جی این این سوشل

تفریح

سعادت حسن منٹو کا  110واں یوم پیدائش 

ویب ڈیسک : اردو کے عظیم افسانہ نگار سعادت حسن منٹو کا  110واں یوم پیدائش آج منایا جارہا ہے ۔ 

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سعادت حسن منٹو کا  110واں یوم پیدائش 
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

سعادت حسن منٹو 11 مئی 1912کو لدھیانہ میں پیدا ہوئے، منٹو نے علی گڑھ سے ابتدائی تعلیم حاصل کی اور مصنف کی حیثیت سے عملی زندگی کا آغاز کیا۔ 1931 میں پہلا افسانہ "تماشا" لکھا جو سانحہ جلیانوالہ باغ کے متعلق تھا  ۔

سعادت حسن منٹو صحافت کے علاوہ  ریڈیو ، فلموں اور ڈراموں سے بھی وابستہ رہے  لیکن ان کی شہرت کی اصل وجہ ان کے افسانے بنے۔ انہوں نے اپنے افسانوں کی مدد سے معاشرے کی  تلخ حقیقتوں کو سب کے سامنے رکھا۔ 

سعادت حسن منٹونے اپنے جذبات اور احساسات کو لفظوں کے موتی پرو کر ہمیشہ کے لئے امرکردیا۔ منٹو  نے ٹوبہ ٹیک سنگھ، ٹھنڈا گوشت، دھواں اور آتش پارے   سمیت کئی   بہترین افسانے  تخلیق کیے  ۔ ان کے افسانے نہ صرف اردو ادب کا بیش قیمت سرمایہ ہیں بلکہ ان کی سب تحریریں ہی  بشمول افسانے، مضامین اور خاکے اردو ادب میں بےمثال حیثیت کے حامل ہیں۔

سعادت حسن منٹو کے افسانے صرف واقعات پر  ہی منحصر نہیں  تھے  ۔ انہوں نے اپنی تحریروں کے ذریعے معاشرےکے بدبودار پہلؤؤں کو اجاگر کیا۔  ان کی بے باک تحریروں کو  تنقید کا نشانہ   بھی بنا یا گیا  اور ان کے کئی افسانوں پر مقدمے  بھی چلے  جس کی     وجہ سے  انہیں  6 بار جیل کی ہوا بھی کھانا پڑی ۔ وہ ادب برائے زندگی کے قائل تھے جن کی کہانیوں میں دکھی انسان چلتے پھرتے دکھائی دیتے ہیں۔

سعادت حسین  منٹو نے 1932  سے 1955 تک  اپنے 23 سالہ  ادبی کرئیر میں 241  افسانے ،59 ڈرامے ،ایک ناول ، 51 آرٹیکل  اور 29 ترجمے  تحریر کیے ۔

منٹو1948 میں ہندوستان سے ہجرت کرکے لاہورآگئے اور باقی زندگی یہیں بسر کی۔شدید تنقید اورملامتوں کا سامنا کرنے والےمنٹو کی ادبی عظمتوں کا بالآخر دنیا کو اعتراف کرنا پڑا ۔ان کے نام کے جہاں ڈاک ٹکٹ جاری  ہوئے بلکہ نشان امتیاز کے حق دار بھی ٹھہرے۔

افسانہ نگاری  کے اس  بےتاج بادشاہ  نے زندگی کی صرف 42 بہاریں دیکھیں مگر اپنی تحریروں سے صدیوں کی زندگی پا گئے ۔

پاکستان

حکومت کا کم آمدن والوں کیلئے بڑا ریلیف پیکیج دینے کا فیصلہ

حکومت نے کم آمدن والوں کیلئے بڑا ریلیف پیکیج دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

پر شائع ہوا

Raja Sheroz Azhar

کی طرف سے

حکومت کا کم آمدن والوں کیلئے بڑا ریلیف پیکیج دینے کا فیصلہ

وزیراعظم شہباز شریف کی زیر صدارت اتحادیوں کا اہم اجلاس ہوا جس میں بڑے حکومتی فیصلے سامنے آگئے ہیں۔

 اجلاس میں حکومت نے اگست 2023تک مدت مکمل کرنے کا، پیٹرولیم مصنوعات میں اضافہ اور موٹر سائیکل اور رکشہ والوں کے لئے بڑا ریلیف پیکیج دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پیکیج بی ایس پی اسکیم کے ذریعے دیا جائے گا، پیکیج سے سوا کروڑ افراد مستفید ہوں گے جبکہ اس کا اعلان وزیراعظم قوم سے خطاب میں کریں گے۔

اجلاس میں اتحادیوں نے وزیراعظم کو مشورہ دیا کہ  غیر یقینی صورتحال سے ملک کو نکالا جائے۔

شہباز شریف نے کہا کہ سب کو بتا دیں کوئی غیریقینی نہیں مدت مکمل کریں گے، دباؤ میں آکر کوئی انتخابات نہیں ہوں گے، ڈی چوک کسی کو دھرنا نہیں کرنے دیں گے، عمران چھ دن بعد آئیں مختص جگہ احتجاج کا شوق پورا کر لیں۔

وزیراعظم شہباز شریف نے کہا کہ دسمبر جنوری تک حکومتی پالیسیوں کے ثمرات سامنے آئیں گے، ملکی معیشت کو ترقی کی راہ پر گامزن کریں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

جاپان  کا جون سے  سیاحوں کیلئے سرحدیں کھولنے کا اعلان

ٹوکیو: جاپان نے سیاحوں کے لیے سرحدیں 10 جون سے دوبارہ کھولنے کا اعلان کردیا۔

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

جاپان  کا جون سے  سیاحوں کیلئے سرحدیں کھولنے کا اعلان

خبر ایجنسی کے مطابق دنیا بھر سے  98 ممالک کے سیاح اب دوبارہ جاپانی سیاحتی کاؤنٹیز اور ریجن جاسکیں گے، غیرملکی سیاحوں کو صرف ٹور گروپ کی شکل میں آنے کی اجازت ہوگی۔

جاپان کے سفر سے قبل سیاحوں کو کورونا وائرس منفی ٹیسٹ دکھانا  لازمی ہوگا  جبکہ سیاحوں کا جاپان پہنچنے کے بعد بھی کورونا ٹیسٹ کیا جائے گا۔

جاپان اس ہفتے چار ممالک ، آسٹریلیا ، سنگاپور ، تھائی لینڈ اور امریکہ کے چھوٹے  آزمائشی  بنیادوں پر پیکج دوروں کی میزبانی کر رہا ہے جس میں صرف 50 افراد شامل ہیں جنہیں خصوصی ویزا دیا گیا جس کی مدت 31 مئی کو ختم ہونا ہے۔ 

 جاپانی معیشت  میں سیاحت  کو بے حد اہمیت حاصل ہے مگر کورونا  کی وبا کے دوران 2020 سے وہاں سخت ترین سرحدی پابندیاں نافذ کی گئیں جس کی وجہ سے سیاحوں کی آمد پر پابندی بھی عائد کی گئی ۔ 

دوسری جانب جاپان نے بین الاقوامی پروازوں کے لیے مختص ایئرپورٹس کی تعداد 7 کردی  ہے ، جاپان نے کورونا وائرس کے سبب بین الاقوامی پروازوں کے لیے ایئرپورٹ محدود کر رکھے ہیں۔

یاد رہے کہ کورونا وائرس کی وبا سے قبل 2019 میں جاپان میں 3 کروڑ 19 لاکھ غیرملکی سیاح آئے تھے جن سے جاپانی معیشت کو 37 ارب ڈالرز کا فائدہ ہوا تھا۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وزیراعظم آج قوم سے خطاب کریں گے 

اسلام آباد: وزیراعظم شہباز شریف آج قوم سے خطاب کریں گے۔

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

وزیراعظم آج قوم سے خطاب کریں گے 

ذرائع کےمطابق وزیراعظم اپنے خطاب میں ملک کی مشکل  معاشی صورتحال پر قوم  کو اعتماد  میں لیں گے جبکہ وہ پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے حقائق پر بھی گفتگو کریں گے ۔

ذرائع کا کہنا ہےکہ وزیراعظم شہباز شریف قوم کو آئندہ کے لائحہ عمل سے آگاہ کریں گے اور ان کی طرف سے ریلیف پیکج کا اعلان بھی متوقع ہے۔

واضح رہے کہ  حکومت نے آئی ایم ایف  پروگرام  کی بحالی کے لیے پیٹرولیم  مصنوعات کی قیمتوں  میں 30 روپے تک کا بڑا اضافہ کیا ہے ۔  قیمت میں اضافےکے بعد ایک لیٹر پیٹرول 179.86روپے ، ایک لیٹر ڈیزل 174.15 روپے اور لائٹ ڈیزل 148.31 روپےفی لیٹر ہو گیا، مٹی کاتیل 155.56 روپے فی لیٹر ہوگیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll