جی این این سوشل

دنیا

اومی کرون:اسرائیل کی غیر ملکیوں کے داخلے پر پابندی

اسرائیل نے  ملک میں کورونا کی نئی قسم اومی کرون کا کیس سامنے آنے پرچودہ دن کے لیے غیر ملکیوں کی اپنے ملک میں آمد پر پابندی عائد کر دی ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اومی کرون:اسرائیل کی غیر ملکیوں کے داخلے پر پابندی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسرائیل کی وفاقی کابینہ کی جانب سے سرحدیں مکمل طور پر بند کرنے کی منظوری دی گئی ہے اور پابندی کا اطلاق ہفتہ اور اتوار کی درمیانی شب سے ہوچکا ہے۔

غیر ملکیوں کی آمد پر پابندی کے علاوہ بیرون ملک سے آنے والے ویکسینیٹڈ اسرائیلی شہریوں کو بھی تین دن کے لیے قرنطینہ میں رہنا ہوگا۔ جبکہ وہ اسرائیلی شہری جنہوں نے ویکسین نہیں لگوائی انہیں سات دن کے لیے قرنطینہ مکمل کرنا ہوگا۔

اسرائیل نے 50 افریقی ممالک کو ریڈ لسٹ میں شامل کیا ہے۔ان ممالک سے سفر کر کے اسرائیل آنے والے اسرائیلی شہریوں کو حکومت کی طرف سے متعین کردہ ہوٹلوں میں لازمی قرنطینہ کرنا ہوگا اور ٹیسٹس کروانے ہوں گے۔

دوسری جانب سعودی عرب نے مزید افریقی ممالک کیلئے پروازیں روک دی ہیں۔سعودی وزارت داخلہ نے ملاوی،زیمبیا،مڈغاسکر اور انگولا کے لیے پروازیں روکنے کا اعلان کیا ہے۔سعودی عرب نے سیشلز، ماریشس اور کوموروس جزائر کیلئے بھی پروازیں روک دی ہیں۔

 

شہروز اظہر 2018 سے ویب جرنلسٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگویجز سے ماس کمیونیکیشن میں بی ایس کیا ہے۔ مسٹر اظہر اس سے قبل معروف چینلز کے ساتھ کام کر چکے ہیں اور اب جی این این کے ساتھ بطور سینئر کنٹینٹ رائٹر وابستہ ہیں۔

کھیل

آئرلینڈ نے ویسٹ انڈیز کو تیسرے ون ڈے میں شکست دے کر سیریز اپنے نام کرلی

کنگسٹن: آئرلینڈ نے ویسٹ انڈیز کو تیسرے ون ڈے میں دو وکٹوں سے شکست دے کر تین میچز کی سیریز دو ایک سے اپنے نام کرلی۔

پر شائع ہوا

Umar Nawaz

کی طرف سے

آئرلینڈ نے ویسٹ انڈیز کو تیسرے ون ڈے میں شکست دے کر سیریز اپنے نام کرلی

تفصیلات کے مطابق کنگسٹن میں کھیلے گئے تیسرے ون ڈے میں میزبان ویسٹ انڈیز نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے دو سو بارہ رنز بنائے، جیسن ہولڈر چوالیس رنز بنا کر نمایاں رہے، آئرش باولر مائک برائن نے چار وکٹیں حاصل کیں۔

جوابی اننگز میں مہمان آئرلینڈ نے دو سو تیرہ رنز کا ہدف آٹھ وکٹوں کے نقصان پر پینتالیسویں اوور میں حاصل کرلیا ، شاندار کارکردگی پر مائک برائن میچ اور سیریز کے بہترین کھلاڑی قرار دیئے گئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پاکستان کرکٹ بورڈ کورونا وائرس کی لپیٹ میں آ گیا

لاہور:پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) ایک بار پھر عالمی وبا کورونا وائرس کی لپیٹ میں آ گیا۔

پر شائع ہوا

Umar Nawaz

کی طرف سے

پاکستان کرکٹ بورڈ کورونا وائرس کی لپیٹ میں آ گیا

پی سی بی کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ پی سی بی اسٹاف میں 5 افراد کے کورونا  ٹیسٹ مثبت آئے ہیں جبکہ پانچ گراؤنڈ اسٹاف کے بھی ٹیسٹ مثبت آئے ہیں، تمام کورونا مثبت کیسز والےافراد کو آئسولیشن میں بھیج دیا گیا ہے۔

پی سی بی کے مطابق پی سی بی اسٹاف اور گراؤنڈ اسٹاف کی گزشتہ ہفتےٹیسٹنگ ہوئی تھی، تمام افراد کو ویکسین کے بوسٹرز ڈوز بھی لگوا دیےگئے ہیں،کورونا پروٹوکولز پر سختی سےعمل ہوگا۔

پی سی بی کا کہنا ہے کہ  بورڈ کی تمام میٹنگز اب ورچوئل ہوں گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آرمی چیف سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات، آئی ایس پی آر

راولپنڈی : آئی ایس پی آر مطابق قازقستان کےسیفرنےعلاقائی امن واستحکام کیلئےپاکستان کےکردارکوسراہا۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

آرمی چیف سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات، آئی ایس پی آر

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر ) کی جانب سے جاری کردہ بیان کے مطابق  آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات ہوئی ہے، ملاقات میں  باہمی دلچسپی ،علاقائی سکیورٹی،مختلف شعبوں  پربات چیت کی گئی۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ  افغانستان کےحوالےسےسنجیدہ عالمی کوششوں کی ضرورت ہے،ا پاکستان خطےمیں فروغ امن کیلئےعالمی شراکت داروں کےساتھ تعاون کیلئےپرعزم ہے۔

ترجمان پاک فوج کا کہنا ہے کہ قازقستان کےسیفرنےعلاقائی امن واستحکام کیلئےپاکستان کےکردارکوسراہا،  سفیرنے ہرسطح پرسفارتی تعاون کوبڑھانےکیلئےکرداراداکرنےکےعزم کااعادہ کیا ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll