جی این این سوشل

کھیل

امام الحق نے اپنی شادی کیلئے اہم شرط رکھ دی

امام الحق کا کہنا تھا کہ خواہش ہے تینوں فارمیٹ میں ملک کی نمائندگی کروں، ٹی ٹوئنٹی فارمیٹ کے لیے زیادہ محنت کرنے کی ضرورت ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

امام الحق نے اپنی شادی کیلئے اہم شرط رکھ دی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: پاکستانی ٹیم کے بلے باز امام الحق نے اپنی شادی سے پہلے قومی ٹیم کے کپتان بابراعظم کی شادی کی شرط رکھ دی۔

پاکستانی ٹیم کے اوپنر بلے باز امام الحق نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ انہیں ابھی تک کسی سے محبت نہیں ہوئی اور دعا ہے کہ ہو بھی نہ، شادی کے بارے میں ابھی کچھ سوچا نہیں تاہم وعدہ رہا کہ پہلے کپتان بابر اعظم کی شادی ہو گی پھر میں شادی کروں گا۔

انہوں نے کہا کہ ہوسکتا ہے ایک سال سے ڈیڑھ سال تک شادی کرلوں لیکن ابھی ساری توجہ کرکٹ پر مرکوز ہے، کرکٹ پاکستان کا مقبول ترین کھیل ہے، سب لوگ اس کے بارے میں بات کرتے اور میمز بناتے ہیں تو اچھا لگتا ہے۔

امام الحق نے کہا کہ بابر اعظم کپتان سے زیادہ اچھے بیٹر ہیں جبکہ انہیں کمار سنگا کارا کا اسٹائل اور ویرات کوہلی کا ایگریشن پسند ہے۔ ویرات کوہلی سے اچھا پرفارم نہ بھی ہو رہا ہو تو وہ گراؤنڈ میں ایک فائٹر کے طور پر دکھائی دیتا ہے اور وہ یہ نہیں دیکھتا کہ مجھے سے رنز ہوئے ہیں یا نہیں لیکن اسی جذبے کے ساتھ کھیلتا ہے اور اس کی یہ چیزیں مجھے پسند ہیں۔

انہوں نے کہا کہ حریف باؤلرز سے تو میچ پڑتا ہی ہے لیکن اس سے ہٹ کر شاداب اور حارث رؤف کے خلاف بیٹنگ کرنے کا مزہ آتا ہے، جب مواقع ملتے اور اعتماد دیا جاتا ہے تو پرفارمنس میں نکھار آتا ہے، کوشش کرتا ہوں کہ جو میچ گزر گیا، اسے بھول کر اگلے میچز پر فوکس کروں۔

امام الحق کا کہنا تھا کہ خواہش ہے تینوں فارمیٹ میں ملک کی نمائندگی کروں، ٹی ٹوئنٹی فارمیٹ کے لیے زیادہ محنت کرنے کی ضرورت ہے۔

تفریح

اداکارہ رانی کو مداحوں سے بچھڑے29 برس بیت گئے 

لاہور : پاکستانی فلم انڈسٹری پر برسوں راج کرنےوالی اداکارہ رانی کو مداحوں سے بچھڑے  آج 29  برس بیت چکے ہیں۔ 

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

اداکارہ رانی کو مداحوں سے بچھڑے29 برس بیت گئے 

لالی وڈ میں رانی کے نام سے  پہچانی جانے والی معروف اداکارہ کا اصل نام ناصرہ تھا جو 1946 میں لاہور میں پیدا ہوئیں ۔ بچپن سے ہی اداکاری کا شوق رکھنے والی اداکارہ کو ہدایتکار انور کمال پاشا نے فلم انڈسٹری میں متعارف کروایا ۔ 

کئی لازوال گیتوں میں اپنے رقص سے جان ڈالنے والی اداکارہ رانی کےفلمی کیریئر کا آغاز فلم" محبوب "سے ہوا۔ فلم دیور بھابی کی کامیابی سےاداکارہ رانی کی  قسمت کا ستارہ چمک اٹھا۔

168 فلموں میں اپنی صلاحیتوں کے جو ہر دکھانے والی اس  معروف فنکارہ کی فنی زندگی  بے شمارکامیابیوں سے آراستہ ہے ۔

اداکارہ رانی نےاردو کی 103 ،اورپنجابی کی 65 فلموں میں  کام کیا ۔ ان کی مشہور فلموں میں انجمن، تہذیب، امراؤ جانِ ادا،   بہارو پھول برساﺅ، ثریا بھوپالی اورچن مکھناں وغیرہ شامل ہیں۔

اداکارہ رانی نے فلموں کے ساتھ ساتھ کئی ڈراموں میں بھی کام کیا اوربہت مقبولیت حاصل کی۔ مگرازدواجی زندگی میں سکون سے محروم رہیں۔ انہوں نے تین شادیاں کیں جو کامیاب نہ  ہو سکیں۔

اداکارہ رانی کینسر کے مرض میں مبتلا تھیں اور 27 مئی 1993 کو 46 برس کی عمر میں انتقال کر گئی تھیں ۔ اداکارہ رانی کو تین بار نگار ایوارڈ سےبھی نوازا گیا ،وہ آج مداحوں میں نہیں  لیکن ان کی یاد اب بھی ان کے پرستاروں کے دلوں میں زندہ ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

کراچی والوں کیلئے بری خبر ، بجلی فی یونٹ 4 روپے 83 پیسے مہنگی 

کراچی:  نیشنل الیکٹرک پاور ریگولیٹری اتھارٹی (نیپرا)  نے کے الیکٹرک کے  ماہانہ فیول چارجز ایڈجسٹمنٹ کی مد میں 4 روپے 83 پیسے فی یونٹ اضافے کی منظوری دے دی۔

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

کراچی والوں کیلئے بری خبر ، بجلی فی یونٹ 4 روپے 83 پیسے مہنگی 

تفصیلات کے مطابق حکومت کی جانب سے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے بعد   بجلی  کی  قیمتوں میں بھی اضافہ کردیا گیا ہے۔

 آئی ایم ایف کے مزید مطالبات پر عمل درآمد کرتے ہوئے  نیپرا نے  کے الیکٹرک کے مارچ کے ماہانہ فیول چارجز ایڈجسٹمنٹ کی مد میں 4 روپے 83 پیسے فی یونٹ اضافے کی منظوری دی ہے۔  اس  حوالے سے باضابطہ نوٹی فکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔

 قیمت میں اضافے کا اطلاق کے الیکٹرک کے تمام صارفین ماسوائے لائف لائن صارفین پر ہوگا۔

نوٹی فکیشن کے مطابق کے الیکٹرک نے نیپرا کو 5 روپے 27 پیسے فی یونٹ اضافے کی درخواست کی تھی، اتھارٹی نے 27 اپریل 2022 کو ایف سی اے پر عوامی سماعت کی تھی، فروری کا ایف سی اے صارفین سے 1 روپے 38 پیسے چارج کیا گیا تھا، جو کہ صرف ایک  ماہ کے لئے تھا۔ 

نیپرا اعلامیے کے  مطابق   مارچ کا ایف سی اے فروری کی نسبت 3 روپے 45 پیسے جون میں زیادہ چارج کیا جائے گا، اور حالیہ اضافے کا اطلاق صرف جون کے ماہ کے بلوں پر ہوگا۔

واضح رہے کہ آئی ایم ایف نے پاکستان کے لیے قرض بحالی پروگرام کے لیے پیٹرولیم مصنوعات اور بجلی کی قیمتوں میں اضافے کی شرط عائد کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

یوٹیلیٹی اسٹورز پرآٹے کی قیمت میں اضافہ

لاہور:  یوٹیلیٹی اسٹورز پر سرکاری آٹے کی قیمت میں اضافہ ہو گیا، اس حوالے سے نوٹیفکیشن بھی جاری کر دیا گیا ہے۔

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

یوٹیلیٹی اسٹورز پرآٹے کی قیمت میں اضافہ

جی این این کے مطابق پٹرولیم مصنوعات کے ساتھ ساتھ یوٹیلٹی سٹورز پر آٹا بھی مہنگا ہو گیا ،  یوٹیلیٹی اسٹورز پر 20 کلو آٹے کی تھیلے کی قیمت میں 180 روپے کا اضافہ کیا گیا ہے۔

نوٹیفکیشن کے مطابق  یوٹیلیٹی اسٹورز پر20 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت 980 روپے مقرر کر دی گئی ۔  یوٹیلیٹی اسٹورز پر10 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت میں 90 روپےکا اضافہ جبکہ 10 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت 490 روپے مقرر کی گئی ہے۔

نوٹیفکیشن میں ریجنل اکاونٹس افسران کو وئیر ہاوسز کا دورہ کرنے کی ہدایت بھی کی گئی ہے ، اسکے علاوہ ملک بھر میں یوٹیلیٹی اسٹورز وئیر ہاوسز میں آٹے کے اسٹاک کی رپورٹ تیار کرنے کی ہدایت کر دی گئی ہے۔

دوسری جانب یوٹیلٹی  سٹورز پر آن لائن بکنگ پر بھی چھ روپے نادرا ٹیکس عائد کر دیا گیاہے ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll