جی این این سوشل

تجارت

اوپن مارکیٹ میں ڈالر 209 روپے پر برقرار

کراچی: انٹربینک میں ڈالر کی قیمت میں اضافہ ہوا ہے جبکہ اوپن مارکیٹ میں ڈالر کی قیمت 209 روپے برقرار رہی۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اوپن مارکیٹ میں ڈالر 209 روپے پر برقرار
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق ڈالر کی مسلسل بڑھتی ہوئی قیمت میں گزشتہ روز کچھ کمی دیکھنے میں آئی تھی تاہم آج پھر پاکستانی روپے کے مقابلے میں امریکی ڈالر مہنگا ہو گیا۔

اعداد و شمار کے مطابق انٹربینک تبادلہ مارکیٹ میں ایک امریکی ڈالر 25 پیسے مہنگا ہوا ہے جس سے ڈالر کی قیمت 207.48 روپے ہو گئی ہے جبکہ اوپن مارکیٹ میں ڈالر 209 روپے پر برقرار ہے۔

دنیا

الجزائر کی دو ریاستوں میں خوفناک آتشزدگی، 26 افراد ہلاک

الجزائر  کی دو ریاستوں طارف اور سطیف میں خوفناک آتشزدگی  کے نتیجے میں 26 افراد ہلاک ہوگئے جبکہ  درجنوں زخمی ہوئے ہیں۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

الجزائر کی دو ریاستوں میں خوفناک آتشزدگی، 26 افراد ہلاک

غیرملکی میڈیا کے مطابق  الجزائر کے وزیر داخلہ کامل بلجود نےبتایا ہے کہ ملک کی دو ریاستوں طارف اور سطیف میں خوفناک آگ بھڑک اٹھی جس  کے نتیجے میں ہلاکتوں کی تعداد 26 ہوگئی ہے ، مرنےوالوں میں ایک ماں اور بیٹی بھی شامل ہیں  جبکہ درجنوں افراد زخمی ہوئے ہیں۔

سرکاری ٹی وی پر نشر ایک بیان میں ملک کے وزیرداخلہ  نے آتشزدگی کے متاثرین کے اہل خانہ سے تعزیت کی ، ان کاکہنا تھا کہ طارف میں 24  افراد ہلاک  جبکہ سطیف میں دو لوگ مارے گئے۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ شہری دفاع کے 700 سے زائد کارکن اور درجنوں ٹرک آگ بجھانے کے لیے کارروائیاں جاری رکھے ہوئے ہیں۔ آگ سے درجنوں مکانات اور گاؤں آگ کی لپیٹ میں آگئے جبکہ سینکڑوں افراد نقل مکانی پر مجبور ہیں ۔

 وزیرداخلہ نے مزید کہا کہ ہم آگ پر قابو پانے کی کوشش کر رہے ہیں ,  تاہم ان کا کہنا تھا کہ زیادہ درجہ حرارت اور ہوائیں ریسکیو آپریشن میں رکاوٹ بن رہی ہیں ، ریاست کے تمام وسائل آگ پر قابو پانے کے لیے استعمال کیے جا رہے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

کراچی سے حیدر آباد جانے والی کار ملیر ندی میں ڈوب گئی،7 افراد لا پتہ

 کراچی میں نیشنل ہائی وے لنک رو ڈ پر ندی میں ڈوب کر لاپتہ ہونے والی گاڑی کو نکال لیا گیا۔ کار میں سوار7 افراد تاحال لاپتہ ہیں۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی سے حیدر آباد جانے والی کار ملیر ندی میں ڈوب گئی،7 افراد لا پتہ

 

سیلابی ریلہ کراچی سے حیدر آباد جانے والی کار کو بہا کر ملیر ندی میں لے گیا۔ کراچی پولیس کو  گزشتہ شام فیملی سمیت کار ڈوبنے کی اطلاع ملی۔ پانی کی سطح بہت زیادہ ہونے کے باعث ریسکیو آپریشن ممکن نہ ہوسکا۔

رات گئے رکنے والا آپریشن صبح دوبارہ شروع کیا گیا تو  ملیر ندی میں ڈوبنے والی کار  تو مل گئی لیکن کار سوار 7 افراد کا کچھ پتہ نہ چل سکا۔

جائے حادثہ پر پہنچنے والے کار سوار افراد کے اہل خانہ نے بتایا کہ کار میں فیملی کے7 افراد سوار  تھے۔ کار میں خواتین اور بچے بھی موجود  تھے۔ تمام افراد کا گزشتہ روز سے رابطہ منقطع ہے۔

ریسکیو حکام کا کہنا ہے کہ گاڑی کو تباہ حالت میں نکال لیا گیا ہے اور لاپتا افراد کی تلاش جاری ہے۔

ملیر ندی لنک روڈ کے اطراف گوٹھوں میں برساتی پانی داخل ہو گیا۔  سیلابی ریلے میں دبئی گوٹھ،سمو گوٹھ شفع محمد گوٹھ میں ڈوب گیا۔ درجن سے زائد افراد کو ریسکیو کر کے محفوظ مقام پر منتقل کر لیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

شہباز گِل اڈیالہ سے پمز منتقل، معائنے کیلئے 5 رکنی میڈیکل بورڈ تشکیل

شہباز گِل کو اڈیالہ جیل سے میڈیکل چیک اپ کیلئے پمز  اسپتال کے میڈیکل آئی سی یو میں منتقل کر دیا گیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

شہباز گِل اڈیالہ سے پمز منتقل، معائنے کیلئے 5 رکنی میڈیکل بورڈ تشکیل

شہباز گل کے چیک اپ کیلئے اسپتال میں ڈاکٹرز کا پانچ رکنی میڈیکل بورڈ تشکیل دے دیا گیا ہے۔ 
 
اسپتال ذرائع کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما شہباز گل کے تفصیلی میڈیکل چیک اپ کیلئے میڈیکل بورڈ 5 پروفیسر ڈاکٹرز شامل ہیں۔

میڈیکل بورڈ میں پروفیسر ڈاکٹر آف سرجری، پروفیسر ڈاکٹرآف میڈیسن، پروفیسر آف کارڈک، نیورو میڈیسن اور آرتھوپولک پروفیسرز شامل ہیں۔

ذرائع کے مطابق شہباز گل نے سانس میں دشواری کی بھی شکایت کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll