جی این این سوشل

دنیا

تائیوان میں 7.7 شدت کا زلزلہ، سونامی الرٹ جاری

زلزلے سے کئی عمارتیں زمین بوس ہو گئیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

تائیوان میں 7.7 شدت کا زلزلہ، سونامی الرٹ جاری
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تائیوان میں 7.5 شدت زلزلے کے بعد کئی عمارتیں زمین بوس ہو گئیں جبکہ شدید زلزلے کے بعد جاپان اور تائیوان میں سونامی الرٹ جاری کردیا گیا ہے۔

تائیوانی حکام کا کہنا ہے کہ زلزلے سے بعض عمارتیں گر گئی ہیں اور جانی نقصان کا خدشہ ہے۔ 7.5 شدت کا زلزلہ تائیوان کے مشرقی ساحل کے قریب آیا جس کے بعد کئی آفٹر شاکس آئے جن کی شدت 5 ریکارڈ کی گئی۔

زلزلے کے نتیجے میں سمندر میں تین میٹر بلند لہریں پیدا ہوئیں، اسی سبب سے تائیوان اور جاپان کے سیاحتی علاقے اوکی ناوا میں سونامی کی وارننگ جاری کردی گئی ہے اور رہائشی علاقوں سے لوگوں کو انخلا کے احکامات جاری کردیے گئے ہیں۔

تائیوان کے فائر ڈپارٹمنٹ نے کہا کہ شبہ ہے کہ ایک شخص مشرقی کاؤنٹی ہوالین میں چٹانیں گرنے سے کچل کر ہلاک ہو گیا، جہاں زلزلے کا مرکز تھا اور 50 سے زائد زخمی ہوئے۔

حکام کے مطابق کم از کم 26 عمارتیں گر گئی ہیں جن میں سے زیادہ تر ہوالین میں ہیں اور  تقریباً 20 افراد پھنسے ہوے ہیں جن کے بچاؤ کا کام جاری ہے۔

حکام نے خبردار کیا ہے کہ تائیوان سے 110 کلو میٹر فاصلے پر واقع یونا گونی علاقے میں سونامی پہنچ چکا ہے جہاں 30 سینٹی میٹر تک بلند لہریں ریکارڈ کی جا رہی ہیں، خدشہ ظاہر کیا گیا ہے کہ آئندہ چند گھنٹوں میں یہ لہریں مزید بلند ہوں گی۔

زلزلہ پیما مرکز کے مطابق تائیوان کے مشرقی ساحلی علاقے میں آنے والے زلزلے کی گہرائی 15.5 کلومیٹر ریکارڈ کی گئی ہے۔

پاکستان

صدر آصف زرداری کا ایرانی ہم منصب سے ٹیلی فونک رابطہ، پاکستان دورے کی دعوت

آصف علی زرداری کا دمشق میں ایرانی سفارت خانے پر اسرائیلی حملے پر ایرانی قیادت اور سوگوار خاندانوں کے ساتھ دلی تعزیت اور ہمدردی کا اظہار

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

صدر آصف زرداری  کا ایرانی ہم منصب سے ٹیلی فونک رابطہ، پاکستان دورے کی دعوت

صدر مملکت آصف علی زرداری نے ایرانی ہم منصب سید ابراہیم رئیسی سے ٹیلی فونک رابطہ کیا اور انہیں دورہ پاکستان کی دعوت دی ہے۔

ایوان صدر کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق صدر مملکت آصف علی زرداری اور ایران کے صدر سید ابراہیم رئیسی کے درمیان ٹیلی فونک رابطہ ہوا جس میں دونوں رہنماؤں نے ایک دوسرے کو عید الفطر کی مبارکباد دی۔

اعلامیے کے مطابق صدر آصف علی زرداری نے دمشق میں ایرانی سفارت خانے پر اسرائیلی حملے پر ایرانی قیادت اور سوگوار خاندانوں کے ساتھ دلی تعزیت اور ہمدردی کا اظہار کیا جبکہ غزہ میں انسانی بحران اور اسرائیلی افواج کی جانب سے نسل کشی پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے فوری جنگ بندی کا مطالبہ کیا،

صدر آصف علی زرداری نے کہا کہ پاکستان دوطرفہ تعاون کو مزید فروغ دینے کے لیے باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں ایران کے ساتھ کام جاری رکھے گا۔ صدر مملکت نے دونوں ممالک کو درپیش سیکیورٹی چیلنجز پر قابو پانے کے لیے معلومات کے تبادلے کو بڑھانے کی ضرورت پر بھی زور دیا۔

اعلامیے کے مطابق صدر مملکت آصف علی زرداری نے ایرانی صدر کو دورہ پاکستان کی دعوت بھی دی جبکہ ایرانی صدر اور ان کے اہل خانہ کی صحت، تندرستی اور خوشیوں کے لیے بھی نیک خواہشات کا اظہار بھی کیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سینیٹ میں خیبرپختونخوا سے پوری سیٹیں ملنا ہمارا حق ہے، رہنما پی ٹی آئی

خصوص نشستوں کے معاملے پر ہمیں الیکشن کمیشن کے فیصلوں پر تحفظات ہیں، بیرسٹر سیف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سینیٹ میں خیبرپختونخوا سے پوری سیٹیں ملنا ہمارا حق ہے، رہنما پی ٹی آئی

رہنما تحریک انصاف بیرسٹر ڈاکٹر سیف نے کہا ہے کہ سینیٹ میں خیبرپختونخوا سے پوری سیٹیں ملنا ہمارا حق ہے، مخصوص نشستوں کے معاملے پر ہمیں الیکشن کمیشن کے فیصلوں پر تحفظات ہیں۔

بیرسٹر ڈاکٹر سیف کا کہنا ہے کہ سینیٹ میں خیبر پختونخوا سے ہمیں پوری سیٹیں ملنی چاہئیں، الیکشن کمیشن کی جانب سے پی ٹی آئی مخالف مہم جاری ہے، گزشتہ کچھ عرصے سے الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کیساتھ دشمنی کا ایک سلسلہ شروع کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی کو ایک مہم کے تحت سیاسی عمل سے باہر کیا جا رہا ہے، الیکشن کمیشن کے غیر آئینی اور غیر قانونی فیصلوں کی وجہ سے سینیٹ الیکشن متنازعہ ہوا، الیکشن کمیشن کے غلط فیصلوں کی وجہ سے خیبرپختونخوا میں مخصوص نشستوں کا معاملہ پیدا ہوا۔

رہنما پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ مخصوص نشستوں کے معاملے میں الیکشن کمیشن نے الیکشن ایکٹ سیکشن 104 کی خلاف ورزی کی، مخصوص نشستوں کے معاملے پر ہمیں الیکشن کمیشن کے فیصلوں پر تحفظات ہیں۔

بیرسٹر ڈاکٹرسیف نے مزید کہا کہ الیکشن کمیشن کے پاس آئین کی غلط تشریح کا اختیار نہیں، پی ٹی آئی کے خلاف الیکشن کمیشن کا رویہ متعصبانہ ہے، ہمیں الیکشن کمیشن پر اعتماد نہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

عیدالفطر کے موقع پر بھی اسرائیلی بمباری سے مزید 63 فلسطینی شہید

گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اسرائیل نے ناصرات کیمپ اور رفح پر بمباری کی جب کہ غزہ کی فراس مارکیٹ میں بمباری کے نتیجے میں 6 افراد شہید اور متعدد زخمی ہوگئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عیدالفطر کے موقع پر  بھی اسرائیلی بمباری سے  مزید 63 فلسطینی شہید

عیدالفطر کے موقع پر بھی غزہ پر اسرائیلی بمباری کا سلسلہ تھم نہ سکا اور گزشتہ 24 گھنٹوں میں مزید 63 فلسطینی شہید ہوگئے۔

عرب میڈیا رپورٹس کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اسرائیل نے ناصرات کیمپ اور رفح پر بمباری کی جب کہ غزہ کی فراس مارکیٹ میں بمباری کے نتیجے میں 6 افراد شہید اور متعدد زخمی ہوگئے۔

فلسطینی محکمہ صحت کے حکام کے مطابق اسرائیلی فضائی حملے میں شمالی غزہ کی پٹی کے جبالیہ کیمپ میں پولیس فورس کے سربراہ رودوان ہلاک ہو گئے۔

7 اکتوبر سے غزہ پر اسرائیلی حملوں میں کم از کم 33,545 فلسطینی شہید اور 76,094 زخمی ہو چکے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll