جی این این سوشل

جرم

اے این ایف کی ملک بھرمیں انسداد منشیات کارروائیاں

56کلوگرام منشیات، ممنوعہ کیمیکل برآمد ، 7 ملزمان گرفتار

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اے این ایف کی ملک بھرمیں انسداد منشیات کارروائیاں
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

راولپنڈی: اینٹی نارکوٹکس فورس( اے این ایف) نے ملک بھرمیں انسداد منشیات مختلف کارروائیوں میں 56کلوگرام منشیات، بھاری مقدارمیں ممنوعہ کیمیکل برآمد کرکے 7 ملزمان کو گرفتار کرلیا۔ اے این ایف کے ترجمان کے بیان کے مطابق فورس نے لگژری گاڑیوں کے ذریعے منشیات کی سمگلنگ ناکام بناتے ہوئے موٹروےٹول پلازہ اسلام آباد کے قریب ٹیوٹا لینڈ کروزر سے 30 کلوگرام ہیروئن برآمد کرلی۔

کارروائی کے دوران گاڑی سے 5 عدد 30 بور پستول بمعہ میگزین بھی برآمد ہوئے۔اس دوران گاڑی میں سوار خیبر اور پشاور کے رہائشی 2 ملزمان کو موقع پر گرفتار کر لیا گیا۔ دوسری کارروائی میں قمر دین پارک لاہور کے قریب گاڑی سے 14 کلو 400 گرام چرس برآمد کرکے 2 ملزمان کو گرفتار کیا گیا جن کی نشاندہی پر خاتون سمیت ایک اورملزم کو بھی گرفتار کرلیا گیا۔

ایک اور کاروائی کے دوران موٹرسائیکل سوار ملزمان کے قبضے سے 9 کلو 600 گرام چرس برآمد کر لی گئی۔کوئٹہ میں واقع یارو ریلوے ٹریک کے قریب گھر پر چھاپہ مار کارروائی کے دوران افغان باشندہ گرفتارکیا گیا۔مذکورہ گھر سے 2 کلوگرام آئس، 190 لیٹر ہائیڈرو کلورک ایسڈ سمیت مختلف اقسام کا ممنوعہ پاؤڈر بھی برآمد ہوا۔

گھر کو منشیات ذخیرہ کرنے کیلئے استعمال کیا جاتا تھا۔ترجمان نے بتایا کہ گرفتار ملزمان کے خلاف انسدادِ منشیات ایکٹ کے تحت مقدمات درج کر کے مزید تحقیقات کا آغاز کر دیا گیا ہے۔

علاقائی

ملکی تاریخ میں پہلی بار اسلام آباد کے لیے ماحولیاتی تبدیلی فنڈ قائم

اسلام آباد کلائیمٹ چینج انیشیٹیو کے تحت سی ڈی اے نے خصوصی فنڈ قائم کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملکی تاریخ میں پہلی بار اسلام آباد کے لیے ماحولیاتی تبدیلی فنڈ قائم

وفاقی دارالحکومت کو ماحولیاتی تبدیلیوں سے بچانے کے مشن کے تحت وفاقی وزیر داخلہ محسن نقوی کی ہدایت پر کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی (سی ڈی اے) نے پہلی بار اسلام آباد کے لیے ماحولیاتی تبدیلی فنڈ قائم کر دیا۔

اسلام آباد کلائیمٹ چینج انیشیٹیو کے تحت سی ڈی اے نے خصوصی فنڈ قائم کیا، چیئرمین سی ڈی اے محمد علی رندھاوا نے کہا کہ انیشیٹو کے تحت شہر میں کاربن کریڈٹ پروگرام بھی شروع کیا جائے گا.

انہوں نے کہا کہ کاربن کریڈٹ پروگرام کے تحت شہر میں درخت لگانے کے لئے 2000 سے 10،000 کنال پر محیط مقامات مختص کردیے ہیں، مختص مقا مات پر 40 لاکھ سے 50 لاکھ درخت لگائے جائیں گے، درخت لگانے کے لیے مقامات نئے سیکٹرز، ایونیوز اور دیگر کھلے علاقوں میں مختص کیے گئے ہیں۔

محمد علی رندھاوا نے مزید کہا کہ مارگلہ ہلز پر واقع تفریحی مقامات پر مارگلہ ہلز فنڈ کی منظوری دے دی، یہ فنڈ تفریحی مقامات کی آمدن کا 1.5 فیصد حصہ ہوگا، حاصل رقم سے مارگلہ ہلز کی حفاظت اور خوبصورتی کو یقینی بنایا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عدالتی فیصلوں کے بعد جعلی فارم 47 حکومت حواس باختہ ہوچکی ہے، بیرسٹر سیف

بدحواسی کے عالم میں جعلی حکومت کے جعلی نمائندے شیڈول پریس کانفرنسز میں عدلیہ کے خلاف زہر اگل رہے ہیں، مشیر اطلاعات کے پی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عدالتی فیصلوں کے بعد جعلی فارم 47 حکومت حواس باختہ ہوچکی ہے، بیرسٹر سیف

مشیرِ اطلاعات خیبر پختونخوا بیرسٹر محمد علی سیف نے کہا ہے کہ عدالتی فیصلوں کے بعد جعلی فارم 47 حکومت حواس باختہ ہوچکی ہے، بدحواسی کے عالم میں جعلی حکومت کے جعلی نمائندے شیڈول پریس کانفرنسز میں عدلیہ کے خلاف زہر اگل رہے ہیں۔

صوبائی مشیر اطلاعات بیرسٹر سیف نے کہا کہ وفاقی اور صوبائی وزراء شاہ سے زیادہ شاہ کی وفاداری میں توہین عدالت کے مرتکب ہورہے ہیں، عدالتی فیصلوں کے بعد جعلی فارم 47 حکومت حواس باختہ ہوچکی ہے، بدحواسی کے عالم میں جعلی حکومت کے جعلی نمائندے شیڈول پریس کانفرنسز میں عدلیہ کے خلاف زہر اگل رہے ہیں۔

بیرسٹر سیف نے کہا کہ گزشتہ 2 دنوں سے جعلی نمائندوں کی ٹی وی اسکرین پر چیخیں نکل رہی ہیں، جعلی حکومت کے وزراء بے جا تنقید سے ملک کے عدلیہ کی ساکھ کو ناقابل تلافی نقصان پہنچا رہے ہیں۔جعلی سرکار نے اس سے پہلے عزم استحکام جیسے اہم  قومی سلامتی معاملے پر بھی سیاست چمکائی تھی، اب عدلیہ کی ساکھ کو نقصان پہنچانے کی کوشش کررہے ہیں

مشیرِ اطلاعات خیبر پختونخوا کا کہنا تھا کہ عدلیہ پر اثرانداز ہونا شہباز شریف کا پرانا وطیرہ ہے، سپریم کورٹ پر حملہ بھی مسلم لیگ کے ٹریک ریکارڈ کا حصہ ہے۔ اقتدار بچانے کی خاطر یہ ٹولہ کسی بھی حد تک جاسکتا ہے، شیڈول پریس کانفرنسسز کا مقصد ٹی وی سکرین پر قبضہ جمانا ہے، مقصد عدلیہ کے خلاف بیانیہ بنانا سمیت مخالف کی رائے دبانا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ خاور مانیکا جیسے بدنام زمانہ شخصیت کو بھی پی ٹی وی سمیت تمام چینلز پر گھنٹوں لائیو کوریج دی جاتی ہے جبکہ پی ٹی آئی کے منتخب نمائندوں کو مناسب کوریج بھی نہیں دی جا رہی، فارم 47 حکومت کو سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد اپنا انجام صاف نظر آرہا ہے، جعلی فارم 47 حکومت کے تابوت میں آخری کیل وزیراعلی خیبر پختونخوا علی امین گنڈاپور ٹھونکیں گے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

ورلڈ چیمپئن آف لیجنڈز کا ٹائٹل بھارت نے جیت لیا

پاکستان چیمپئنز کی جانب سے 20 اوورز میں 156 رنز کا ہدف بھارت نے آخری اوور میں حاصل کر لیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ورلڈ چیمپئن آف لیجنڈز کا ٹائٹل بھارت نے جیت لیا

بھارت چمپئنز نے پاکستان چیمپئنز کو 5 وکٹوں سے ہراکر ورلڈ چیمپئن شپ آف لیجنڈز کا ٹائٹل جیت لیا۔

برمنگھم میں کھیلے گئے فائنل میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان چیمپئنز نے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹ پر 156 رنز بنائے۔

شعیب ملک نے 41، کامران اکمل نے 24، صہیب مقصود نے 21 اور شرجیل خان نے 12 رنز بنائے۔

یونس خان اور عامر یامین 7، 7 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے جبکہ مصباح الحق 18 رنز بنا کر ریٹائر ہرٹ ہوئے۔ سہیل تنویر 19 اور شاہد آفریدی 4 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔

157 رنز کا ہدف انڈیا چیمپئنز نے آخری اوور میں حاصل کرلیا۔ امباتی رائیڈو نے 50 رنز بنائے، گرکریت سنگھ 34 رنز بنا کر پویلین لوٹے جبکہ یوسف پٹھان نے 30 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی۔

پاکستان چمپئنز کے عامر یامین نے 2 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔ سعید اجمل، وہاب ریاض اور شعیب ملک نے ایک ایک وکٹ لی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll