جی این این سوشل

علاقائی

باغ جناح میں گندگی پھیلانے پر شہریوں کو جرمانے کا حکم

وکیل کی جانب سے مؤقف اختیار کیا گیا کہ بارشوں کے پانی کو اسٹور کرنے کے لیے واٹر ٹینک نصب کیے جا رہے ہیں اور نجی کمپنی کے تعاون سے نشتر پارک کے گرد واٹر ٹینک نصب کیے جا رہے ہیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

باغ جناح میں گندگی پھیلانے پر شہریوں کو جرمانے کا حکم
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: لاہور ہائیکورٹ نے باغ جناح میں گندگی پھیلانے والے شہریوں کو جرمانہ کرنے کا حکم دے دیا۔

لاہور ہائیکورٹ میں اسموگ کے خاتمے کے لیے دائر درخواستوں پر سماعت ہوئی۔ عدالت نے باغ جناح میں گندگی پھیلانے والے شہریوں کو 200 روپے جرمانہ کرنے کا حکم جاری کر دیا۔

وکیل کی جانب سے مؤقف اختیار کیا گیا کہ بارشوں کے پانی کو اسٹور کرنے کے لیے واٹر ٹینک نصب کیے جا رہے ہیں اور نجی کمپنی کے تعاون سے نشتر پارک کے گرد واٹر ٹینک نصب کیے جا رہے ہیں۔

لاہور ہائیکورٹ نے ڈی جی پی ایچ اے پر ناراضگی کا اظہار کیا تو ڈی جی پی ایچ اے نے مؤقف اختیار کیا کہ مجھے تعینات ہوئے صرف 15 روز ہوئے ہیں۔

جسٹس شاہد کریم نے ریمارکس دیئے کہ پاکستان سمیت پوری دنیا ماحولیاتی مسائل کا شکار ہوچکی ہے اور آپ کی ذمہ داری بڑی اہم نوعیت کی ہے۔ اگر آپ ہماری ہدایات پر نہیں چل سکتے تو چھوڑ دیں۔

انہوں نے کہا کہ تمام اداروں کے لوگ اس معاملے پر عدالت کی معاونت کر رہے ہیں اور ماحولیاتی تبدیلیاں ہماری صحت پر برے اثرات ڈال رہی ہیں۔

پاکستان

آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے، وزیر داخلہ

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں امن و سلامتی شہدا کی مرہون منت ہے اور امن کے لیے جان قربان کرنے والوں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے، وزیر داخلہ

اسلام آباد: وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے کہا ہے کہ آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے۔

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں امن و سلامتی شہدا کی مرہون منت ہے اور امن کے لیے جان قربان کرنے والوں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔ جو ان کا قرض ہمارے ذمہ تھا اسے ادا کر چکے اور شہدا کی قربانیاں قوم کی تقدیر بدل دیتی ہیں۔ شہدا کا قرض بھی دعا سے پہلے ادا ہونا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ ایک ارب ڈالر کے لیے عالمی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) سے بحث پر پڑے ہوئے ہیں لیکن آئی ایم ایف ہمیں تگنی کا ناچ نچا رہا ہے۔ ہم نے بھرپور کوشش کی کہ تیل کی قیمتیں نہ بڑھانا پڑیں اور ہماری حکومت پیٹرول کی قیمتیں بڑھانا نہیں چاہتی تھی۔ پھر ہم نے سوچا اس کے بجائے الیکشن میں چلا جایا جائے لیکن الیکشن کی طرف جاتے تو معاملہ نگراں حکومت کے پاس جاتا اور ملک ڈیفالٹ کی طرف جاتا۔

رانا ثنا اللہ نے کہا کہ کہا گیا ہر قیمت پر آئی ایم ایف سے معاہدہ کرنا ہے اور ملک کو دیوالیہ ہونے سے بچانا ہے پھر یہ وہ لمحہ تھا جس کے لیے یہ کرنا پڑا۔ کوئی شبہ نہیں کہ معاہدہ ناقابل بحث تھا لیکن پھر تاخیر کا شکار ہوا۔

تقریب میں شریک افراد کو مخاطب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ میں کوئی سیاسی بات نہیں کرنا چاہتا کہ آپ بھی مہنگائی سے متاثر ہیں۔ ملک کی معیشت اور امن و امان کی صورتحال سیاسی ہم آہنگی کے بغیر ممکن نہیں۔ جب تک سیاسی جماعتیں مل کر نہیں بیٹھیں گی مسئلہ حل نہیں ہو گا۔

انہوں نے کہا کہ کہتا ہے فلاں کو نہیں چھوڑوں گا، فلاں کو نہیں چھوڑوں گا لیکن اس قسم کی گفتگو انسانوں کو تباہ کرتی ہے اور ایسے بیانات قوموں کے لیے تباہی کا باعث ہوتے ہیں۔ جب تک سب لوگ مل کر نہیں بیٹھیں گے ملک آگے نہیں جا سکتا۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ صرف ایک شخص کہتا ہے لانگ مارچ کروں گا یہ کروں گا وہ کروں گا لیکن 4 سال میں ملک کی تقدیر نہ بدلی اور جن کی تقدیر بدلی ان کا تو جواب نہیں دیتے کہ وہ کون تھی اور کون تھا۔

انہوں نے کہا کہ ضروری ہے کہ ہم سب مل کے کام کریں اور صرف سیاسی جماعتوں کا نہیں بلکہ ہر فرد کا کام ہے۔ ہمیں اپنا حق رائے دہی استعمال کرنا چاہیے اور قوم اس وقت بہتر فیصلہ کرے گی اور وہ ان کا ساتھ دے گی جو ملک کو بہتر انداز میں آگے بڑھانا چاہتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

اداروں کو آئین کے خلاف دعوت دینا جرم ہے، رانا ثناء اللّٰہ

وزیر داخلہ رانا ثناء اللّٰہ کا کہنا ہے کہ کابینہ سے کہا ہے عمران خان کے خلاف مقدمہ درج ہونا چاہیے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اداروں کو آئین کے خلاف دعوت دینا جرم ہے، رانا ثناء اللّٰہ

سابق وزیراعظم عمران خان کی تقریر پر رد عمل دیتے ہوئے رانا ثناء اللّٰہ نے کہا کہ اداروں کو آئین کے خلاف دعوت دینا جرم ہے۔

رانا ثناء اللّٰہ نے کہا کہ عمران خان قوم میں فتنہ فساد پھیلانا چاہتے ہیں۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ عمران خان کے خلاف کارروائی کے لیے اتحادی حکومت کے ارکان سے مل کر آگے بڑھیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ملک میں بجلی کا شاٹ فال 7 ہزار میگاواٹ سے تجاوز کر گیا

اسلام آباد: ملک میں بجلی کا بحران سنگین صورتحال اختیار کرتا جا رہا ہے اور بجلی کا شاٹ فال 7 ہزار میگا واٹ سے بڑھ گیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک میں بجلی کا شاٹ فال 7 ہزار میگاواٹ سے تجاوز کر گیا

ذرائع کے مطابق ملک میں بجلی کا شاٹ فال 7 ہزار 477 میگاواٹ تک پہنچ گیا ہے۔ ملک میں بجلی کی طلب ریکارڈ 28 ہزار 700 میگاواٹ تک پہنچ گئی اور ملک میں بجلی کی پیداوار 21 ہزار 223 میگاواٹ ہے۔

شہری علاقوں میں لوڈشیڈنگ کا دورانیہ 14 گھنٹے تک ہے جبکہ دیہی علاقوں میں لوڈشیڈنگ کا دورانیہ 18 گھنٹے سے تجاوز کر چکا ہے۔ زیادہ نقصانات والے علاقوں میں بجلی بندش کا دورانیہ زیادہ ہے۔

پاور ڈویژن ذرائع کے مطابق ٹرپنگ اور اوور لوڈنگ کے باعث بعض علاقوں میں گھنٹوں طویل لوڈشیڈنگ ہو رہی ہے۔

ذرائع  پاور ڈویژن کے مطابق پانی سے 5 ہزار 500 میگاواٹ بجلی پیدا کی جا رہی ہے اور سرکاری تھرمل پلانٹس سے ایک ہزار 290 میگا واٹ بجلی پیدا ہو رہی ہے۔ نجی شعبے کے بجلی گھروں کی مجموعی پیداوار 11 ہزار میگاواٹ ہے۔

ونڈ پاور پلانٹس 900 میگاواٹ اور سولرپلانٹس سے بجلی کی پیداوار 122 میگاواٹ ہے۔ بگاس سے چلنے والے پلانٹس 120 میگاواٹ بجلی پیدا کر رہے ہیں۔ جوہری ایندھن سے 2 ہزار 291 میگاواٹ بجلی پیدا کی جا رہی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll