جی این این سوشل

دنیا

نیٹو افواج میں 80 ہزار امریکی فوجی یورپ میں موجود ہیں، جو بائیڈن

80 ہزار فوجی اتحادیوں کو یقین دلانے اور روسی جارحیت کو روکنے کے لیے یورپ میں تعینات کیا گیا ہے،امریکی صدر

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نیٹو افواج میں 80 ہزار امریکی فوجی یورپ میں موجود ہیں، جو بائیڈن
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

امریکا کے صدر جو بائیڈن نے کانگریس کو بھیجے گئے ایک خط میں کہا ہے کہ نیٹو افواج میں اس وقت 80 ہزار امریکی فوجی یورپ میں موجود ہیں۔روسی خبر رساں ادارے کے مطابق دستاویز میں کہا گیا ہے کہ امریکا کے 80 ہزار فوجی اہلکاروں کو اتحادیوں کو یقین دلانے اور مزید روسی جارحیت کو روکنے کے لیے یورپ میں نیٹو کے ممالک میں تعینات کیا گیا ہے۔بتایا گیا ہے کہ اس وقت نیٹو کی کوسوو فورس کی افرادی قوت 3 ہزار 800 ہے جن میں امریکی فوجیوں کی تعداد 591 ہے ۔

دستاویز میں بتایا گیا ہے کہ 2 ہزار 657 امریکی فوجی سعودی عرب میں تعینات ہیں ،یہ سعودی عرب کے ساتھ مل کر کام کرتے ہیں ، یہ فوجی فضائی اور میزائل دفاعی صلاحیتیں فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ امریکی فوجی طیاروں کے آپریشن میں معاونت بھی فراہم کرتے ہیں ۔

دستاویزات کے مطابق داعش سے نمٹنے کے لیے اردن میں تقریباً2ہزار 900امریکی فوجی تعینات کیے گئے ہیں، لبنانی حکومت کی درخواست پر89 امریکی فوجی دہشت گردی کے خلاف جنگ میں مدد کر رہے ہیں۔ داعش سے نمٹنے کے لیے ترکیہ اور یمن میں امریکی افواج بھی تعینات کی گئی ہیں لیکن خط میں ان کی تعداد ظاہر نہیں کی گئی ۔

جو بائیڈن نے سوڈان میں امریکی فوجی کارروائیوں کا ذکر کیا جن میں امریکی شہریوں کو انخلا فراہم کرنا تھا۔خط میں کہا گیا ہے انہوں نے 23 اپریل کو ملنے والی اطلاعات کے بعد امریکی فوجی اہلکاروں کو سوڈان میں سکیورٹی کی بگڑتی ہوئی صورتحال کے جواب میں دارالحکومت خرطوم سے امریکی سفارتی اہلکاروں اور دیگر افراد کے انخلاکے لیے آپریشن کرنے کی ہدایت کی

تفریح

معروف گلوکار  راحت فتح علی خان دبئی ائیرپورٹ پر گرفتاری کی تردید کر دی

پنے گانوں کی ریکارڈنگ کے لئے دبئی آئے اور ان کے گانے ریکارڈ ہو رہے ہیں اور سب معاملات ٹھیک ٹھاک ہیں، راحت فتح علی خان

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

معروف گلوکار  راحت فتح علی خان  دبئی ائیرپورٹ پر گرفتاری کی تردید کر دی

دبئی ائرپورٹ گرفتاری کے معاملے پر پرمعروف گلوکار راحت فتح علی خان کا وڈیو بیان منظر عام پر آیا ہے۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس پر اپنے ویڈیو پیغام میں راحت فتح علی خان نے کہا کہ وہ اپنے گانوں کی ریکارڈنگ کے لئے دبئی آئے اور ان کے گانے ریکارڈ ہو رہے ہیں اور سب معاملات ٹھیک ٹھاک ہیں۔

انہوں نے مداحوں سے اپیل کی کہ وہ گھٹیا افواہوں پر بالکل کان نہ دھریں، ایسا کچھ نہیں ہے جو دشمن سوچ رہے ہیں، وہ بہت جلد پاکستان واپس آئیں گے۔

گلوکار نے دنیا بھر میں موجود اپنے چاہنے والوں سے درخواست کی کہ وہ افواہوں پر اپنا وقت ضائع نہ کریں اور ان کے پرستار ہی ان کی اصل طاقت ہیں۔

قبل ازیں ایک اور بیان میں راحت فتح علی خان کا کہنا تھا کہ وہ گرفتار نہیں ہوئے اور نہ ہی ایسا واقعہ ہوا دبئی ائیرپورٹ پر ہوا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

190 ملین پاؤنڈز کیس،عمران خان اور بشریٰ بی بی کے خلاف کیس کی سماعت ملتوی

بشری بی بی کے وکیل نے پرویز خٹک اور زبیدہ جلال پر جرح مکمل کرلی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

190 ملین پاؤنڈز کیس،عمران خان اور بشریٰ بی بی کے خلاف کیس کی سماعت ملتوی

اسلام آباد کی احتساب عدالت نے سابق وزیر اعظم عمران خان اور ان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کے خلاف 190 ملین پاؤنڈز کیس کی سماعت جمعے تک ملتوی کردی جبکہ ملزمہ بشری بی بی کے وکیل نے پرویز خٹک اور زبیدہ جلال پر جرح مکمل کرلی، اس کے علاوہ نیب کے ڈپٹی ڈائریکٹر عمیر راتھر کا بیان بھی قلمبند کر لیا گیا۔

احتساب عدالت اسلام آباد کے جج محمد علی وڑائچ نے 190 ملین پاؤنڈز کیس کی اڈیالہ جیل راولپنڈی میں سماعت کی۔سماعت کے دوران بانی عمران خان اور بشریٰ بی بی کو جیل سے عدالت میں پیش کیا گیا، ملزمان کی جانب سے چوہدری ظہیر عباس اور سلمان صفدر عدالت میں پیش ہوئے جبکہ نیب کی جانب سے امجد پرویز اور سردار مظفر عباسی سمیت لیگل ٹیم عدالت کے روبرو حاضر ہوئے۔

سماعت کے دوران سابق وفاقی وزیر پرویز خٹک اور زبیدہ جلال پر ملزمہ بشریٰ بی بی کے وکیل نے جرح مکمل کرلی، اس کے علاوہ نیب کے ڈپٹی ڈائریکٹر عمیر راتھر کا بیان بھی قلم بند کر لیا گیا۔

سماعت کے دوران پرویز خٹک کی جانب سے عدالت میں تحریری درخواست دائر کی گئی، جس میں مؤقف اپنایا گیا کہ میرے بیان میں شامل کیا جائے کہ میں نے اس وقت کے سابق وزیراعظم عمران خان کے اصرار پر بند لفافے اور ایڈیشنل ایجنڈے کی منظوری دی، سابق وزیراعظم نے کابینہ اجلاس میں ایڈیشنل ایجنڈے کے طور پر لائے گئے لفافے کو پڑھے اور بحث کیے بغیر منظور کرنے پر اصرار کیا تھا۔

انہوں نے درخواست میں کہا کہ میرے بیان میں یہ شامل نہیں کیا گیا، عدالت سے درخواست ہے میرے بیان میں یہ مؤقف بھی شامل کیا جائے۔

بعد ازاں عدالت نے ریفرنس کی سماعت جمعہ تک ملتوی کر دی۔

واضح رہے کہ ریفرنس میں مجموعی طور پر 34 گواہان کے بیانات قلم بند کیے جا چکے ہیں اور مجموعی طور پر 33 گواہان پر جرح مکمل کی جا چکی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ہمارےکارکنوں کوبغیر مقدمات کے اٹھا یا جا رہا ہے ، تحریک انصاف کے رہنماؤں کی پریس کانفرنس

انہوں نے کہا کہ ہمیں بتایا گیا تھا کہ رؤف حسن کے خلاف کوئی بھی مقدمہ نہیں ہے تو انہیں کیوں گرفتار کیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہمارےکارکنوں کوبغیر مقدمات کے اٹھا یا جا رہا ہے ، تحریک انصاف کے رہنماؤں کی پریس کانفرنس

اسلام آباد میں پی ٹی آئی رہنماؤں نے پریس کانفرنس کی انہوں نے کہا کہ ہمارے کاکنوں کو اٹھا یا جا رہا ہے ۔ 

تحریک انصاف کےجنرل سیکرٹری عمرایوب نے کہا کہ تحریک انصاف نے دہشت گردی کی ہر صورت مذمت کی ہے ۔ 

انہوں نے کہا کہ رؤف حسن کو تحریک انصاف کے مرکزی دفترست گرفتار کیا گیا ۔ 

انہوں نے کہا کہ ہمیں بتایا گیا تھا کہ رؤف حسن کے خلاف کوئی بھی مقدمہ نہیں ہے تو انہیں کیوں گرفتار کیا گیا ۔

عمرایوب نے کہا کہ فارم 47 والی حکومت نے سپریم کورٹ کے فیصلوں کی توہین کی ہے ان پر عملدآمد نہیں کیا جا رہا ۔ 

انہوں نے کہا کہ ہمیں بتایاجائے کہ ہمارے خلاف کون کسیز بنا رہا ہے انہوں نے کہا ہم اپنےمرکزی دفتر پر چھاپے کی بھر پور مذمت کرتے ہیں ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll