جی این این سوشل

تجارت

پیٹرول کی قیمت میں 10 روپے اورڈیزل میں 15 روپے فی لٹر اضافے کا امکان

آئی ایم ایف نے مطالبہ کیا ہے کہ پیٹرول کی سبسڈی کو محدود کیا جائے اور پیٹرول پر جنرل سبسڈی ختم کی جائے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پیٹرول کی قیمت میں 10 روپے اورڈیزل میں 15 روپے فی لٹر اضافے کا امکان
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے  کی تیاری مکمل کر لی۔پیٹرول  کی قیمت میں 10 روپے فی لٹر اورڈیزل میں 15 روپے فی لٹر اضافے کا امکان ہے۔

پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے سے متعلق آج اہم فیصلہ متوقع ہے۔ اوگرا کی جانب سے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کی سمری آج حکومت کو بجھوائی جائے گی۔

ذرائع کے مطابق آئندہ 15 روز کیلئے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا امکان ہے۔پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں پر دی جانے والی سبسڈی ختم  کی جائے گی۔

سبسڈی  کو مرحلہ وار ختم  کر تے  ہوئے  پہلے مرحلے میں پیٹرول  کی قیمت میں 10 روپے فی لٹر اور ڈیزل میں 15 روپے فی لٹر اضافے کا امکان ہے۔

واضح رہے کہ اس وقت پیٹرول پر 21 روپے 30 پیسے اور ڈیزل پر 51 روپے 52 پیسے کی سبسڈی دی جا رہی ہے۔ حکومت نے گزشتہ 15 روز کے دوران پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں برقرار رکھی تھی۔

یا درہے کہ  آئی ایم ایف نے مطالبہ کیا ہے کہ پیٹرول کی سبسڈی کو محدود کیا جائے اور پیٹرول پر جنرل سبسڈی ختم کی جائے۔

پاکستان

وزیراعظم آج قوم سے خطاب کریں گے 

اسلام آباد: وزیراعظم شہباز شریف آج قوم سے خطاب کریں گے۔

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

وزیراعظم آج قوم سے خطاب کریں گے 

ذرائع کےمطابق وزیراعظم اپنے خطاب میں ملک کی مشکل  معاشی صورتحال پر قوم  کو اعتماد  میں لیں گے جبکہ وہ پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے حقائق پر بھی گفتگو کریں گے ۔

ذرائع کا کہنا ہےکہ وزیراعظم شہباز شریف قوم کو آئندہ کے لائحہ عمل سے آگاہ کریں گے اور ان کی طرف سے ریلیف پیکج کا اعلان بھی متوقع ہے۔

واضح رہے کہ  حکومت نے آئی ایم ایف  پروگرام  کی بحالی کے لیے پیٹرولیم  مصنوعات کی قیمتوں  میں 30 روپے تک کا بڑا اضافہ کیا ہے ۔  قیمت میں اضافےکے بعد ایک لیٹر پیٹرول 179.86روپے ، ایک لیٹر ڈیزل 174.15 روپے اور لائٹ ڈیزل 148.31 روپےفی لیٹر ہو گیا، مٹی کاتیل 155.56 روپے فی لیٹر ہوگیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

یوٹیلیٹی اسٹورز پرآٹے کی قیمت میں اضافہ

لاہور:  یوٹیلیٹی اسٹورز پر سرکاری آٹے کی قیمت میں اضافہ ہو گیا، اس حوالے سے نوٹیفکیشن بھی جاری کر دیا گیا ہے۔

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

یوٹیلیٹی اسٹورز پرآٹے کی قیمت میں اضافہ

جی این این کے مطابق پٹرولیم مصنوعات کے ساتھ ساتھ یوٹیلٹی سٹورز پر آٹا بھی مہنگا ہو گیا ،  یوٹیلیٹی اسٹورز پر 20 کلو آٹے کی تھیلے کی قیمت میں 180 روپے کا اضافہ کیا گیا ہے۔

نوٹیفکیشن کے مطابق  یوٹیلیٹی اسٹورز پر20 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت 980 روپے مقرر کر دی گئی ۔  یوٹیلیٹی اسٹورز پر10 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت میں 90 روپےکا اضافہ جبکہ 10 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت 490 روپے مقرر کی گئی ہے۔

نوٹیفکیشن میں ریجنل اکاونٹس افسران کو وئیر ہاوسز کا دورہ کرنے کی ہدایت بھی کی گئی ہے ، اسکے علاوہ ملک بھر میں یوٹیلیٹی اسٹورز وئیر ہاوسز میں آٹے کے اسٹاک کی رپورٹ تیار کرنے کی ہدایت کر دی گئی ہے۔

دوسری جانب یوٹیلٹی  سٹورز پر آن لائن بکنگ پر بھی چھ روپے نادرا ٹیکس عائد کر دیا گیاہے ۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پٹرولیم مصنوعات کی قیمت میں تاریخی اضافہ، سابق وزیراعظم کا ردعمل سامنے آگیا 

اسلام آباد: چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے پٹرولیم مصنوعات کی قیمت میں بڑے  اضافے پرردعمل دیتے ہوئے  کہا ہے کہ عوام نے امپورٹڈ حکومت کی قیمت ادا کرنا شروع کر دی ہے۔

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

پٹرولیم مصنوعات کی قیمت میں تاریخی اضافہ، سابق وزیراعظم کا ردعمل سامنے آگیا 

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم عمران خان نے موجودہ حکومت پر سخت تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ  پٹرول کی قیمت میں 30 روپے فی لیٹر اضافہ پاکستان کی  تاریخ کا سب سے بڑا اضافہ ہے ۔  قوم نے امپورٹڈ سرکار کی بیرونی آقاؤں کی غلامی کی قیمت ادا کرنا شروع کر دی ہے۔ 

انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک بیان میں  کہا کہ نااہل اور بے حس حکومت نے روس کے ساتھ ہمارے معاہدے کو آگے نہیں بڑھایا، حکومت نے بیرونی آقاؤں کی ایما پر پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کیا۔

سابق وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ اس کے برعکس بھارت نے  پیٹرول کی قیمت میں 25 روپے فی لیٹر کمی کی ہے، بھارت نے روس سے سستا تیل خرید کر عوام کو رعایت دی ہے۔ان کامزید کہنا تھا کہ ہماری قوم اب مجرموں کے اس گروہ کے ہاتھوں مہنگائی کا ایک بڑا طوفان بھگتے گی۔

 

واضح رہے کہ گزشتہ روزحکومت نے پیٹرولیم منصوعات کی قیمتوں میں 30 روپے فی لیٹر اضافےکا اعلان کیا۔ قیمت میں اضافےکے بعد ایک لیٹر پیٹرول 179.86روپے ، ایک لیٹر ڈیزل 174.15 روپے اور لائٹ ڈیزل 148.31 روپےفی لیٹر ہو گیا، مٹی کاتیل 155.56 روپے فی لیٹر ہوگیا۔

یاد رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کی حکومت نے اپنے تین سال 8 ماہ کے دورِ حکومت میں 28 فروری 2022ء تک پیٹرول کی قیمت میں 68 فیصد اضافہ کرکے اسے 159.86 روپے فی لٹر تک پہنچایا جبکہ ڈیزل کی قیمتوں میں 52.1 فیصد اضافہ کرکے اس کی فی لیٹر قیمت 154.15 روپے تک پہنچائی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll