جی این این سوشل

کھیل

پاک انگلینڈ سیریز : دوسرا  ٹی ٹوئنٹی میچ آج کھیلا جائے گا

کراچی : پاکستان اور انگلینڈ کی کرکٹ ٹیموں کے درمیان 7 ٹی ٹونٹی بین الاقوامی میچوں پر مشتمل سیریز کا دوسرا میچ آج  (جمعرات کو)نیشنل کرکٹ سٹیڈیم  کراچی میں کھیلا جائے گا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاک انگلینڈ سیریز : دوسرا  ٹی ٹوئنٹی میچ آج کھیلا جائے گا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق میچ پاکستان کے معیاری وقت کے مطابق شام 7 بجکر 30 منٹ پر شروع ہوگا ۔ مہمان برطانوی ٹیم کو گرین شرٹس کے خلاف 7 میچوں کی سیریز میں 0-1 کی برتری حاصل ہے ۔ انگلینڈ نے پہلے ٹی ٹونٹی کرکٹ میچ میں پاکستان کو 6 وکٹوں سے شکست دی تھی۔ 

پاکستان کے مایہ ناز بلے باز بابر اعظم انگلینڈ کے خلاف ٹی ٹونٹی سیریز میں گرین شرٹس کی قیادت کریں گے جبکہ برطانوی ٹیم کپتان جوز بٹلر کی ابتدئی چار میچز میں خدمات سے محروم رہیں گے ان کی غیر موجودگی میں پہلے ٹی ٹونٹی میچ میں مایہ ناز آل رائونڈر معین علی نے انگلینڈ ٹیم کی قیادت کی تھی۔

دونوں ٹیموں کے درمیان نیشنل کرکٹ سٹیڈیم ،کراچی میں شیڈول ابتدائی چار میچز میں سے باقی تین 22، 23 اور 25 ستمبر کو کھیلے جائیں گے جبکہ آخری تین میچز جو قذافی سٹیڈیم، لاہور میں شیڈول ہیں وہ بالترتیب 28، 30 ستمبر اور 2 اکتوبر کو کھیلے جائیں گے۔

ٹی ٹونٹی سیریز کے تمام میچز شام کو شروع ہونے کے باعث تمام میچز فلڈ لائٹس میں کھیلے جائیں گے۔ دونوں ٹیموں کے درمیان شائقین کرکٹ کو انتہائی دلچسپ اور کانٹے دار میچز دیکھنے کو ملیں گے۔

خیال رہے کہ برطانوی کرکٹ ٹیم 17 سال بعد پاکستان کا دورہ کر رہی ہے ۔  مہمان ٹیم کی سکیورٹی کے لئے فول پروف انتظامات کئے گئے ہیں۔  

 

علاقائی

سندھ اسمبلی کے نومنتخب ارکان نے حلف اٹھا لیا

سندھ اسمبلی کے 168 ارکان میں سے 114 کا تعلق پیپلز پارٹی سے ہے جبکہ 36 ارکان کا تعلق ایم کیو ایم سے ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سندھ اسمبلی کے نومنتخب ارکان نے حلف اٹھا لیا

کراچی: سندھ اسمبلی کے نومنتخب ارکان نے حلف برداری کے لیے جاری اجلاس کے دوران حلف اٹھالیا۔

سندھ اسمبلی کا اجلاس سابق اسپیکر آغا سراج درانی کی زیر صدارت جاری ہے جس کا باقاعدہ آغاز تلاوت کلام پاک سے ہوا۔

آغا سراج درانی نے نومنتخب ارکان سندھ اسمبلی سے حلف لیا، حلف اٹھانے والوں میں سندھ کے نامزد وزیراعلیٰ مراد علی شاہ، فریال تالپور، شرجیل میمن، ناصر حسین شاہ اور دیگر شامل تھے۔

اس موقع پر اسمبلی ہال ’’جئے بھٹو زندہ باد‘‘ کے نعروں سے گونج اٹھا۔ سندھ اسمبلی کے اراکین نے اردو، انگریزی اور سندھی زبانوں میں حلف اٹھایا۔

سندھ اسمبلی کے 168 ارکان میں سے 114 ارکان کا تعلق پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) سے ہے جبکہ 36 ارکان کا تعلق متحدہ قومی موومنٹ پاکستان (ایم کیو ایم-پی) سے ہے۔

آزاد حیثیت سے الیکشن لڑنے والے نو ارکان نے سنی اتحاد کونسل میں شمولیت کے لیے الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) کو درخواست دے دی ہے، جبکہ گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس (جی ڈی اے) اور جماعت اسلامی (جے آئی) کے ارکان آج کی تقریب میں شرکت نہیں کریں گے۔ .

دوسری جانب جی ڈی اے، جماعت اسلامی اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) پر مشتمل اپوزیشن اتحاد نے سندھ اسمبلی کے باہر احتجاج کا اعلان کیا ہے جب کہ محکمہ داخلہ سندھ نے کراچی میں ایک ماہ کے لیے دفعہ 144 نافذ کردی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

پاکستان اور ایران نے باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو مزید مضبوط بنانے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

اس عزم کا اظہار آج وزیر خارجہ جلیل عباس جیلانی اور ان کے ہم منصب ایران کے وزیرِ خارجہ حسین امیر  کے درمیان ٹیلی فونک گفتگو میں کیا گیا۔

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی اور جلیل عباس جیلانی نے ایران کے برادر عوام کی جانب سے نیک خواہشات کو دل کی گہرائیوں سے سراہا۔

رواں ماہ کے اوائل میں ایرانی وزیر خارجہ کے دورہ پاکستان کے بعد سے دونوں ممالک نے سرکاری مصروفیات کو مکمل طور پر بحال کر دیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

لاہور ہائیکورٹ بار ایسوسی ایشن کے سالانہ انتخابات کے لیے پولنگ شروع ہو گئی

لاہور ہائیکورٹ بار کے انتخابات میں پولنگ بائیو میٹرک سسٹم کے تحت ہو رہی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

لاہور ہائیکورٹ بار ایسوسی ایشن کے سالانہ انتخابات کے لیے پولنگ شروع ہو گئی

لاہور: لاہور ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن (ایل ایچ سی بی اے) کے سالانہ انتخابات کے لیے پولنگ کا عمل شروع ہوگیا جو صبح 9 بجے سے شام 5 بجے تک جاری رہے گا۔

لاہور ہائیکورٹ بار کے انتخابات میں پولنگ بائیو میٹرک سسٹم کے تحت ہو رہی ہے۔

صدر کے عہدے کے لیے آزاد احسن بھون گروپ کے ثاقب اکرم گوندل اور حامد خان پروفیشنل گروپ کے اسد منظور بٹ کے درمیان سخت مقابلہ ہوگا۔

نائب صدر کے عہدے کے لیے 6 امیدوار حسیب بن یوسف، عبدالرحمن رانجھا، ملک فدا حسین، مظہر عباس سیال، میاں سردار علی گہلان اور میاں وحید میدان میں ہیں۔

سیکرٹری کے عہدے کے لیے تین امیدواروں کے درمیان مقابلہ ہوگا جن میں آصف محمود چوہان، قادر بخش چاہل اور قاسم اعجاز سمرا شامل ہیں۔ جبکہ فنانس سیکرٹری کے لیے بھی تین امیدوار ہیں، حم بن شعیب کمبوہ، فرخ شاہ اور فلک ناز گل۔

لاہور بار الیکشن میں رجسٹرڈ ووٹوں کی تعداد 29,216 ہے جن میں سے 2101 خواتین ووٹرز اور 27,115 مرد ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll