جی این این سوشل

دنیا

غزہ پر اسرائیلی فوجی کنٹرول سے اتفاق نہیں کروں گا: اسرائیلی وزیر دفاع

غزہ میں اسرائیلی سکیورٹی کی موجودگی اسرائیلی جانوں کے غیر ضروری نقصان کا باعث بنے گی، یوو گیلنٹ

پر شائع ہوا

کی طرف سے

غزہ پر اسرائیلی فوجی کنٹرول سے اتفاق نہیں کروں گا: اسرائیلی وزیر دفاع
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسرائیلی وزیر دفاع یوو گیلنٹ نے کہا ہے کہ وہ جنگ کے خاتمے اور حماس کے خاتمے کے بعد غزہ میں اسرائیلی فوجی حکمرانی سے اتفاق نہیں کرتے۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق گیلنٹ نے ایک پریس کانفرنس میں وزیراعظم بنجمن نیتن یاہو سے مطالبہ کیا کہ وہ حماس کی شکست کے بعد اسرائیل کے غزہ پر کنٹرول نہ کرنے کا اعلان کریں۔

گیلنٹ نے مزید کہا کہ جنگ کے بعد غزہ میں اسرائیلی سکیورٹی کی موجودگی اسرائیلی جانوں کے غیر ضروری نقصان کا باعث بنے گی۔  انہوں نے حماس کی متبادل گورننگ باڈی تشکیل دینے کی درخواست کی تھی لیکن انہیں ابھی تک کوئی جواب نہیں ملا۔

 گیلنٹ نے کانفرنس کے دوران یہ بھی کہا کہ جلد ہی ہم سے یہ فیصلہ کرنے کے لیے کہا جائے گا کہ اسرائیلیوں کو شمال میں اپنے گھروں کو معاہدے کے ذریعہ واپس جانا چاہیے یا ان کی واپسی فوجی کارروائی کے ذریعہ ہونا چاہیے۔

رفح میں فوجی آپریشن کے حوالے سے اسرائیل اور امریکہ کے درمیان تنازع کے بارے میں گیلنٹ نے کہا کہ ہم اس تنازع کو انٹرویوز اور بیانات کے ذریعہ نہیں بلکہ بند کمروں میں حل کر رہے ہیں۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق ی بات بھی قابل غور ہے کہ جنگ کے بعد غزہ کی پٹی کے انتظام کے حوالے سے ناقص منصوبہ بندی کی روشنی میں نیتن یاہو اور فوج کے درمیان تناؤ کی کیفیت ہے۔

جرم

پنجاب پولیس کا منشیات فروشوں کے خلاف بڑا کریک ڈا ؤن ، ہزاروں گرفتار

26 فروری سے جاری ڈرگ فری پنجاب مہم کے دوران 12186 منشیات فروشوں کو گرفتار کیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پنجاب پولیس کا منشیات فروشوں کے خلاف بڑا کریک ڈائون ، ہزاروں گرفتار

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز شریف کی ہدایت پر ڈرگ فری پنجاب مہم کے سلسلہ میں کریک ڈاؤن جاری ہے۔ آئی جی پنجاب ڈاکٹر عثمان انور کی زیر قیادت لاہور سمیت صوبہ بھر میں پولیس ٹیموں نے ٹارگٹڈ آپریشنزکئے۔

ترجمان پنجاب پولیس کے مطابق ایک روز میں منشیات فروشوں کے ٹھکانوں پر پولیس ٹیموں کے 288 چھاپےمارے، اس گھناؤنے کاروبار میں ملوث ملزمان کے خلاف 140 مقدمات درججبکہ  142 ملزمان کو گرفتار کیا گیا۔

ترجمان پنجاب پولیس نے بتایا کہ ملزمان کے قبضے سے 87 کلو چرس،  12 کلو افیون، ایک کلو سے زائد آئس اور  1681 لٹر شراب برآمد کر لی گئی ہے۔

دوسری جانب 26 فروری سے جاری ڈرگ فری پنجاب مہم کے دوران منشیات فروشوں کے ٹھکانوں پر 25012 چھاپے گئے، ان کارروائیوں میں 12186 ملزمان کو گرفتار کر کے 11619 مقدمات درج کر دیئے گئے۔

ترجمان پنجاب پولیس نے بتایا کہ ان ملزمان کے قبضے سے 7556 کلو چرس، 122 کلو ہیروئن ، 266 کلو سے زائد افیون ،37 کلو گرام آئس، 148269 لٹر شراب بھی برآمد کی گئی۔

آئی جی پنجاب ڈاکٹر عثمان انور نے  منشیات کی برائی کو جڑ سے ختم کرنے کیلئے کریک ڈاؤن مزید تیز کرنے کا حکم  دے دیا۔ آئی جی پنجاب ڈاکٹر عثمان انور نے ہدایت کی کہ جدید ٹیکنالوجی اور ہیومن انٹیلی جنس کے ذریعے ہاٹ سپاٹ ایریاز اور منشیات ڈیلرز کا خاتمہ یقینی بنایا جائے۔

آئی جی پنجاب ڈاکٹر عثمان انور کا کہنا تھا کہ ماڈرن فلیورڈ ڈرگز کا دھندہ کرنے والے ملزمان کو انٹیلی جنس بیسڈ آپریشنز سے قانون کی گرفت میں لایا جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

چینی کمپنیوں کا پاکستان میں سرمایہ کاری بڑھانے کا عندیہ

واضح رہے کہ کان کنی اور معدنیات کے شعبے خصوصی سرمایہ کاری کونسل کی ترجیجی فہرست میں شامل ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

چینی کمپنیوں کا پاکستان میں سرمایہ کاری   بڑھانے کا عندیہ

وزیراعظم شہباز شریف نے چینی کمپنی ایم سی سی ٹونگسن ریسورسز کو پاکستان میں کان کنی کے شعبے میں سرمایہ کاری کی پیشکش کی ہے اور اس حوالے سے ہر ممکن سہولت دینے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

ایم سی سی ٹونگسن ریسورسز تحقیق اور سرمایہ کاری کی چینی کمپنی ہے جو میٹالرجیکل گروپ کارپوریشن کا حصہ ہے جیسے دنیا کی بڑی دھاتی تعمیراتی کمپنیوں میں شمار کیا جاتا ہے۔

واضح رہے کہ کان کنی اور معدنیات کے شعبے خصوصی سرمایہ کاری کونسل کی ترجیجی فہرست میں شامل ہیں اور ان شعبوں میں نمایاں کامیابی حاصل کی جاچکی ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

اسرائیلی حملوں میں مزید 91 فلسطینی شہید

گزشتہ سال سات اکتوبر سے لے کر اب تک اسرائیلی حملوں میں پینتیس ہزار آٹھ سو سے زائد فلسطینی شہید اور اسی ہزار سے زائد زخمی ہوچکے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسرائیلی حملوں میں   مزید 91 فلسطینی شہید

محصور غزہ میں گزشتہ چوبیس گھنٹے کے دوران اسرائیلی حملوں میں کم از کم اکیانوے فلسطینی شہید اور دو سو سے زائد زخمی ہوگئے ہیں۔

گزشتہ سال سات اکتوبر سے لے کر اب تک اسرائیلی حملوں میں پینتیس ہزار آٹھ سو سے زائد فلسطینی شہید اور اسی ہزار سے زائد زخمی ہوچکے ہیں۔

واضح رہے کہ غزہ شہر میں کویت جنکشن پر ہونے والے حملے میں  متعدد افراد ہلاک اور زخمی ہوئے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll