جی این این سوشل

کھیل

لیجنڈ فٹبالر میراڈونا کی موت: سرجن سمیت ڈاکٹر، نرسز کو مقدمے کا سامنا

دوسری جانب مقدمے کی تاریخ کا تاحال اعلان نہیں کیا گیا ہے، لیجنڈ فٹبالر نومبر 2020ء میں انتقال کرگئے تھے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

لیجنڈ فٹبالر میراڈونا کی موت: سرجن سمیت ڈاکٹر، نرسز کو مقدمے کا سامنا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

بیونس آئرس: ارجنٹینا کے لیجینڈ فٹبالر ڈیاگو میراڈونا کی اچانک موت کے معاملے پر غفلت برتنے کے جرم میں سرجن سمیت ڈاکٹرز اور نرسز کو مقدمات کا سامنا کرنا پڑے گا۔

ارجنٹینا کی مقامی عدالت نے فیصلہ سنایا ہے کہ طبی عملے پر ممکنہ طور پر جانتے بوجھتے قتل کے الزام میں مقدمہ چلایا جائے گا، استغاثہ کا کہنا ہے کہ ان کی دیکھ بھال پر مامور افراد نے انہیں گھر پر فراہم کی جانے والی طبی نگہداشت کے دوران ان کی قسمت پر چھوڑ دیا تھا۔

مقدمے میں نامزد افراد میں نیورو سرجن، سائیکائٹرسٹ اور سائیکالوجسٹ کے علاوہ دیگر ڈاکٹر اور نرسیں شامل ہیں جو میراڈونا کی دیکھ بھال کے فرائض سرانجام دے رہے تھے۔

قبل ازیں ارجنٹائن کی پراسیکیوشن محکمے نے سرجن لیئوپولڈو لُوک کی رہائش گاہ اور کلینک کی تلاشی لی گئی تھی، تفتیش کے دوران ڈاکٹر نے بتایا تھا کہ میراڈونا کے دماغ کی ایک شریان میں خون جم گیا تھا جس کا آپریشن کرنا ضروری تھا۔

دوسری جانب مقدمے کی تاریخ کا تاحال اعلان نہیں کیا گیا ہے، لیجنڈ فٹبالر نومبر 2020ء میں انتقال کرگئے تھے۔

کھیل

اجمل خان لودھی قومی ہاکی ٹیم کے نئے مینجر مقرر

لاہور: اجمل خان لودھی قومی ہاکی ٹیم کے نئے مینجر مقرر کر دیے گئے ۔  

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اجمل خان لودھی قومی ہاکی ٹیم کے نئے مینجر مقرر

جی این این کے مطابق اجمل خان لودھی ،  خواجہ جنید کی جگہ ٹیم مینجر کی ذمہ داریاں سنبھالیں گے ۔

سابق انٹرنیشنل کھلاڑی اجمل خان بطور کوچ ٹیم مینجمنٹ کا حصہ ہیں،  پاکستان ہاکی فیڈریشن  کے خط پر پی او اے نے کامن ویلیتھ گیمز منتظمین کو بھی آگاہ کردیا۔

 پاکستان ہاکی ٹیم کل سے ٹریننگ کا آغاز کرے گی۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے، وزیر داخلہ

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں امن و سلامتی شہدا کی مرہون منت ہے اور امن کے لیے جان قربان کرنے والوں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے، وزیر داخلہ

اسلام آباد: وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے کہا ہے کہ آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے۔

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں امن و سلامتی شہدا کی مرہون منت ہے اور امن کے لیے جان قربان کرنے والوں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔ جو ان کا قرض ہمارے ذمہ تھا اسے ادا کر چکے اور شہدا کی قربانیاں قوم کی تقدیر بدل دیتی ہیں۔ شہدا کا قرض بھی دعا سے پہلے ادا ہونا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ ایک ارب ڈالر کے لیے عالمی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) سے بحث پر پڑے ہوئے ہیں لیکن آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے۔ ہم نے بھرپور کوشش کی کہ تیل کی قیمتیں نہ بڑھانا پڑیں اور ہماری حکومت پیٹرول کی قیمتیں بڑھانا نہیں چاہتی تھی۔ پھر ہم نے سوچا اس کے بجائے الیکشن میں چلا جایا جائے لیکن الیکشن کی طرف جاتے تو معاملہ نگراں حکومت کے پاس جاتا اور ملک ڈیفالٹ کی طرف جاتا۔

رانا ثنا اللہ نے کہا کہ کہا گیا ہر قیمت پر آئی ایم ایف سے معاہدہ کرنا ہے اور ملک کو دیوالیہ ہونے سے بچانا ہے پھر یہ وہ لمحہ تھا جس کے لیے یہ کرنا پڑا۔ کوئی شبہ نہیں کہ معاہدہ ناقابل بحث تھا لیکن پھر تاخیر کا شکار ہوا۔

تقریب میں شریک افراد کو مخاطب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ میں کوئی سیاسی بات نہیں کرنا چاہتا کہ آپ بھی مہنگائی سے متاثر ہیں۔ ملک کی معیشت اور امن و امان کی صورتحال سیاسی ہم آہنگی کے بغیر ممکن نہیں۔ جب تک سیاسی جماعتیں مل کر نہیں بیٹھیں گی مسئلہ حل نہیں ہو گا۔

انہوں نے کہا کہ کہتا ہے فلاں کو نہیں چھوڑوں گا، فلاں کو نہیں چھوڑوں گا لیکن اس قسم کی گفتگو انسانوں کو تباہ کرتی ہے اور ایسے بیانات قوموں کے لیے تباہی کا باعث ہوتے ہیں۔ جب تک سب لوگ مل کر نہیں بیٹھیں گے ملک آگے نہیں جا سکتا۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ صرف ایک شخص کہتا ہے لانگ مارچ کروں گا یہ کروں گا وہ کروں گا لیکن 4 سال میں ملک کی تقدیر نہ بدلی اور جن کی تقدیر بدلی ان کا تو جواب نہیں دیتے کہ وہ کون تھی اور کون تھا۔

انہوں نے کہا کہ ضروری ہے کہ ہم سب مل کے کام کریں اور صرف سیاسی جماعتوں کا نہیں بلکہ ہر فرد کا کام ہے۔ ہمیں اپنا حق رائے دہی استعمال کرنا چاہیے اور قوم اس وقت بہتر فیصلہ کرے گی اور وہ ان کا ساتھ دے گی جو ملک کو بہتر انداز میں آگے بڑھانا چاہتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

پنجاب: سی ٹی ڈی کا انٹیلی جنس  بیسڈ آپریشن ، 9 دہشتگرد گرفتار

لاہور: انسداد دہشت گردی فورس  نے پنجاب بھر  میں انٹیلی جنس  بیسڈ آپریشن کر کے 9 دہشت گرد گرفتار کرلیے ۔ 

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پنجاب: سی ٹی ڈی  کا انٹیلی جنس  بیسڈ آپریشن ، 9 دہشتگرد گرفتار

ترجمان سی ٹی ڈی کے مطابق  دہشت گردوں سے ہینڈ گرنیڈ ، دھماکہ خیز مواد ، پرائمہ کوڈ ، آئی ای ڈی بمب برآمد کرلیا گیا ۔ دہشت گردوں سے خودکش جیکٹ ،سیفٹی فیوز و دیگر سامان  بھی برآمد کیا گیا ۔ 

ترجمان سی ٹی ڈی کاکہنا ہے کہ  دہشت گرد اہم تنصیبات کو نشانہ بنانے کی منصوبہ بندی کر رہے تھے ، پکڑے گئے دہشت گردوں کا تعلق کالعدم تنظیم سے ہے۔ 

سی ٹی ڈی کا بتا نا ہے کہ دہشت گردوں میں محمد یعقوب،عارف سعید،عبدالصمد،بلال ،مزمل،محمد عارف،فاروق اور آصف شامل ہیں ۔

 ترجمان سی ٹی ڈی کے مطابق تمام ملزمان کو نامعلوم مقام پر منتقل کردیا گیا ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll