جی این این سوشل

پاکستان

عمران خان محفوظ نہیں ہیں تو منصورہ آ جائیں:سراج الحق

جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق نے کہا ہے کہ عمران خان محفوظ نہیں ہیں تو منصورہ آ جائیں،یہاں امن ہے ان کی جان کو کوئی خطرہ نہیں ہو گا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

عمران خان محفوظ نہیں ہیں تو منصورہ آ جائیں:سراج الحق
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق نے کہا ہے کہ عمران خان محفوظ نہیں ہیں تو منصورہ آ جائیں،یہاں امن ہے ان کی جان کو کوئی خطرہ نہیں ہو گا۔

اپنے بیان میں انہوں نے کہا کہ ہرگھر میں مہنگائی سے آگ لگی ہوئی ہے،زرعی ملک میں موت سستی اور آٹا مہنگا ہے،آٹے کے حصول کیلئے قطاریں لگی ہوئی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ حکومت خود 46 فیصد مہنگائی تسلیم کرتی ہے،ایک کروڑ40ہزار افراد ڈپریشن کا شکار ہو چکے ہیں،پورا سسٹم ڈھکوسلا اور حکومت صرف سرخی پاوڈر ہے،الیکشن کمیشن نے ملک کو آئینی بحران میں مبتلا کردیا۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت لمبے عرصے کا پروگرام بنا رہی ہے،پنجاب حکومت پی ڈی ایم کا حصہ بن چکی ہے،الیکشن کیلئے سیاسی جماعتیں مذاکرات کریں۔حکومت پی ٹی آئی کے جلسے میں رکاوٹیں نہ ڈالے۔

سراج الحق نے کہا کہ پی ڈی ایم اور پی ٹی آئی ہوش کے ناخن لیں،کراچی میں جیالے کو مسلط کرنا چاہتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اگر سپریم کورٹ کا حکم نہ مانا تو یہ بغاوت ہو گی۔

پاکستان

لگتا ہے بانی چیئرمین پی ٹی آئی کو مزید وقت جیل میں گزارنا پڑے گا، رؤف حسن

توشہ خانہ کے اوپر ایک اور مقدمہ بنانے کی تیاریاں ہو رہی ہیں، سیکرٹری اطلاعات پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

لگتا ہے بانی  چیئرمین پی ٹی آئی کو مزید وقت جیل میں گزارنا پڑے گا، رؤف حسن

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی ) کے سیکرٹری اطلاعات رؤف حسن نے کہا ہے کہ لگتا ہے سابق چیئرمین پی ٹی آئی کو مزید وقت جیل میں گزارنا پڑے گا،توشہ خانہ کے اوپر ایک اور مقدمہ بنانے کی تیاریاں ہو رہی ہیں۔

رؤف حسن نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ بانی پی ٹی آئی کیخلاف توشہ خانہ پر چوتھا مقدمہ بنانے کی کی کوشش کی جا رہی ہے، سابق چیئرمین پی ٹی آئی پر بے بنیاد مقدمات بنائے گئے ہیں اور پوری کوشش کی جا رہی ہے کہ مقدمات کے فیصلے نہ ہوسکیں۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں سابق چیئرمین پی ٹی آئی کے کیسز میں کہیں انصاف نظر نہیں آرہا ، ایسا لگتا ہے سابق انہیں مزید وقت جیل میں گزارنا پڑے گا جبکہ شاہ محمود قریشی کیخلاف بھی 8،9مقدمے بنائے گئے ہیں۔

توشہ خانہ کیس میں آج جو تماشہ ہوا وہ سب نے دیکھ لیا ، سابق چیئرمین پی ٹی آئی کیخلاف عدت اور سائفر کے مقدمے ختم ہوچکے ہیں، سائفر کا مقدمہ بھی کرش کرچکا اور توشہ خانہ کیس میں سزا معطل ہوچکی ہے۔

رہنما پی ٹی آئی نے کہا کہ سابق چیئرمین پی ٹی آئی کو جیل سے باہر آنا چاہئے تھا، ہمیں خوف ہے سابق چیئرمین پی ٹی آئی اور مقدمات بنائے جائیں گے،جب تک یہ ہوتا رہے گا نہ انصاف ملے گا اور نہ آزادی ملےگی۔

انہوں نے کہا کہ حمود الرحمان کمیشن رپورٹ میں فوج کیخلاف کوئی بات نہیں کی گئی، رپورٹ میں فوج کے بہادری سےلڑنے کا ذکر ہے، ہماری فوج سے کوئی لڑائی نہیں ہے ۔

رؤف حسن کا مزید کہنا تھا کہ القادر کیس میں ثبوت نہیں مل رہا تو ملک ریاض پر دباؤ ڈالا جارہا ہے، جب تک آئین اور قانون بحال نہیں ہوگا یہ لڑائی ہم لڑتے رہیں گے۔ ابھی بھی سابق چیئرمین پی ٹی آئی پر 200اور مقدمات چل رہے ہیں۔ پچھلے 2سال سے پاکستان میں آئین و قانون کا فقدان نظر آرہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ شاعر احمد فرہاد کا کیس بھی آپ کے سامنے ہے اور اتنے دن حبس بے جا میں رکھنے کے بعد پہلے آزاد کشمیر باغ کے کسی پولیس اسٹیشن میں اس کو لایا گیا اور پھر مظفرآباد میں کوئی کیس درج ہے تو وہاں بھیجا گیا، حقائق پر مبنی ایک نظم لکھنے کی پاداش میں ایک انسان کے پچھلے ایک یا سوا مہینے میں کیا ہوا۔

ترجمان نے کہا کہ تحریک انصاف کے بیانیے کے حوالے سے غلط فہمیاں پیدا کیا جا رہی ہیں اور ہمیں معلوم ہے کہ اس کے پیچھے کونسی طاقتیں کارفرما ہیں، 1971 کے سانحے کے حوالے سے غلط باتیں پھیلائی جا رہی ہیں، حمودالرحمٰن کمیشن میں کہیں بھی فوج کے بارے کوئی غلط بات نہیں کی گئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آذربائیجان کے وزیر خارجہ سرکاری دورے پر پاکستان پہنچ گئے

وزیر خارجہ جیہون بیراموف وزیر اعظم محمد شہباز شریف سے ملاقات کریں گے اور نائب وزیر اعظم و وزیر خارجہ سینیٹر محمد اسحاق ڈار سے تفصیلی بات چیت کریں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آذربائیجان کے وزیر خارجہ سرکاری دورے پر پاکستان پہنچ گئے

اسلام آباد : آذربائیجان کے وزیر خارجہ جیہون بیراموف دو روزہ سرکاری دورے پر بدھ کو اسلام آباد پہنچ گئے۔ اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر ایڈیشنل سیکرٹری خارجہ (افغانستان اور مغربی ایشیا) احمد نسیم وڑائچ نے ان کا پرتپاک استقبال کیا۔

وزیر خارجہ جیہون بیراموف وزیر اعظم محمد شہباز شریف سے ملاقات کریں گے اور نائب وزیر اعظم و وزیر خارجہ سینیٹر محمد اسحاق ڈار سے تفصیلی بات چیت کریں گے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سول سروسز اکیڈمی کا گرمی کی لہر کو کم کرنے کی مہم کا آغاز

گرمی سے متعلقہ بیماریوں میں بہت سے مسائل شامل ہیں، جن میں سنبرن، ہیٹ ریش، گرمی کے درد، ہیٹ اسٹروک اور گرمی کی تھکن شامل ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سول سروسز اکیڈمی  کا  گرمی کی لہر کو کم کرنے کی مہم کا آغاز

لاہور: سول سروسز اکیڈمی کی کمیونٹی ڈویلپمنٹ اینڈ انوائرمنٹ سوسائٹی (CSA) نے گرمی کی لہر کو کم کرنے کی مہم شروع کی ہے، جس کا مقصد بڑھتے ہوئے درجہ حرارت سے پیدا ہونے والے چیلنجوں سے نمٹنا ہے۔

پہلے مرحلے میں  دو امدادی کیمپ قائم کیے گئے ہیں، ہر ایک کا مقصد تازگی فراہم کرنا اور احتیاطی تدابیر سے متعلق اہم معلومات پھیلانا ہے۔

سی ایس اے  کے ڈائریکٹر جنرل فرحان عزیز خواجہ، ڈائریکٹر PS صادق چوہان نے مہم کی قیادت کی جس کا اہتمام کمیونٹی ڈویلپمنٹ اینڈ انوائرمنٹ سوسائٹی کے صدر طلحہ رفیق عالم، جنرل سیکرٹری ڈاکٹر علینہ شکیل ناگرا اور انڈر ٹریننگ اسسٹنٹ کمشنرز نے بدھ کو  کیا تھا۔


ہال روڈ ٹریڈرز یونین کے تعاون سے ایک دوسرا ریلیف کیمپ ہال روڈ پر قائم کیا گیا، جہاں کمیونٹی کو ریلیف فراہم کرنے کے لیے اسی طرح کی کوششیں کی گئیں۔ اس مقام پر تعینات رضاکاروں نے فزی ڈرنکس بھی تقسیم کیں جبکہ حاضرین کو ہائیڈریٹ رہنے کی اہمیت اور اعلی درجہ حرارت کے منفی اثرات سے نمٹنے کے لیے اقدامات کے بارے میں فعال طور پر آگاہ کیا۔

صحت کے ماہرین نے لوگوں کو بتایا کہ زیادہ تیز درجہ حرارت کے ساتھ ملک کے بیشتر حصوں کو اپنی لپیٹ میں لینے کے ساتھ گرمی سے متعلقہ بیماری کے خطرات اور علامات کو جاننا ضروری ہے اور اپنے آپ کو اور اپنے خاندان کو کیسے محفوظ رکھنا ہے کیونکہ گرمی کی لہر خاص طور پر خطرناک ہو سکتی ہے۔

واضح رہے کہ گرمی سے متعلقہ بیماریوں میں بہت سے مسائل شامل ہیں، جن میں سنبرن، ہیٹ ریش، گرمی کے درد، ہیٹ اسٹروک اور گرمی کی تھکن شامل ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll