جی این این سوشل

کھیل

پی ایس ایل 8 فائنل، قلندرز کا سلطانز کیخلاف بیٹنگ کا فیصلہ

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 8 کے فائنل میچ میں  لاہور قلندرزنے ملتان سلطانز کے خلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی ایس ایل 8 فائنل، قلندرز کا سلطانز کیخلاف بیٹنگ کا فیصلہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

چیمپئن ٹیم کو خوبصورت ٹرافی کے علاوہ 12 کروڑ روپے کی خطیر انعامی رقم ملے گی جبکہ رنرز اپ کو 4 کروڑ 80 لاکھ روپے ملیں گے۔

یاد رہے کہ ایونٹ شروع ہونے سے قبل پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 8 کے فائنل کی تاریخ 19 مارچ بروز اتوار رکھی گئی تھی۔

تاہم لاہور میں خراب موسم اور ممکنہ طور پر ہونے والی بارش کے باعث پی سی بی نے بڑا فیصلہ کرتے ہوئے 18 مارچ بروز ہفتہ کو قذافی سٹیڈیم لاہور میں فائنل کروانے کا فیصلہ کیا ہے جبکہ ریزرو ڈے کے طور پر سوموار کا دن رکھا گیا ہے۔

پاکستان

 نواز شریف پنجاب ہاؤس میں نومنتخب ارکان کے اعزاز میں عشائیہ دیں گے

اجلاس میں اسد قیصر، عامر ڈوگر بیرسٹر گوہر، ریاض فتیانہ سمیت دیگر ارکان قومی اسمبلی شرکت کریں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

 نواز شریف پنجاب ہاؤس میں نومنتخب ارکان کے اعزاز میں عشائیہ دیں گے

ن لیگ کی پارلیمانی پارٹی کے اجلاس کی صدارت میاں نواز شریف کریں گے۔ نومنتخب ارکان قومی اسمبلی کو اجلاس میں شرکت کی ہدایت کردی گئی۔ اجلاس میں شہباز شریف کو وزیراعظم نامزد کرنے کے فیصلے کی توثیق کی جائے گی۔ آج (28فروری) کو نو لیگ اور دیگر اتحادی جماعتوں کا اجلاس بھی ہوگا۔

 نواز شریف پنجاب ہاؤس میں نومنتخب ارکان کے اعزاز میں عشائیہ دیں گے۔ اتحادی جماعتیں شہباز شریف کو وزیراعظم نامزد کرنے کے فیصلے کی تائید کریں گی۔ 

اجلاس میں انتیس فروری کو قومی اسمبلی کے اجلاس کی حکمت عملی طے کی جائے گی ،  قومی اسمبلی اجلاس میں سنی اتحاد کونسل میں شامل ارکان کی حکمت عملی کیا ہوگی فیصلہ پارلیمانی پارٹی کرے گی۔ ابتدائی طور پر پارلیمانی پارٹی کا اجلاس دوپہر بارہ بجے کے قریب خیبر پختونخوا ہائوس میں بلایا گیا ہے۔ 

 

اجلاس میں اسد قیصر، عامر ڈوگر بیرسٹر گوہر، ریاض فتیانہ سمیت دیگر ارکان قومی اسمبلی شرکت کریں گے۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

لاہور قلندرز کو لگاتار چھٹی شکست ،ملتان سلطان نے بازی مار لی

 ملتان سلطانز کے 215 رنز کے تعاقب میں لاہور قلندرز کی ٹیم ایک بار پھر ہدف حاصل کرنے میں ناکام رہی اور 17 اوور میں 154 رنز پرآؤٹ ہوگئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

لاہور قلندرز کو لگاتار چھٹی شکست ،ملتان سلطان نے بازی مار لی

ایچ بی ایل پاکستان سپر لیگ کے 14ویں میچ میں ملتان سلطانز نے دفاعی چیمپئن لاہور قلندرز کو 60 رنز کے بھاری مارجن سے شکست دے کر ایونٹ میں پانچویں کامیابی حاصل کرلی۔

ملتان سلطانز کے 215 رنز کے ہدف کے تعاقب میں لاہور قلندرز کی ٹیم 17 اوور میں 154 رنز پرآؤٹ ہوگئی۔اسامہ میر نے 40 رنز دے کر 6 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا ، لاہور میں کھیلے  گئے میچ میں ملتان سلطانز کے کپتان محمد رضوان نے قلندرز کے خلاف ٹاس جیتا او رپہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

ملتان سلطانز نے شاندار بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 4 وکٹوں پر 214 رنز اسکور کیے، عثمان خان نے 55 گیندوں پر 96 رنز کی دھواں دار اننگز کھیلی جبکہ افتخار احمد  18 گیندوں پر 40 رنز  بناکر ناقابل شکست رہے۔

اس کے علاوہ  کپتان رضوان صفر پر آؤٹ ہوئے،  ریزا ہینڈرکس نے بھی 40رنز بنائے، طیب طاہر نے 21 رنز اسکور کیے جبکہ خوشدل شاہ 3 ر نز بناکر ناٹ آؤٹ رہے۔

لاہور قلندرز کی جانب سے شاہین شاہ آفریدی نے 2، کارلوس بریتھویٹ اور سکندر رضا نے ایک ایک وکٹ لی۔ 

 ملتان سلطانز کے 215 رنز کے تعاقب میں لاہور قلندرز کی ٹیم ایک بار پھر ہدف حاصل کرنے میں ناکام رہی اور 17 اوور میں 154 رنز پرآؤٹ ہوگئی۔

 قلندرز کی جانب سے صاحبزادہ فرحان 31 اور وین ڈر ڈوسن 30 رنز بناکر نمایاں رہے،  سکندر رضا 17 ، کامران غلام 12 اور شاہین شاہ آفریدی نے  9 رنز بنائے۔ اس کے علاوہ سلمان فیاض 8 ، جارج لینڈا 5 اور جہانداد خان صفر پر آوٹ ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

مراد علی شاہ نے وزیر اعلی سندھ کا حلف اٹھا لیا

پیر کو پیپلز پارٹی کے رہنما سید مراد علی شاہ مسلسل تیسری بار سندھ کے وزیر اعلیٰ بن گئےتھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مراد علی شاہ نے وزیر اعلی سندھ کا حلف اٹھا  لیا

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے سید مراد علی شاہ نے منگل کو تیسری بار سندھ کے وزیراعلیٰ کے عہدے کا حلف اٹھا لیا۔

گورنر سندھ کامران ٹیسوری نے گورنر ہاؤس میں ان سے حلف لیا اور انہیں بطور وزیر اعلیٰ کردار ادا کرنے پر مبارکباد دی ۔ 
اس موقع پر نگراں وزیراعلیٰ سندھ جسٹس (ر) مقبول باقر اور دیگر سیاسی شخصیات بھی موجود تھیں۔

پیر کو پیپلز پارٹی کے رہنما سید مراد علی شاہ مسلسل تیسری بار سندھ کے وزیر اعلیٰ بن گئے۔

کل 148 ووٹ کاسٹ ہوئے جن میں مراد نے 112 ووٹ حاصل کیے۔ ان کے مدمقابل متحدہ قومی موومنٹ پاکستان (MQM-P) کے علی خورشیدی کو 36 ووٹ ملے۔

اپنے خطاب میں مراد علی شاہ  نے صوبائی وزیر اعلیٰ منتخب ہونے پر شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے اپنی پارٹی قیادت کو چیلنجوں کے باوجود یہ ذمہ داری سونپنے کا اعتراف کیا۔


2016 میں سندھ کے وزیراعلیٰ کے طور پر اپنے سابقہ ​​دور کی عکاسی کرتے ہوئے، مراد نے اپنے عہدے کے وقار کو برقرار رکھنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ انہوں نے شہید محترمہ بے نظیر بھٹو کو خراج تحسین پیش کیا، ان کے سرپرست، اور پی پی پی قیادت کا ان کی غیر متزلزل حمایت پر شکریہ ادا کیا۔

8 فروری کے انتخابات کے بارے میں بات کرتے ہوئے مراد نے کہا کہ پیپلز پارٹی کو تحفظات ہونے کے باوجود اس نے ملک کی خودمختاری اور استحکام کے لیے پارٹی کے عزم پر قاَم ہے ۔ 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll