جی این این سوشل

علاقائی

پی ڈی ایم اے نے پنجاب میں ہیٹ ویو الرٹ جاری کر دیا

درجہ حرارت 45 ڈگری تک جانے کا امکان ہے، ترجمان پی ڈی ایم اے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی ڈی ایم اے نے پنجاب میں ہیٹ ویو الرٹ جاری  کر دیا
پی ڈی ایم اے نے پنجاب میں ہیٹ ویو الرٹ جاری کر دیا

پنجاب ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (پی ڈی ایم اے )نے رواں ماہ ہیٹ ویو کا الرٹ جاری کر دیا ،درجہ حرارت 45 ڈگری تک جانے کاامکان ہے۔

ترجمان پی ڈی ایم اے کے مطابق 21سے 27مئی تک پنجاب کے بڑے شہروں اور میدانی علاقوں میں ہیٹ ویو کے شدید خطرات ہیں ، اس سلسلہ میں وزیر اعلی پنجاب کی ہدایت کے مطابق ضلعی انتظامیہ کو الرٹ جاری کر دیا گیاہے ۔

ڈی جی پی ڈی ایم اے نے کہا ہے کہ فصلوں کی باقیات کو ہرگز نہ جلائیں ورنہ سخت قانونی کارروائی عمل میں لائی جائے گی۔انتظامیہ عوامی مقامات پر صاف پانی کی فراہمی کو یقینی بنائے اورہسپتالوں اور موبائل ہیلتھ یونٹس میں ہیٹ سٹروک سے متعلق ابتدائی طبی امداد کی فراہمی یقینی بنائی جائے ۔

عرفان علی کاٹھیا نے ہدایات دیتے ہو ئے کہا ہے کہ گرمی اور لو کی شدت میں اضافے سے عوام کو بھی محتاط رہنا ہو گا، دوپہر کے وقت کام کرنے والے لو سے بچنے کا اہتمام کریں، ہلکے رنگ کے کپڑے پہنیں ،سر کو ڈھانپ کر رکھیں ۔

انہوں نے کہا کہ بچوں بزرگوں کا خاص خیال رکھیں غیر ضروری سفر سے گریز کریں،پرنٹ سوشل و الیکٹرانک میڈیا کے ذریعے شہریوں کو ہیٹ ویو بارے آگاہی دی جا رہی ہے ۔انہوں نے کہا کہ ایمرجنسی میں پی ڈی ایم اے ہیلپ لائن 1129 یا ریسکیو 1122سے رابطہ کریں۔

پاکستان

کورکمانڈر بلوچستان کا کوئٹہ میں سکھ گوردوارا کا دورہ

انہوں نے کہاکہ ہمیں ایک دوسرے کے مذہبی عقائد کا احترام کرنا چاہیے اور سماجی رواداری کو فروغ دینا چاہیے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کورکمانڈر بلوچستان کا  کوئٹہ میں سکھ گوردوارا کا دورہ

کورکمانڈر بلوچستان لیفٹیننٹ جنرل راحت نسیم احمد خان نے کوئٹہ میں سکھ گوردوار کا دورہ کیا ۔

سکھ برادری نے انہیں اپنی روایتی چادر سروپہ پیش کی ۔

کورکمانڈر نے اپنے خطاب میں کہاکہ ملک کی ترقی وخوشحالی کیلئے بین المذاہب ہم آہنگی ، رواداری اور بھائی چارہ انتہائی اہمیت کے حامل ہیں۔

انہوں نے کہاکہ ہمیں ایک دوسرے کے مذہبی عقائد کا احترام کرنا چاہیے اور سماجی رواداری کو فروغ دینا چاہیے ۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

بین الا قوامی برادری موسمیاتی تبدیلیوں سے بچنے کیلئے اقدامات کرے ، سیکرٹری جنرل یواین او

انہوں نے کہا کہ نیپال 30 برس میں اپنے ہاں ایک تہائی برف کھو چکا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بین الا قوامی برادری موسمیاتی تبدیلیوں سے بچنے کیلئے اقدامات کرے ، سیکرٹری جنرل یواین او

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتوینو گوتریس نے بین الاقوامی برادری پر زور دیا ہے کہ وہ موسمیاتی تبدیلی کے حوالے سے ہنگامی اقدامات کرے۔

سوشل میڈیا ایکس پر اپنے ایک پیغام میں انہوں نے کہا کہ عالمی درجہ حرارت میں ایک اعشاریہ پانچ ڈگری سینٹی گریڈ کے اضافے اورموسمیاتی تبدیلی کے تباہ کن اثرات سے بچاؤ کے اقدامات کیلئے آئندہ ڈیڑھ سال انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔

انہوں نے کہا کہ نیپال 30 برس میں اپنے ہاں ایک تہائی برف کھو چکا ہے جہاں گزشتہ سال گلیشیئر اس سے پچھلے برس کے مقابلے  میں 65 فیصد زیادہ تیزی سے پگھلے ہیں۔ ہمالیہ کے علاقے ایورسٹ میں گلیشیئروں کےپگھلاؤ نے پورے کے پورے علاقوں کو معدومیت کے خطرے سے دوچار کر دیا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

در فشاں سلیم کی لندن میں دلکش تصاویر وائرل

سوشل میڈیا پلیٹ فارم انسٹاگرام پر شیئر کی گئی تصاویر میں درِفشاں سلیم کو  کریم کلر  کی شرٹ کے ساتھ سفید پینٹ میں دیکھا جا سکتا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

در فشاں سلیم کی لندن میں دلکش تصاویر وائرل

 پاکستانی معروف اداکارہ درِفشاں سلیم آج کل لندن کی سیر کر رہی ہیں،انکی لندن کی سٹرکوں پر لی گئی دلکش تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔
درِفشاں سلیم جو پاکستانی شوبز انڈسٹری میں اپنی حقیقت پسندانہ اداکاری اور دلکش حسن کے باعث بہت مشہور ہیں، ان دنوں لندن کی سیر  پر ہیں،اداکارہ درِفشاں سلیم کی 'عشق مرشد' میں اداکاری اور بلال عباس کے ساتھ جوڑی کو بھی بے حد لوگوں نےپسند کیاہے۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارم انسٹاگرام پر شیئر کی گئی تصاویر میں درِفشاں سلیم کو  کریم کلر  کی شرٹ کے ساتھ سفید پینٹ میں دیکھا جا سکتا ہے جبکہ انہوں نے لندن کی دھوپ سے بچنے کے لیے سیاہ گوگلز بھی پہنے ہوئے ہیں۔ 
اداکارہ نے اپنی سوشل میڈیا  پوسٹ کمیں لکھا ہے کہ  وہ  دوست جو  آپ کے ہر موڈ میں آپ کی تصاویر کھینچتے ہیں وہ گرین فلیگ ہوتے ہیں۔
سوشل میڈیا  پر  اداکارہ  درِفشاں سلیم کی لندن سے لی  گئی تصاویر اور ویڈیوز کو  بہت پسند کیا  جا  رہا ہے  اور  مداح  انکی خوبصورتی اور انداز کی تعریف کر رہے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll