جی این این سوشل

پاکستان

پی ٹی آئی رہنماعبدالعلیم خان نے استعفیٰ دے دیا

عبدالعلیم خان کی وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات ، وزارت سے استعفے سمیت اہم امور پر بات چیت۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

علیم خان
علیم خان

تفصیلات کے مطابق عبدالعلیم خان کی وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات ، وزارت سے استعفے سمیت اہم امور پر بات چیت ہوئی جس میں عبدالعلیم خان نے وزیر اعظم عمران خان کو وزارت سےاستعفے کی وجوہات سے متعلق تفصیل سے بتایا ہے۔ 

عبدالعلیم خان کا کہنا ہے کہ ٹی وی چینل کی ملکیت کے بعد سینئر وزیر پنجاب کے عہدے اور غیر جانبداری کو برقرار رکھنا مشکل ہو گا۔

وزیر اعظم کا مشکور ہوں کہ انہوں نے میری گزارشات کو بغور سنا اور مستعفی ہونے کی اجازت دی۔

سینئر وزیر عبدالعلیم خان کا مزید کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان کا ممنون ہوں، اُنہوں نے میری درخواست قبول کی، اپنا استعفی وزیراعلی پنجاب سردار عثمان بزدار کو بھجوا رہا ہوں۔

شہروز اظہر 2018 سے ویب جرنلسٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگویجز سے ماس کمیونیکیشن میں بی ایس کیا ہے۔ مسٹر اظہر اس سے قبل معروف چینلز کے ساتھ کام کر چکے ہیں اور اب جی این این کے ساتھ بطور سینئر کنٹینٹ رائٹر وابستہ ہیں۔

پاکستان

جسٹس عائشہ ملک  سپریم  کورٹ کی جج تعینات ، نوٹیفکیشن جاری 

اسلام آباد: صدر مملکت نے جسٹس عائشہ ملک کے نام کی منظوری دیدی۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

جسٹس عائشہ ملک  سپریم  کورٹ کی جج تعینات ، نوٹیفکیشن جاری 

تفصیلات کے مطابق جسٹس عائشہ ملک  سپریم  کورٹ کی جج تعینات ، نوٹیفکیشن جاری کردیا گیا۔وزارت قانون نے نوٹیفکیشن جاری کیا۔صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی  نے جسٹس عائشہ ملک کے نام کی منظوری دیدی۔

یاد رہے پارلیمانی کمیٹی برائے ججز تقرری کا ان کیمرہ اجلاس میں جسٹس عائشہ ملک کی سپریم کورٹ میں تعیناتی کی منظوری دی گئی تھی۔

واضح رہے کہ سپریم کورٹ میں 17 ججوں کی تعداد مقرر ہے، جسٹس مشیر عالم 17 اگست 2021 کو ریٹائر ہو گئے تھے، جس کے باعث ایک نشست خالی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

ڈاکووں کی   فائرنگ  :   وین  موٹرسائیکل کے تصادم میں بھائی بہن جاں بحق،  3افراد زخمی

لاہور: بیدیاں روڈ پر ڈاکووں کی چلتی  وین پر فائرنگ  سے ڈرائیور سمیت تین افراد  زخمی ہوگئے ہیں ۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

ڈاکووں کی   فائرنگ  :   وین  موٹرسائیکل کے تصادم میں بھائی بہن جاں بحق،  3افراد زخمی

تفصیلات کے مطابق  بیدیاں روڈ پر ڈاکووں کی چلتی  وین پر فائرنگ  سے  ڈرائیور سمیت تین افراد  زخمی ہوگئے ہی ، زخمیوں میں عابد،ولید اورعثمان شامل ہیں۔  ڈرائیور نے بوکھلا کر  وین موٹرسائیکل پر چڑھا دی ،  حادثے میں موٹرسائیکل سوار بہن بھائی جاں بحق ہو گئے۔

زخمیوں نے پولیس کو بیان میں کہا ہے کہ  موٹرسائیکل سوار ڈاکو ان کا پیچھا کر رہے تھے۔حادثے میں جاں بحق بھائی شاہد اور بہن شمع کی لاش مردہ خانے منتقل کردی گئی ہے، پولیس کا کہنا ہے کہ   تمام پہلووں پر تفتیش جاری ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل 7 : پی سی بی کی کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پاویٹیو ہونے کی تصدیق

کراچی : پاکستان کرکٹ بورڈ نے کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پازیٹیو ہونے کی تصدیق کردی۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

پی ایس ایل 7 : پی سی بی کی کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پاویٹیو ہونے کی تصدیق

تفصییلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی ) کا کہنا ہے کہ 250 کوویڈ 19 ٹیسٹ میں سے تین کھلاڑیوں اور پانچ اسپورٹ اسٹاف ارکان کی رپورٹ مثبت آئی ہے، باقی کھلاڑی اور اسپورٹ اسٹاف کے ارکان اپنی آئیسولیشن مکمل ہونے اور 2 منفی ٹیسٹ آنے پر ٹریننگ شروع کریں گے ۔

پی سی بی کے مطابق کھلاڑیوں کو  24 جنوری سے ٹریننگ کا آغاز کرنے کی اجازت ہوگی۔

چیف آپریٹنگ آفیسر پی سی بی سلمان نصیرکا کہنا ہے کہ  پی سی بی اور ہوٹل کے عملے کی کوویڈ 19 ٹیسٹنگ کا سلسلہ جاری کررکھا ہے، عملے میں شامل کورونا پازیٹیو افراد کو ان کے گھروں میں آئسولیٹ کردیا گیا ہے، پی سی بی ایونٹ میں شریک تمام افراد کو ایک محفوظ ماحول فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔انہوں نے مزید کہا کہ  غیرمعمولی صورتحال میں کوویڈ کیسز سامنے آئیں گے ، 27 جنوری سے 27 فروری تک ایونٹ مکمل کرنے کے لیے مربوط  پروٹوکولز بنارکھے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll