جی این این سوشل

کھیل

انگلینڈ ،پاکستان ٹی 20 سیریز، پہلا میچ کل ہو گا

پاکستانی ٹیم مایہ ناز بیٹر بابر اعظم کی زیر قیادت میدان میں اترے گی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

انگلینڈ ،پاکستان ٹی 20 سیریز، پہلا میچ کل ہو گا
انگلینڈ ،پاکستان ٹی 20 سیریز، پہلا میچ کل ہو گا

انگلینڈ اور پاکستان کی کرکٹ ٹیموں کے درمیان چار ٹی 20 انٹرنیشنل میچوں پر مشتمل سیریز کا پہلا میچ کل ہیڈنگلے لیڈز میں کھیلا جائے گا ۔

پاکستان کی ٹیم ان دونوں انگلینڈ میں موجود ہے جہاں وہ میزبان برطانوی ٹیم کے خلاف چار ٹی ٹونٹی میچوں پر مشتمل سیریز کھیلے گی۔ پاکستانی ٹیم مایہ ناز بیٹر بابر اعظم کی زیر قیادت میدان میں اترے گی۔

سکواڈ میں شامل دیگر کھلاڑیوں میں فخر زمان،صائم ایوب،افتخار احمد،عرفان خان،آغا سلمان،عماد وسیم،شاداب خان،اعظم خان،محمد رضوان ،عثمان خان ،ابرار احمد،حارث رؤف،حسن علی،عباس آفریدی،محمد عامر،نسیم شاہ اورشاہین آفریدی شامل ہیں ۔

انگلینڈ ٹیم کو جوز بٹلرلیڈ کریں گے جبکہ دیگر کھلاڑیوں میں ہیری بروک،بین ڈکٹ،معین علی،ول جیکس،لیام لیونگسٹون،ثام کرن،جونی بیرسٹو،فلپ سالٹ،جوفرا آرچر،ٹام ہارٹلی،کرس جارڈن،عادل رشید،ریس ٹوپلی اورمارک ووڈشامل ہیں ۔دونوں ٹیموں کے درمیان لیڈز میں شیڈول چار میچوں کی سیریز کا پہلا میچ بارش سے متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

برطانوی محکمہ موسمیات کی رپورٹ کے مطابق لیڈز میں بارش کا 60 فیصد امکان ہے، دن میں بادل چھائے رہیں گے۔ رپورٹ کے مطابق دوپہر کو شروع ہونے والی بارش وقفے وقفے سے رات 12 بجے تک جاری رہ سکتی ہے۔

انگلینڈ اور پاکستان کی ٹیموں کے درمیان چار میچوں کی سیریز کا دوسرا میچ 25 مئی کو برمنگھم ، تیسرا میچ 28 مئی کو کارڈف میں جبکہ چوتھا اور آخری ٹی ٹونٹی میچ 30 مئی کو لندن میں کھیلا جائے گا۔

کھیل

ٹی 20 ورلڈ کپ: آسٹریلیا نے بنگلہ دیش کو 28 رنز سے شکست دے دی

آسٹریلیا نے بنگلہ دیش کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کرنے کا فیصلہ کیا ،بنگلہ دیشی ٹیم 8 وکٹوں کے نقصان پر 140 رنز بنا سکی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ٹی 20 ورلڈ کپ: آسٹریلیا نے بنگلہ دیش کو 28 رنز سے شکست دے دی

آئی سی سی ٹی 20ورلڈ کپ کے سپر ایٹ مرحلے میں آسٹریلیا نے بنگلہ دیش کو ڈی ایل ایس میتھڈ کے تحت 28 رنز سے شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق آسٹریلیا نے بنگلہ دیش کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کرنے کا فیصلہ کیا ،بنگلہ دیشی ٹیم 8 وکٹوں کے نقصان پر 140 رنز بنا سکی۔

آسٹریلیا کے پیٹ کمنز نے 3، ایڈم زیمپا نے 2 اور مچل اسٹارک، اسٹوئنس اور گلین میکس ویل نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

ہدف کے تعاقب میں آسٹریلوی ٹیم کی جانب سے ٹریوس ہیڈ نے 31 رنز جبکہ کپتان مچل مارش صرف 1 رن کے مہمان ثابت ہوئے، اوپننگ بیٹر ڈیوڈ وارنز 35 گیندوں میں 5 چوکوں اور 3 چھکوں کی مدد سے 53 رز کے ساتھ ناقابل شکست رہے اور ان کے ساتھ گلین میکسول 14 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔

یوں آسٹریلوی ٹیم نے 2 وکٹوں کے نقصان پر 100 رنز بنائے مگر بارش کی آنکھ مچولی کے باعث میچ ڈک ورتھ لوئس میتھڈ کے تحت آسٹریلیا نے 28 رنز سے اپنے نام کرلیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

برطانوی وزیراعظم کے محافظ کیخلاف تحقیقات کا آغاز

گیمبلنگ کمیشن مبینہ شرط کے حوالے سے گرفتار افسر سے تحقیقات کر رہا ہے، برطانوی پولیس

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

برطانوی وزیراعظم کے محافظ کیخلاف تحقیقات کا آغاز

برطانوی وزیر اعظم رشی سونک کی حفاظتی ٹیم کے ایک پولیس افسر کی گرفتاری کے بعد معاملے کی تحقیقات شروع کرانے کا مطالبہ کیا جا رہا ہے۔ بھارتی نژاد رشی سونک کے مذکورہ محافظ پر الزام ہے کہ اس نے آئندہ عام انتخابات کی تاریخ پر مبینہ طور سے شرطیں لگائی تھی۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق برطانوی پولیس نے بتایا ہے کہ گیمبلنگ کمیشن مبینہ شرط کے حوالے سے گرفتار افسر سے تحقیقات کر رہا ہے۔

پولیس نے یہ بھی بتایا کہ اس افسر کو خصوصی حفاظتی کمان کے عہدے سے معطل کر دیا گیا ہے۔پولیس افسر کو سرکاری دفتر میں خراب برتاؤ کے شک میں پیر کے روز گرفتار کر لیا گیا تھا۔ بعد ازاں تحقیقات کے انتظار میں اسے ضمانت پر رہا کر دیا گیا۔

یاد رہے کہ برطانوی وزیر اعظم رشی سونک کے معاون کے طور پر کام کرنے والے کریگ ولیمز کے حوالے سے پہلے ہی تحقیقات کی جا رہی ہیں کہ انہوں نے انتخابات کے اجرا کی تاریخ پر سٹے بازی کی ہے۔ ولیمز کنزرویٹو پارٹی کے امیدوار ہیں۔

برطانوی نشریاتی ادارے نے گذشتہ شب بتایا کہ وزیر اعظم کی کنزرویٹو پارٹی کی ہی ایک اور نامزد خاتون امیدوار لورا سونڈرز کو بھی انتخابات کی تاریخ کے حوالے سے مبینہ سٹے بازی سے متعلق تحقیقات کا سامنا ہے۔

دوسری جانب لیبر پارٹی کے سربراہ کیر اسٹارمر نے وزیر اعظم رشی سونک پر زور دیا ہے کہ وہ اس معاملے میں مبینہ طور پر ملوث افراد کی حمایت واپس لے لیں۔

یاد رہے کہ برطانیہ میں آئندہ عام انتخابات چار جولائی کو منعقد ہوں گے۔ اس مرتبہ وسیع پیمانے پر توقع کی جا رہی ہے کہ حزب اختلاف کی لیبر پارٹی انتخابات جیت کر چودہ سال سے جاری کنزرویٹو پارٹی کی حکمرانی پر روک لگا دے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

گرمی کا قہر،سعودی عرب میں دوران حج جاں بحق افراد کی تعدادایک ہزار سے تجاوز کر گئی

پاکستان کی وزارت مذہبی امور نے دوران حج 35 شہریوں کے جاں بحق ہونے کی تصدیق کی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

گرمی کا قہر،سعودی عرب میں دوران حج جاں بحق افراد کی تعدادایک ہزار سے تجاوز کر گئی

گرمی کا قہر،سعودی عرب میں دوران حج جاں بحق افراد کی تعداد 1000 سے زائد ہو گئی جس میں 58 پاکستانی بھی شامل ہیں۔

عرب میڈیا رپورٹس کے مطابق زیادہ تر اموات گرمی کی شدت یا گرمی سے ہوئی پیچیدگیوں کے باعث ہوئیں، جاں بحق ہونے والوں میں سے 658 افراد کا تعلق مصر سے اور 68 کا تعلق بھارت سے ہے۔ اردن، انڈونیشیا، ایران، سینیگال، تیونس اور کردستان ریجن کے شہریوں کی اموات کی بھی تصدیق ہوئی۔

سعودی حکام کا کہنا ہے کہ دوران حج انتقال کر جانے والے بیشتر افراد حج ویزے پر نہیں بلکہ سیاحتی یا وزٹ ویزا پر تھے۔

سعودی عرب نے اموات سے متعلق معلومات نہیں دیں تاہم اتوار کو کہا گیا تھا کہ گرمی کی وجہ سے 2700 افراد تھکن میں مبتلا ہوئے تھے۔

پاکستان کی وزارت مذہبی امور نے دوران حج 35 شہریوں کے جاں بحق ہونے کی تصدیق کی ہے جبکہ وزیراعظم شہباز شریف نے حجاجِ کرام کے جاں بحق ہونے پر اظہار افسوس کرتے ہوئے پاکستانی سفارت خانے کے حکام کو حجاج کرام کو تمام سہولتیں دینے کی ہدایت کی ہے۔

واضح رہے کہ اس سال 18 لاکھ افراد نے حج کا فریضہ انجام دیا، حج کے دوران درجہ حرارت 51.8 ڈگری سینٹی گریڈ تک پہنچ گیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll