جی این این سوشل

کھیل

آئی سی سی ٹی 20رینکنگ میں پاکستانی کھلاڑیوں کی ترقی

پاکستان ٹیم کے وکٹ کیپر بیٹر محمد رضوان اور ٹیم کے کپتان بابراعظم بالترتیب تیسرے اور چوتھے نمبر پر ہیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان ٹیم کے وکٹ کیپر بیٹر محمد رضوان اور ٹیم کے کپتان بابراعظم بالترتیب تیسرے اور چوتھے نمبر پر ہیں
پاکستان ٹیم کے وکٹ کیپر بیٹر محمد رضوان اور ٹیم کے کپتان بابراعظم بالترتیب تیسرے اور چوتھے نمبر پر ہیں

دبئی: پاکستان کے کھلاڑیوں نے آنے والے مینز ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2024 سے قبل انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کی T20I رینکنگ میں نمایاں کامیابیاں حاصل کر لیں۔

آئی سی سی کی تازہ ترین ٹی 20ریکنگ میں ویسٹ انڈیز، انگلینڈ اور پاکستانی کھلاڑیوں کی ریکنگ میں اہم تبدیلیاں سامنے آئی ہیں۔

ٹی ٹوئنٹی پلیئرز کی رینکنگ میں پاکستان ٹیم کے وکٹ کیپر بیٹر محمد رضوان اور ٹیم کے کپتان بابراعظم بالترتیب تیسرے اور چوتھے نمبر پر ہیں۔

پاکستان اس وقت دفاعی T20 ورلڈ چیمپئن انگلینڈ کے خلاف چار میچوں کی T20I سیریز کھیل رہا ہے، جس کے دوران ان کے کھلاڑیوں کی کارکردگی نے قیمتی ریٹنگ پوائنٹس حاصل کیے ہیں۔

فخر زمان نے سیریز کے دوسرے T20I کے دوران 21 گیندوں پر 45 رنز کی اننگز کھیلی، جس کی مدد سے وہ آئی سی سی T20I بیٹنگ رینکنگ میں 51 ویں نمبر پر پہنچ گئے۔

دریں اثنا شاہین آفریدی جو دوسرے T20I میں 3-36 کے اعداد و شمار کے ساتھ واپس آئے، آسٹریلیا کے ایڈم زمپا کے ساتھ 11 ویں نمبر پر آکر تین درجے ترقی کر گئے۔

حارث رؤف بھی مذکورہ گیم میں دو وکٹیں لینے کے بعد دو درجے بہتری کے ساتھ 25ویں نمبر پر پہنچ گئے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ کندھے کی انجری کی وجہ سے نیوزی لینڈ اور آئرلینڈ سیریز سے باہر ہونے کے بعد یہ ان کی واپسی کا کھیل تھا۔

اسٹار آل راؤنڈر عماد وسیم نے بھی دو وکٹیں حاصل کیں جس کی وجہ سے وہ بولنگ رینکنگ میں 38 ویں نمبر پر پہنچ گئے۔

وسیم نے 13 گیندوں پر 22 رنز کے ساتھ اپنی باؤلنگ کارکردگی بہتر کی اور وہ شاداب خان کے ساتھ مشترکہ 12 ویں نمبر پر ہیں۔

دوسری جانب انگلینڈ کے کپتان جوس بٹلر نے پاکستان کے خلاف 51 میں سے 84 رنز کی شاندار اننگز کے لیے مین آف دی میچ کا ایوارڈ جیتا، جس کی وجہ سے وہ T20I بیٹنگ رینکنگ میں ایک درجہ بہتری کے بعد ساتویں نمبر پر پہنچ گئے۔

دریں اثناء ان کے ساتھی ریس ٹوپلے بولنگ رینکنگ میں ایک مقام حاصل کرنے کے بعد نویں نمبر پر پہنچ گئے۔

ویسٹ انڈیز نے حال ہی میں جنوبی افریقہ کو 3-0 سے وائٹ واش کیا جس کے نتیجے میں ان کے کھلاڑیوں نے رینکنگ میں بھی خاطر خواہ فائدہ اٹھایا۔

اسٹینڈ ان کپتان برینڈن کنگ نے پانچ مقامات کی شاندار چڑھائی کرتے ہوئے T20I بیٹنگ رینکنگ میں آٹھویں پوزیشن حاصل کی۔

جانسن چارلس بھی نمایاں کارکردگی کے باعث 20 ویں نمبر پر آگئے جبکہ کائل میئرز نے 31 ویں پوزیشن حاصل کر لی۔

پاکستان

اسلام آباد ہائیکورٹ نے لاپتہ افراد کے کیسز میں لارجر بنچ تشکیل دے دیا

احمد فرہاد کیس میں جسٹس محسن اختر کیانی نے لاپتہ افراد کیسز کے لیے لارجر بنچ کی تشکیل تجویز کی تھی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسلام آباد ہائیکورٹ نے لاپتہ افراد کے کیسز میں لارجر بنچ تشکیل دے دیا

اسلام آباد ہائیکورٹ نے لاپتہ افراد کے کیسز میں لارجر بنچ تشکیل دے دیا ۔

جسٹس محسن اختر کیانی کے سربراہی میں لارجر بنچ تشکیل دیا گیاجسٹس طارق محمور جہانگیری اور جسٹس ارباب محمد طاہر بھی لارجر بنچ کا حصہ ہوں گے،لارجر بنچ 30 جولائی سے لاپتہ افراد کے کیسز کی سماعت کرے گا۔

احمد فرہاد کیس میں جسٹس محسن اختر کیانی نے لاپتہ افراد کیسز کے لیے لارجر بنچ کی تشکیل تجویز کی تھی،چیف جسٹس لاپتہ کیسز کی سماعت کرنے والے لارجر بینچ میں شامل نہیں ہیں ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستانی لڑکے سے شادی کرنے پر بھارتی مسلم خاتون گرفتار

دوسری جانب خاتون کی والدہ کا کہنا ہے کہ 2015 میں میری بیٹی نے شوہر سے علیحدگی کے بعد اپنا اور اپنے بچوں کا نام تبدیل کرلیا تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستانی لڑکے سے  شادی کرنے پر بھارتی مسلم  خاتون گرفتار

نئی دہلی: بھارتی پولیس نے مہاراشٹر کی رہائشی خاتون کے خلاف جعلی نام اور جعلی آدھار کارڈ بنوا کر پاکستانی ویزہ حاصل کرنے کے الزام میں تحقیقات کا آغاز کردیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ریاست مہاراشٹرا کی خاتون نغمہ کی فیس بک پر ایبٹ آباد کے رہائشی بابر بشیر احمد سے 2021 میں دوستی ہوئی تھی اور پھر دونوں نے فروری 2024 میں آن لائن شادی کرلی تھی۔

بھارتی خاتون نغمہ نے پاکستانی ویزہ نہ ملنے پر آن لائن شادی کی اور پھر ویزے کے لیے اپلائی کیا اور دستاویز میں اپنا نام صنم لکھوایا۔ بعد ازاں وہ پاکستان گئیں اور 17 جولائی کو واپس بھارت پہنچی تھیں۔
پولیس نے شک ہونے پر خاتون کو شہر سے باہر نہ جانے کی ہدایت کرتے ہوئے تحقیقات کا آغاز کردیا۔

دوسری جانب خاتون کی والدہ کا کہنا ہے کہ 2015 میں میری بیٹی نے شوہر سے علیحدگی کے بعد اپنا اور اپنے بچوں کا نام تبدیل کرلیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وفاقی حکومت نے پیکا ایکٹ کے تحت ٹرائل کیلیے اسلام آباد میں خصوصی عدالتیں تشکیل دے دیں

اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ایڈیشنل ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن ججز، سول جج ایسٹ اینڈ ویسٹ کو ٹرائل کا اختیار دیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وفاقی حکومت نے پیکا ایکٹ کے تحت ٹرائل کیلیے اسلام آباد میں خصوصی عدالتیں تشکیل دے دیں

وفاقی حکومت نے پیکا ایکٹ کے تحت ٹرائل کیلیے اسلام آباد میں خصوصی عدالتیں تشکیل دے دیں۔ 

پیکا ایکٹ کے ملزمان کا تحت ٹرائل کے معاملے پر بڑی پیشرفت اُس وقت سامنے آئی جب وفاقی حکومت نے پیکا ایکٹ کے تحت ٹرائل کیلئے اسلام آباد میں خصوصی عدالتیں تشکیل دیدی۔ذرائع کا کہنا ہے کہ سیکرٹری اطلاعات پی ٹی آئی روف حسن اور دیگر کا ٹرائل پیکا ایکٹ کے نئی قائم عدالتوں میں ہونے کا امکان ہے۔

عدالتوں کی تشکیل کے بعد ایڈیشنل ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن ججز، سول جج ایسٹ اینڈ ویسٹ کو ٹرائل کا اختیار دے دیا گیا ہے، دیگر صوبوں میں متعلقہ ہائیکورٹس کے چیف جسٹس صاحبان کی مشاورت سے ججز نامزد ہوں گے۔دوسری جانب وزارت قانون نے وضاحت کی ہے کہ جسٹس بابر ستار کے حکم کی روشنی میں پیکا ایکٹ ملزمان کے ٹرائل کیلئے عدالتیں تشکیل دی گئیں ہیں، جسٹس بابر ستار نے 6 جون 2024 کو وفاقی حکومت سے پیکا ایکٹ کے تحت عدالتوں کے عدم قیام پر جواب مانگا تھا۔

اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ایڈیشنل ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن ججز، سول جج ایسٹ اینڈ ویسٹ کو ٹرائل کا اختیار دیا گیا، دیگر صوبوں میں متعلقہ ہائیکورٹس کے چیف جسٹس صاحبان کی مشاورت سے ججز نامزد ہوں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll