جی این این سوشل

کھیل

پاکستانی ویمن ٹیم نیوزی لینڈ سے میچ کیلئے تیار ہے

پاکستانی خواتین ٹیم 3 سے 18 دسمبر تک نیوزی لینڈ کے خلاف تین میچوں کی ٹی ٹوئنٹی سیریز کے ساتھ ساتھ تین ون ڈے میچوں میں بھی شرکت کرے گی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستانی  ویمن ٹیم نیوزی لینڈ سے میچ کیلئے تیار ہے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کرائسٹ چرچ: پاکستان ویمنز ٹیم ہفتے کے روز نیوزی لینڈ کے شہر کرائسٹ چرچ پہنچی اور آج کرائسٹ چرچ کی لنکن یونیورسٹی کے برٹ سٹکلف اوول میں اپنا پہلا تربیتی سیشن کیا۔ ندا ڈار کی قیادت میں 17 رکنی اسکواڈ نے عبوری ہیڈ کوچ محتشم راشد کی قیادت میں کوچنگ اسٹاف کی زیر نگرانی تین گھنٹے کا تربیتی سیشن کیا۔

پاکستانی خواتین ٹیم 3 سے 18 دسمبر تک نیوزی لینڈ کے خلاف تین میچوں کی ٹی ٹوئنٹی سیریز کے ساتھ ساتھ تین ون ڈے میچوں میں بھی شرکت کرے گی۔ ون ڈے آئی سی سی ویمنز چیمپئن شپ 2022-25 کا حصہ ہیں، جہاں دورہ کرنے والی ٹیم نے 15 میچ کھیلے ہیں اور 14 پوائنٹس حاصل کیے ہیں۔


سیریز کے میچ ڈیونیڈن، کوئنس ٹاؤن اور کرائسٹ چرچ میں کھیلے جائیں گے۔ وائٹ بال سیریز کے آغاز سے قبل پاکستان ویمن ٹیم نیوزی لینڈ الیون کے خلاف دو پریکٹس میچز میں شرکت کرے گی۔ نیوزی لینڈ الیون کے خلاف 50 اوورز کا میچ کل برٹ سٹکلف اوول میں کھیلا جائے گا جبکہ اسی ٹیم کے خلاف ٹی ٹوئنٹی میچ جمعرات کو اسی مقام پر کھیلا جائے گا۔


دونوں میچز نیوزی لینڈ کے یوٹیوب چینل پر براہ راست نشر کیے جائیں گے اور پہلی گیند مقامی وقت کے مطابق صبح 11 بجے پھینکی جائے گی۔

17 رکنی دستے میں 27 سالہ ام ہانی شامل ہیں، جنہوں نے نومبر 2022 میں لاہور میں آئرلینڈ کے خلاف اپنا ون ڈے ڈیبیو کیا تھا۔ انہوں نے اس سال جنوبی افریقہ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی میں بھی ٹیم کی نمائندگی کی۔ اپنے مختصر کیریئر میں، آف اسپنر نے 13 بین الاقوامی میچوں میں 11 وکٹیں حاصل کیں۔ ام ہانی پہلی بار نیوزی لینڈ کا سفر کر رہی ہیں اور ٹیم کے لیے اچھی کارکردگی دکھانے کے لیے بے تاب ہیں۔تربیتی سیشن کے بعد، اس نے پی سی بی ڈیجیٹل سے بات کرتے ہوئے کہا، "آج کا پہلا سیشن اچھا تھا اور کھلاڑی ان حالات سے مطابقت پیدا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں جو گھر واپس آنے والوں سے مختلف ہیں۔

“سیریز سے قبل ہونے والے پریکٹس میچ ہمارے لیے بہت اہم ہیں کیونکہ وہ ہمیں یہاں کی کنڈیشنز کو بہتر انداز میں ڈھالنے میں مدد کریں گے اور ہم بہتر تیاری کے ساتھ سیریز میں جا سکتے ہیں۔


میں نے ایک آل راؤنڈ کرکٹر کے طور پر اپنی صلاحیتوں کو بہتر بنانے کے لیے کوچز کے ساتھ سخت محنت کی ہے۔ میں ٹیم میں مطلوبہ کردار ادا کرنے کی کوشش کروں گی اور میچ کی صورتحال کے مطابق ایڈجسٹ کروں گی۔

پاکستانی اسکواڈ:

پاکستانی اسکواڈ میں ندا ڈار (کپتان)، عالیہ ریاض، بسمہ معروف، ڈیانا بیگ، فاطمہ ثناء، غلام فاطمہ، منیبہ علی (وکٹ)، ناجیہ علوی (وکٹ)، نشرہ سندھو، نتالیہ پرویز، عمائمہ سہیل، صدف شمس، سعدیہ اقبال، شوال ذوالفقار۔ ، سدرہ امین، ام ہانی اور وحیدہ اختر شامل ہیں ۔

دنیا

متحدہ عرب امارات دھند کی لپیٹ میں ،ریڈ الرٹ جاری

این سی ایم نے ملک بھر میں ریڈ الرٹ جاری کرتے ہوئے شہریوں کو شدید دھند سے خبردار کیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

متحدہ عرب امارات دھند کی لپیٹ میں ،ریڈ الرٹ جاری

 

گاڑی چلانے والے افراد کو آگاہ کیا گیا ہے کہ  وہ اپنی رفتار کم رکھیں  کیونکہ ہفتہ کی صبح حد نگاہ میں کمی واقع ہوئی ہے ۔ 
خلیجی خبر رساں ادارے کے مطابق نیشنل سینٹر آف میٹرولوجی کی جانب سے آئندہ ہفتے کے دوران درجہ حرارت میں کمی اور موسلادھار بارش کی پیش گوئی کے بعد ہفتہ کی صبح ملک بھر میں شدید دھند چھائی ہوئی ہے۔

این سی ایم نے ملک بھر میں ریڈ الرٹ جاری کرتے ہوئے شہریوں کو شدید دھند سے خبردار کیا ہے ، ایڈوائزری میں کہا گیا ہے کہ افقی حد نگاہ میں خرابی کے ساتھ دھند پیدا ہونے کا امکان ہے، جو بعض اوقات مزید گر سکتا ہے۔

شیخ زید روڈ پر آج صبح شدید دھند کی وجہ سے حد نگاہ کم ہوگئی۔ میسج بورڈز نے سفر کرنے والوں کو رفتار کم کرنے اور فوگ لائٹس کا استعمال کرنے کی ہدایت دی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاک فوج اور سعودی فوج کے درمیان مشترکہ فوجی مشقیں

یہ مشترکہ عسکری مشق پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان مضبوط روابط اور تعاون کی مظہر ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاک فوج اور سعودی فوج کے درمیان مشترکہ فوجی مشقیں

پاک فوج اور سعودی عرب کی شاہی بری فوج نے مظفر گڑھ فیلڈ فائرنگ رینج پر ایک مشترکہ فوجی تربیتی مشق کی ہے۔

دونوں افواج نے تربیتی مشق میں بھرپور حصہ لیا جس میں مشترکہ جنگی پی ٹی ، چھوٹے پیمانے پر آپریشنز، روم کلیئرنس ، قریبی نشانہ بازی، فائرنگ اور بچائو شامل تھے ان مشقوں میں کوبرا ہیلی کاپٹرز نے حصہ لیا۔

ان مشقوں سے پاک فوج اور سعودی عرب کی شاہی بری فوج کو اپنی استعداد کار اور مہارت کو بڑھانے اور اپنی عسکری صلاحیتوں کو نکھارنے کامنفرد موقع ملا۔

یہ مشترکہ عسکری مشق پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان مضبوط روابط اور تعاون کی مظہر ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ملک احمد خان پنجاب اسمبلی  کے اسپیکر منتخب

پنجاب اسمبلی کے 4 نو منتخب ارکان نے حلف اٹھالیا اور حلف اٹھانے والوں میں سنی اتحاد کونسل کے حافظ فرحت بھی شامل ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک احمد خان پنجاب اسمبلی  کے اسپیکر منتخب

لاہور : پاکستان مسلم لیگ (ن) کی جانب سے نامزد کردہ ملک احمد خان پنجاب اسمبلی  کے اسپیکر منتخب ہوگئے ، اسپیکر سبطین خان کی صدارت میں پنجاب اسمبلی اجلاس کا اجلاس ڈیڑھ گھنٹے کی تاخیرسے شروع ہوا۔

مسلم لیگ ن کی نامزد وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کی ایوان میں آمد پرسیاسی پارٹیوں نے ایک دوسرے پر آوازیں کسی اور سنی اتحاد کونسل اورن لیگ کے ارکان نے ایک دوسرے کے خلاف نعرے بازی بھی کی۔

پنجاب اسمبلی کے 4 نو منتخب ارکان نے حلف اٹھالیا اور حلف اٹھانے والوں میں سنی اتحاد کونسل کے حافظ فرحت بھی شامل ہیں۔

نماز مغرب کے وقفے کے بعد اجلاس دوبارہ شروع ہوا تو نئے اسپیکر کے انتخاب کا عمل شروع کیا گیا ، اسپیکر کیلئے ن لیگ کے ملک محمد احمد خان کا مقابلہ سنی اتحاد کونسل کے احمد خان بھچر سے تھا۔ پنجاب اسمبلی میں اسپیکر کے انتخاب کیلئے 3 پولنگ بوتھ بنائے گئے تھے جہاں  327 اراکین نے ووٹ کاسٹ کیے۔

ن لیگ کے ملک احمد خان اسپیکر پنجاب اسمبلی منتخب ہوگئے اور انہوں نے 224 ووٹ لیے۔ ان کی جیت پر ن لیگ کے ارکان نے شیر شیر اور مریم مریم کے نعرے لگائے۔

 

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll