جی این این سوشل

دنیا

چینی وزیر اعظم کی نیوزی لینڈ کی گورنر سنیتھا کیرو سے ملاقات

 لی چھیانگ نے نشاندہی کی کہ چین اور نیوزی لینڈ کے ترقیاتی تصورات، ثقافتی اقدار اور بین الاقوامی تجاویز ملتے جلتے ہیں، اور سالوں سے ایک دوسرے کی ترقی سے فائدہ اٹھایا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چینی وزیر اعظم کی نیوزی لینڈ کی گورنر سنیتھا کیرو سے ملاقات
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

 چینی  وزیر اعظم لی چھیانگ  نے ویلنگٹن گورنر ہاؤس میں نیوزی لینڈ کی گورنر سنتھیا کیرو سے ملاقات کی۔

 لی چھیانگ نے صدر شی جن پھنگ کی جانب سے گورنر کیرو کو نیک خواہشات پیش کیں۔لی چھیانگ نے کہا کہ  نیوزی لینڈ کا میرا دورہ چین اور  نیوزی لینڈ کے درمیان جامع اسٹریٹجک شراکت داری کے قیام کی 10 ویں سالگرہ کے موقع پر ہو رہا ہے اور یہ دوستی اور تعاون کا سفر ہے۔ چین  نیوزی لینڈ کے ساتھ مل کر کام کرنے کے لئے تیار ہے تاکہ دونوں ممالک اور دنیا کے عوام کے فائدے کے لئے چین  نیوزی لینڈ جامع اسٹریٹجک شراکت داری کا اپ گریڈ ورژن تیار کیا جاسکے۔

 لی چھیانگ نے نشاندہی کی کہ چین اور نیوزی لینڈ کے ترقیاتی تصورات، ثقافتی اقدار اور بین الاقوامی تجاویز ملتے جلتے ہیں، اور سالوں سے ایک دوسرے کی ترقی سے فائدہ اٹھایا ہے، اور دونوں فریقوں کو ہمیشہ مشترکہ ترقی میں شراکت دار ہونا چاہئے ۔ 

چین نیوزی لینڈ کے ساتھ تعاون کے تعلقات کو مزید مستحکم کرنے، تعلیمی، ثقافتی اور عوامی سطح پر دیگر تبادلوں کو مضبوط بنانے، عوامی سطح پر تبادلوں کو وسعت دینے اور دوستانہ تبادلوں کی مزید کہانیاں لکھنے میں  کام کرنے کے لئے تیار ہے۔

سنتھیا  کیرو نے کہا کہ نیوزی لینڈ چین کے ساتھ مختلف شعبوں میں تعاون کو گہرا کرنے، لوگوں کے درمیان اور ثقافتی تبادلوں کو مضبوط بنانے، دونوں عوام کے درمیان دوستی کو مزید بڑھانے اور ماحولیاتی تبدیلی جیسے عالمی مسائل کو مشترکہ طور پر حل کرنے کا خواہاں ہے۔

پاکستان

بشریٰ بی بی کی مقدمات کی تفصیلات فراہمی کیلئے درخواست پر اعتراض ختم، سماعت کیلئے مقرر

درخواست گزار نے عدالت عالیہ سے استدعا کی کہ تمام مقدمات اور انکوائریوں کی تفصیلات فراہم کرنے کا حکم دیا جائے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بشریٰ بی بی کی مقدمات کی تفصیلات فراہمی کیلئے درخواست پر اعتراض ختم، سماعت کیلئے مقرر

لاہور ہائیکورٹ نے بانی پاکستان تحریک انصاف عمران خان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کی مقدمات اور انکوائریز کی تفصیلات فراہمی کیلئے دائر درخواست پر رجسٹرار آفس کا اعتراض ختم کر تے ہوئے اپیل کو کل سماعت کے لیے مقرر کرنے کی ہدایت کر دی۔

لاہور ہائیکورٹ کے جسٹس طارق سلیم نے بشریٰ بی بی کی درخواست پر بطور اعتراض سماعت کی۔

بشریٰ بی بی کی جانب سے دائر درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا کہ بانی پی ٹی آئی کو وزیر اعظم کے عہدے سے ہٹانے کے بعد مقدمات درج کیے جا رہے ہیں، میرے خلاف درج مقدمات اور انکوائریز کی تفصیلات فراہم نہیں کی جا رہیں۔

درخواست گزار نے عدالت عالیہ سے استدعا کی کہ تمام مقدمات اور انکوائریوں کی تفصیلات فراہم کرنے کا حکم دیا جائے۔

درخواست پر رجسٹرار آفس لاہور ہائیکورٹ نے بشریٰ بی بی کی دستاویزات پر انگوٹھے کے نشان نہ ہونے کا اعتراض عائد کیا۔

لاہور ہائیکورٹ نے بشری بی بی کیخلاف درج مقدمات اور انکوائریز کی تفصیلات فراہمی کیلئے درخواست پر رجسٹرار آفس کا اعتراض ختم کرتے ہوئے درخواست کو کل سماعت کے لیے لگانے کی ہدایت کر دی۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

دادو میں پولیو وائرس کی تصدیق، پاکستان میں 52 اضلاع متاثر

سندھ کے 8 دیگر اضلاع، بشمول حیدرآباد، کراچی، لاڑکانہ، شکارپور، جیکب آباد، سکھر، خیرپور اور گھوٹکی میں بھی ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہوئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دادو میں پولیو وائرس کی تصدیق، پاکستان میں 52 اضلاع متاثر

کراچی: دادو کے علاقے مسان محلہ کے ماحولیاتی نمونوں میں بھی پولیو وائرس کی تصدیق ہو گئی۔

محکمہ صحت کے حکام کے مطابق پاکستان کے صوبہ سندھ کے ضلع دادو کے علاقے مسان محلہ میں ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہو گئی ہے۔

دادو کے علاوہ سندھ کے 8 دیگر اضلاع، بشمول حیدرآباد، کراچی، لاڑکانہ، شکارپور، جیکب آباد، سکھر، خیرپور اور گھوٹکی میں بھی ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔

مجموعی طور پر پاکستان کے 52 اضلاع میں اب تک ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس پایا گیا ہے، جو اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وائرس ملک کے ایک بڑے حصے میں موجود ہے۔ اس سال پولیو کے 9 کیسز بھی سامنے آئے ہیں، جن میں سے 8 سندھ سے اور ایک خیبر پختونخوا سے ہیں۔

2019 میں ملک میں صرف 12 پولیو کے کیسز سامنے آئے تھے، لیکن 2020 اور 2021 میں وائرس کے کیسز میں اضافہ ہوا۔

پولیو ایک انتہائی متعدی وائرل بیماری ہے جو خاص طور پر پانچ سال سے کم عمر کے بچوں کو متاثر کرتی ہے۔ یہ وائرس پولیو وائرس سے متاثرہ شخص کے پاخانے یا منہ کے ذریعے پھیل سکتا ہے۔ پولیو کے ابتدائی علامات میں بخار، تھکاوٹ، سر درد، متلی اور قے شامل ہو سکتے ہیں۔ کچھ معاملات میں، وائرس فالج اور مستقل معذوری کا سبب بن سکتا ہے۔

پولیو سے بچاؤ کا واحد طریقہ پولیو ویکسین لگوانا ہے۔ ویکسین محفوظ اور موثر ہے، اور یہ بچوں کو پولیو سے بچانے میں 99% سے زیادہ موثر ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی: ہاکس بے میں ایک ہی خاندان کے 2 افراد ڈوب کر ہلاک

خاندان کے ارکان سمندر میں نہا رہے تھے جب اچانک تیز لہروں نے انہیں بہا لیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی: ہاکس بے میں ایک ہی خاندان کے 2 افراد ڈوب کر ہلاک

کراچی: کراچی کے مقبول تفریحی مقام ہاکس بے میں ایک خاندان کے 6 افراد نہاتے ہوئے ڈوب گئے۔ ریسکیو اہلکاروں نے 4 افراد کو بچا لیا، لیکن 2 افراد کی لاشیں نکالی جا سکیں۔

پولیس کے مطابق یہ واقعہ آج شام کو پیش آیا جب لیاقت آباد سے تعلق رکھنے والا ایک خاندان ہاکس بے میں پکنک منانے آیا تھا۔ خاندان کے ارکان سمندر میں نہا رہے تھے جب اچانک تیز لہروں نے انہیں بہا لیا۔

مقامی افراد نے اس واقعے کی اطلاع ریسکیو اہلکاروں کو دی، جنہوں نے فوری طور پر آپریشن شروع کر دیا۔ ریسکیو اہلکاروں نے 4 افراد کو بچا لیا، لیکن 2 افراد کی جاں کی بازی ہار گئے۔

جاں بحق ہونے والوں میں ایک خاتون بھی شامل ہے۔

پولیس نے تصدیق کی ہے کہ ڈوبنے والے تمام افراد ایک ہی خاندان سے تعلق رکھتے تھے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll