جی این این سوشل

دنیا

بھارت میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں میں درجنوں باغی ہلاک

پُرتشدد واقعات کے بعد کرفیو نافذ کر دیا گیا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

بھارت میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں میں درجنوں باغی ہلاک
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کھیل

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ ،مسلسل بارش سے امریکہ اور آئرلینڈ کے درمیان میچ متاثر ہونے کا خدشہ

آج کا میچ گرین شرٹس کے ایونٹ میں مستقبل کا فیصلہ کرے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ ،مسلسل بارش سے امریکہ اور آئرلینڈ کے درمیان میچ متاثر ہونے کا خدشہ

آئی سی سی مینز ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں آج آئرلینڈ اور امریکا کے درمیان گروپ اے کا اہم میچ کھیلا جائےگا جو کہ گرین شرٹس کے ایونٹ میں مستقبل کا فیصلہ کرے گا۔

فورٹ لاوڈرہل میں صبح سویرے شدید بارش کا سلسلہ جاری ہے۔ مسلسل بارش سے امریکہ اور آئرلینڈ کے درمیان میچ متاثر ہونے کا خدشہ ہے،محکمہ موسمیات نے آج دن بھر گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیشگوئی کررکھی ہے۔

مسلسل بارش ہوتی رہی تو امریکہ اور آئرلینڈ کے میچ کا ٹاس ہونا بھی ممکن نظر نہیں آرہا،دونوں ٹیمیں تاحال ہوٹل میں موجود ہیں۔

بارش سے میچ متاثر ہوا تو پاکستان ٹیم ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے باہر ہوجائیگی،میچ بغیر نتیجہ رہنے کی صورت میں امریکہ مزید 1 پوائنٹ حاصل کرکے سپر ایٹ رائونڈ میں کوالیفائی کرجائیگا۔

گروپ اے سے بھارت کی ٹیم پہلے ہی سپر ایٹ رائونڈ کیلئے کوالیفائی کرچکی ہے،پاکستان اور آئرلینڈ کے درمیان 16 جون کو آخری میچ کسی اہمیت کا حامل نہیں رہے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

اچانک پیٹرول کی قیمتوں میں 10 روپے سے زائد کمی

واضح رہے کہ ان قیمتوں میں کمی وزیر اعظم آفس کی جانب سے کی گئی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اچانک پیٹرول کی قیمتوں میں 10 روپے سے زائد کمی

حکومت پاکستان کی جانب سے پیٹرول کی قیمت میں 10 روپے 20 پیسے کمی کر دی گئی ہے جبکہ ڈیزل کی قیمت میں بھی 2 روپے 33 پیسے کمی کی گئ ہے ۔ 

واضح رہے کہ ان قیمتوں میں کمی وزیر اعظم آفس کی جانب سے کی گئی ہے ۔ 

 

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

ڈاکٹر محمد یوسف کی تصنیف ریسرچ اور تہذیب کے لیے اہم سنگ میل ہے،صوبائی وزیر تعلیم

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صوبائی وزیر تعلیم رانا سکندر حیات نے کہا کہ اس کتاب کی صورت میں ڈاکٹر یوسف بشیر نے گلوبل ساؤتھ کی ثقافتی تاریخ کو محفوظ کردیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ڈاکٹر محمد یوسف کی تصنیف ریسرچ  اور تہذیب کے لیے اہم سنگ میل ہے،صوبائی وزیر تعلیم


لاہور : ڈاکٹر محمد یوسف کی تصنیف ریسرچ ،ثقافت اور تہذیب کے لیے اہم سنگ میل ہے ۔ 
ڈاکٹر شاہد منیر نے کہا کہا کہ یہ تحقیقی کام قابل ستائش ہے اور عالمی جنوبی خطے کے اسکالرز کے لیے مشعل راہ ہے ۔
معروف محقق ،استاد اور میڈیا سکالر پروفیسر ڈاکٹر محمد یوسف بشیر کی تدوین کردہ کتاب ،،دی کنسٹرکشن آف کلچر اینڈ کمیونیکیشن ان گلوبل ساؤتھ کی تعارفی تقریب قاسم علی شاہ فاؤنڈیشن میں منعقد ہوئی ۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صوبائی وزیر تعلیم رانا سکندر حیات نے کہا کہ اس کتاب کی صورت میں ڈاکٹر یوسف بشیر نے گلوبل ساؤتھ کی ثقافتی تاریخ کو محفوظ کردیا ہے ۔اس طرح کے تحقیقی کام کی ہرصورت میں بھرپور حوصلہ افزائی کی جانی چاہئے ۔ پروفیسر ڈاکٹر شاہد منیر چئیر پرسن پنجاب ہائیر ایجوکیشن کمیشن نے اپنے خطاب میں ڈاکٹر محمد یوسف کے تخلیقی کام کو سراہا اور اس کتاب کو عالمی جنوبی خطے کے اساتذہ اور طلبہ کے لیے اہم دستاویز اور سنگ میل قرار دیا ۔

پروفیسر ڈاکٹر نوشینہ سلیم ڈائریکٹر انسٹیٹیوٹ آف کمیونیکیشن نے اپنے خطاب میں کہا کہ انہیں فخر ہے کہ صاحب کتاب ان کے شاگردوں میں سے ہیں ۔کاشف منظور ڈائریکٹر جنرل پبلک لائبریز نے کہا کہ پروفیسر ڈاکٹر محمد یوسف بشیر کی کاوش لائق تحسین اور اس کے زریعے بہت سے مسائل کا حل مل سکتا ہے ۔پروفیسر ڈاکٹر زاہد بلال نے کہا کہ آج ہمیں اپنے کلچر اور اقدار سے جڑنے کی ضرورت ہے ۔

کتاب کے ایڈیٹر ڈاکٹر محمد یوسف نے کہا   کی ہم نے اس کتاب میں مغرب کے برعکس دوسرے ممالک میں تخلق ہونے والے علم اور اسکی تدوین کا خلاصہ بیان کرنے کی کوشش کی ہے۔ کا مرزا محمد یسین بیگ نے کہا کہ ایسی کتب سے مقامی منظر نامے کو سمجھنے میں مدد ملے گی ۔دیگر مقررین میں ڈاکٹر مبینہ افتخار  نے اپنی پی ایچ ڈی ڈگری کے سفر کا تذکرہ  کرتے ہرے بتایا کہ ڈاکٹر محمد یوسف نے انکے زندگی کو تبدیل کر کے رکھ دیا ہے۔ ڈاکٹر مرتضی عاشق نے کہا یہ کتاب پاکستان میں اساتذہ اور طلبا کے لیے ریفریس کا کام کرے گئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll