جی این این سوشل

کھیل

پاکستان کا نیوزی لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ

یہ میچ حیدرآباد کے راجیو گاندھی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جا رہا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان کا نیوزی لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

حیدرآباد: پاکستان نے جمعہ کو آئی سی سی مینز ورلڈ کپ 2023 کے پہلے وارم اپ میچ میں نیوزی لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

یہ میچ بھارتی شہر حیدرآباد کے راجیو گاندھی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جا رہا ہے۔

پلیئنگ الیون:

پاکستان: بابر اعظم، شاداب خان، فخر زمان، امام الحق، عبداللہ شفیق، محمد رضوان (ڈبلیو کے)، سعود شکیل، افتخار احمد، آغا سلمان، محمد نواز، اسامہ میر، شاہین شاہ آفریدی، محمد وسیم ، حارث رؤف۔ شامل ہیں۔

نیوزی لینڈ: ٹرینٹ بولٹ، مارک چیپ مین، ڈیون کانوے، جیمز نیشم، لوکی فرگوسن، میٹ ہنری، ٹام لیتھم، ڈیرل مچل، گلین فلپس، ریچن رویندرا، مچل سانٹر، ایش سودھی، ٹم ساؤتھی، ول ینگ موجود ہیں۔

تفریح

پاکستانی اداکارہ صبور علی کو دبئی کا گولڈن ویزہ مل گیا

وہ دیگر پاکستانی مشہور شخصیات کی صف میں شامل ہو گئیں جنہوں نے یہ گولڈن ویزہ  حاصل کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستانی اداکارہ صبور علی کو دبئی کا گولڈن ویزہ مل گیا

لاہور: پاکستان کی مقبول اداکارہ صبور علی کو دبئی کا گولڈن ویزا مل گیا اور وہ دیگر پاکستانی مشہور شخصیات کی صف میں شامل ہو گئیں جنہوں نے یہ گولڈن ویزہ  حاصل کیا۔

صبور علی نے مشہور فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ پلیٹ فارم انسٹاگرام پراس خوشی کی  خبر کا اعلان کیا۔ اپنی پوسٹ میں انہوں نے  اپنا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا "شکریہ، دبئی میں اب اسے اپنا گھر کہہ سکتی ہوں۔ آخر کار مجھے میرا گولڈن ویزا مل گیا۔

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Saboor Ali Ansari (@sabooraly)

دبئی کا گولڈن ویزا 10 سالہ رہائش کی اجازت دیتا ہے ، جو افراد کو شہر میں رہنے، اعلیٰ تعلیم حاصل کرنے اور طبی سہولیات تک رسائی کا موقع فراہم کرتا ہے۔

واضح رہے کہ ماضی میں کئی دیگر پاکستانی شوبز شخصیات کو بھی یہ ویزہ دیا جا چکا ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاک بحریہ کا جہاز پی این ایس اصلت بحر ہند میں علاقائی میری ٹائم سیکیورٹی گشت پر تعینات

پی این ایس اصلت میری ٹائم ڈپلومیسی کے اصول کے تحت علاقائی بندرگاہوں کا دورہ بھی کرے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاک بحریہ  کا جہاز   پی این ایس اصلت بحر ہند میں علاقائی میری ٹائم سیکیورٹی گشت پر تعینات

کراچی: پاک بحریہ نے ہفتے کے روز بحری جنگی جہاز پی این ایس اصلت کو بحر ہند میں علاقائی میری ٹائم سیکیورٹی گشت پر تعینات کیا۔

ہفتہ کو راولپنڈی سے جاری ہونے والے ایک بیان کے مطابق پی این ایس اصلت وقف ہیلی کاپٹروں کے ساتھ پاکستانی بندرگاہوں میں داخل ہونے اور جانے والے تجارتی جہازوں کی حفاظت کو یقینی بنائے گا۔


پی این ایس اصلت کی تعیناتی کا مقصد بین الاقوامی جہاز رانی کی حفاظت کو بھی یقینی بنانا ہے ، تعیناتی کے دوران پاک بحریہ کا جہاز اپنے آپریشنز کے علاوہ دوست اور پارٹنر ممالک کے ساتھ مشترکہ آپریشنز میں حصہ لے گا۔

پی این ایس اصلت میری ٹائم ڈپلومیسی کے اصول کے تحت علاقائی بندرگاہوں کا دورہ بھی کرے گا۔

یہ جہاز جدید ترین ہتھیاروں اور سینسرز سے لیس ہے، جو کثیر جہتی خطرات سے نمٹنے اور وسیع پیمانے پر میری ٹائم آپریشنز کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

راولپنڈ ی بینظیر بھٹو اسپتال میں کانگو وائرس کے دو مریض انتقال کر گئے

ملک بھر میں  ایک بار پھر خطرناک وائرس کا خطرہ منڈلا رہا ہے جس کا نام ہے ’کانگو‘ دراصل کریمین کانگو ہیموریجک بخار (سی سی ایچ ایف) نے پاکستان میں تشویش پیدا کر دی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

راولپنڈ ی بینظیر بھٹو اسپتال  میں کانگو وائرس  کے دو مریض انتقال کر گئے

راولپنڈی :  ملک بھر میں  ایک بار پھر خطرناک وائرس کا خطرہ منڈلا رہا ہے جس کا نام ہے ’کانگو‘ دراصل کریمین کانگو ہیموریجک بخار (سی سی ایچ ایف) نے پاکستان میں تشویش پیدا کر دی ہے۔

ملک کے نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ نے وائرس سے دفاع کے لیے شہریوں کو کچھ مشورے بھی جاری کیے ہیں۔ گزشتہ سال بھی کانگو وائرس سے ہونے والے بخار نے پاکستان کو پریشان کیا تھا، اور اس سال بھی کچھ ایسے ہی حالات پیدا ہوتے ہوئے دکھائی دے رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق  راولپنڈی کے  بینظیر بھٹو  اسپتال میں کانگو وائرس سے دو اموات سامنے آئی ہیں  اسپتال ذرائع کے مطابق تین مریضوں کواسپتال لایا گیا جن میں سے دو مریض دم توڑ گئے ہیں جبکہ ایک مریض زیر علاج ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll