڈیشن بل گیٹس اور دیگر حکام نے شرکت کی۔

پولیوکے خاتمے کے لیے قومی ٹاسک فورس کے اجلاس میں گفتگو کرتے ہوئے وزیراعظم شہباز شریف کا کہنا تھا کہ ہم ملک سے پولیو کے خاتمے کے لیے پُرعزم ہیں، حکومت انسداد پولیو کے لیے تمام تر وسائل بروئے کار لائے گی۔ پاکستان میں پولیوخاتمے،بنیادی صحت، بچوں کی بہترنشوونما میں گیٹس فاؤنڈیشن کی خدمات قابل ستائش ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان میں گزشتہ3سالوں میں پولیوکے خاتمے کے لیے مالی معاونت میں اضافہ ہوا، گزشتہ دوسال میں انسداد پولیو کے لیے مالی معاونت کا 30 فیصد بل گیٹس فاؤنڈیشن کا ہے، پولیو خاتمے کے لیے سعودی عرب نےآئندہ 5 سال میں پچاس کروڑڈالرکی یقین دہانی کرائی ہے۔

شہباز شریف نے کہا کہ سرحدی نقل وحمل کےباعث بھی پولیووائرس پاکستان آیا، ہم نےاس مسئلے سے موثراندازمیں نمٹنا ہے، وفاقی حکومت صوبائی حکومتوں کے ساتھ ملکر ملک سے پولیو کے خاتمے کے لیے پرعزم ہے، اپنے بچوں کی زندگیوں کو محفوظ بنانے کے لیے ہم نے ملک کو پولیو سے پاک کرنا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان کےعوام اورحکومت کی طرف سے بل گیٹس کوخوش آمدید کہتا ہوں، ملک میں صحت اورسماجی شعبےمیں آپ کی خدمات سے پاکستان مستفید ہورہا ہے۔

اس موقع پر چیئرمین بل گیٹس فاؤنڈیشن بل گیٹس نے کہا کہ پوری تندہی سے آئندہ 6 ماہ میں کام کرنا ہے، پاکستان سے پولیو کے مکمل خاتمے کے لیے ترجیحی بنیادوں پر کام کرنا ہوگا۔

انہوں نے کہاکہ پاکستان کے ساتھ انسداد پولیو اور صحت کے دیگر شعبوں میں کام کرنے کے لیے پرعزم ہیں، پاکستان میں ڈیجیٹائزیشن کا منصوبہ ہماری ترجیح ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی : ہیٹ اسٹروک سے دو افراد ہلاک

ذرائع کےمطابق کراچی میں ہیٹ اسٹروک سےدو افراد جاں بحق ہونے کی تصدیق ہوگئی، حکام کے مطابق دونوں کیسز جناح ہسپتال میں رپورٹ ہوئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی : ہیٹ اسٹروک سے دو افراد ہلاک

کراچی :کراچی میں گرمی کی شدت میں اضافہ، ہیٹ اسٹروک سے دوافراد جاں بحق ہوگئے۔
تفصیلات کےمطابق ملک کےمختلف علاقےشدیدگرمی کی لپیٹ میں ہیں،ایسےمیں کراچی میں سمندری ہوائیں بندہونےسےگرمی میں مزیداضافہ ہوگیا۔جس سے2015کی ہیٹ اسٹروک کی کیفت ہوگئی ہے۔جس سےایک بارپھرسےاموات کاسلسلہ شروع ہوگیاہے۔

ذرائع کےمطابق کراچی میں ہیٹ اسٹروک سےدو افراد جاں بحق ہونے کی تصدیق ہوگئی، حکام کے مطابق دونوں کیسز جناح ہسپتال میں رپورٹ ہوئے، دونوں ہلاکتوں پر ایم ایل کارروائی مکمل کرلی گئی ہے۔
ذرائع کےمطابق تیسری ہلاکت کی تصدیق نہیں ہوسکی جانچ کا عمل جاری ہے، عباسی شہید اور سول ہسپتال سے بھی ڈیٹا منگوایا گیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll