جی این این سوشل

دنیا

آذربائیجان اورآرمینیا کے درمیان اب جنگ نہیں ہوگی، روسی صدر کا اعلان

مجھے پوری امید ہے کہ آج کے معاہدوں کا مشاہدہ کیا جائے گا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

آذربائیجان اورآرمینیا کے درمیان اب جنگ نہیں ہوگی، روسی صدر کا اعلان
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

ماسکو: روسی صدر ولادیمیر پوتن نے آذربائیجان کے صدر الہام علیوف اور آرمینیا کے وزیر اعظم نکول پشینیان کے ساتھ اپنی بات چیت کو مفید اور بروقت قرار دیتے ہوئے امید ظاہر کی ہے کہ ان کے معاہدوں پر عمل کیا جائے گا۔

روسی صدر نے کہا میں اس بات پر زور دینا چاہوں گا کہ ہماری یہ ملاقات بالکل مفید اور بروقت تھی. صدر پوتن نے سوچی میں سہ فریقی مذاکرات کے بعد کہا کہ مجھے امید ہے کہ آج کی نشست کے بعد خطے میں قیام امن کی راہ ہموار ہو جائے گی. اس موقع پر صدر پوتن نے کہا کہ میرے پاس آرمینیائی اور آذربائیجانی دوستوں کے لیے ایک تحفہ ہے ۔

یہ زیتون کی شاخ ہے جو امن اور خوشحالی کی علامت ہے۔ مجھے پوری امید ہے کہ آج کے معاہدوں کا مشاہدہ کیا جائے گا اور جنوبی قفقاز میں تعلقات کو معمول پر لانے کے لیے مزید اقدامات کے لیے حالات پیدا ہوں گے۔

روسی صدر کے مطابق تینوں رہنماؤں نے سوچی میں اپنے مشترکہ کام کے نتائج پر مشترکہ بیان جاری کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس بارے میں تفصیل سے بات چیت کی گئی اور قیام امن کے لئے ٹھوس اقدامات اپنانے کے لئے ہم نے اتفاق کیا۔

علاقائی

بلوچستان کے 32 اضلاع میں بلدیاتی انتخابات کل ہوں گے 

کوئٹہ: صوبہ بلوچستان   میں بلدیاتی انتخابات کے پہلے مرحلے کی پولنگ کل بروز اتوار ہوگی۔ 

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

بلوچستان کے 32 اضلاع میں بلدیاتی انتخابات کل ہوں گے 

تفصیلات کے مطابق صوبہ بلوچستان  کے 32 اضلاع میں بلدیاتی انتخابات کل ہوں گے ، الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ اس حوالے سے  تمام انتظامات مکمل کر لیے گئے ہیں ۔ الیکشن کمیشن کی جانب سے صوبے بھر میں 5624 پولنگ اسٹیشن اور 13533 پولنگ بوتھ قائم کئے گئے ہیں۔ 

الیکشن کمیشن کے مطابق 32اضلاع میں 20لاکھ 43ہزار828مرد جبکہ15لاکھ70ہزار896خواتین ووٹرز حق رائے دیہی استعمال کرینگے۔ 

صوبے کے کل 6259وارڈز پر 17774 امیدواروں کے درمیان مقابلہ ہوگا جبکہ پہلے مرحلے میں 7میونسپل کارپوریشن،838یونین کونسل،914 شہری وارڈ اور5345 دیہی وارڈوں میںبلدیاتی انتخابات کا انعقاد ہوگا۔ 

دوسرے مرحلے میں چیئرمین ڈسٹرکٹ کونسل ،چیئرمین میونسپل کمیٹی اور چیئرمین یونین کونسلز کا انتخاب عمل میں لایا جائیگا۔ 

مجموعی طور پر 6259وارڈ سے منتخب ہونیوالے کونسلرز ہی اپنے متعلق کمیٹی کے چیئرمین کا انتخاب کرینگے۔

الیکشن کمیشن  کے مطابق  میٹروپولیٹن کارپوریشن کوئٹہ اور لسبیلہ میٹروپولیٹن کارپوریشن سمیت دونوں اضلاع کے وارڈز میں انتخابات نہیں ہونگے۔ ضلع موسی خیل پشین ژوب اور دیگر اضلاع میں 102 ارڈ پر بھی بلدیاتی انتخابات نہیں ہوں گے۔  ضلع کوئٹہ اور ضلع لسبیلہ میں حلقہ بندیوں کا عمل مکمل نہ ہونے کے باعث بلدیاتی انتخابات کا انعقاد نہیں کیا جارہا ہے ۔ 

بلدیاتی انتخابات کے لیے بلوچستان بھر میں سکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے ہیں ، الیکشن کمیشن نے دو ہزار کے قریب پولنگ سٹیشن کو حساس قرار دیا ہے۔ 

الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ بیلٹ پیپرز، بیگز اور اسٹاف کو متعلقہ پولنگ اسٹیشنز تک پہنچا دیا جائے گا ۔ پولنگ مٹیریل کی تقسیم کا کام 32 اضلاع میں صبح 8 بجے شروع ہوچکا ہے، ریٹرننگ افسران کے دفتر سے پولنگ مٹیریل کی تقسیم جاری ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

فواد چودھری نے یوٹیوبر کیخلاف عدالت سے رجوع کر لیا

لاہور: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما اور سابق وفاقی وزیر اطلاعات فواد چودھری نے یوٹیوبر کے خلاف عدالت سے رجوع کر لیا۔

پر شائع ہوا

Raja Sheroz Azhar

کی طرف سے

فواد چودھری نے یوٹیوبر کیخلاف عدالت سے رجوع کر لیا

پی ٹی آئی رہنما فواد چودھری نے سوشل میڈیا پر کردار کشی کرنے کے الزام میں استغاثہ دائر کر دیا۔ ایڈیشنل سیشن جج حسنین اظہر نے فریقین کو 4 جون تک نوٹسز جاری کر دیئے۔

فواد چودھری نے درخواست میں مؤقف اختیار کیا کہ سوشل میڈیا پر میرے خلاف ہتک آمیز پروگرام چلایا گیا اور مجھ پر اپنے رشتہ دار کو ایم ڈی پاکستان ٹیلی ویژن (پی ٹی وی) لگانے اور کرپشن کے سنگین الزامات لگائے گئے۔

انہوں نے کہا کہ یوٹیوبر نے مجھے اور دیگر پر کرپشن کے بے بنیاد الزامات لگا کر ساکھ کو نقصان پہنچایا ہے۔

فواد چودھری نے درخواست میں عدالت سے استدعا کی کہ کردار کشی کرنے والے یوٹیوبر کے خلاف کارروائی کی جائے اور ان کا نام ایگزٹ کنٹرول (ای سی ایل) میں ڈالا جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عمران خان، اسد عمر اور شاہ محمود کیخلاف 16 مقدمات درج

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان، وائس چیئرمین شاہ محمود قریشی اور جنرل سیکرٹری اسد عمر سمیت پی ٹی آئی رہنماؤں کے خلاف اسلام آباد میں 16 مقدمات درج کر لیے گئے۔

پر شائع ہوا

Raja Sheroz Azhar

کی طرف سے

عمران خان، اسد عمر اور شاہ محمود کیخلاف 16 مقدمات درج

وفاقی دارالحکومت کے تھانہ کراچی کمپنی میں درج مقدمے میں شاہ محمود قریشی، شیریں مزاری، زرتاج گل، علی امین گنڈا پور اور خرم نواز کے نام بھی شامل ہیں۔ 
 
پی ٹی آئی رہنماؤں کے خلاف درج مقدمے میں راستوں کی بندش، کار سرکار میں مداخلت، پولیس پر حملہ اور املاک کو نقصان پہنچانے کی دفعات شامل کی گئی ہیں۔

پی ٹی آئی رہنماؤں اور کارکنوں کے خلاف مقدمات تھانہ آبپارہ، تھانہ ترنول، کوہسار، بہارہ کہو، رمنا، سیکرٹریٹ اور تھانہ لوہی بھیر میں درج کیے گئے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll