جی این این سوشل

جرم

اسلام آباد میں فلیٹ سے وکیل کی لاش برآمد

اسلام آباد : وفاقی دارلحکومت میں فلیٹ سے وکیل کی لاش برآمد ہوئی ، ابتدائی تحقیقات کے مطابق ایڈووکیٹ سمیع اللہ کاکڑ کو زہریلی چیز نے کاٹا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد میں فلیٹ سے وکیل کی لاش برآمد
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد کے جی نائن ون میں فلیٹ سے وکیل کی لاش برآمد ہوئی ، ایڈووکیٹ سمیع اللہ کاکڑ کی لاش پولیس اورساتھی وکلا نے فلیٹ سے برآمد کی۔

پولیس نے بتایا کہ ایڈووکیٹ سمیع اللہ کاکڑ گزشتہ اتوار سے کسی سے رابطے میں نہیں تھے، ان کی لاش پوسٹ مارٹم کیلئے پولی کلینک اسپتال منتقل کردی گئی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ابتدائی تحقیقات کے مطابق سمیع اللہ کو زہریلی چیز نے کاٹا ہے، سمیع اللہ نےاس بات کاذکراپنےگھروالوں سےبھی کیا تھا۔

سمیع اللہ کا ڈاکٹرز سے بھی رابطہ رہا، موت دو روز قبل ہوئی، ایڈووکیٹ سمیع اللہ کاکڑ کا تعلق بلوچستان کے ضلع پشین سے تھا۔

پاکستان

پی ٹی آئی رہنما سینیٹر اعظم سواتی پھر گرفتار

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما اور سینیٹر اعظم سواتی کو پھر گرفتار کر لیا گیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی رہنما سینیٹر اعظم سواتی پھر گرفتار

 

پی ٹی آئی رہنما سینیٹر اعظم سواتی کو وفاقی تحقیقاتی ادارے (ایف آئی اے) نے ان کے گھر سے گرفتار کر لیا۔ اعظم سواتی کو اداروں کے خلاف متنازعہ ٹوئٹس کرنے پر گرفتار کیا گیا۔

ایف آئی اے ذرائع کے مطابق اعظم سواتی کے خلاف ایف آئی اے میں ایف آئی آر درج کی گئی تھی۔  پی ٹی آئی رہنما حسان خاور نے سینیٹر اعظم سواتی کی گرفتاری کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ اعظم سواتی نے ملک میں قانون کی حکمرانی کی بات کی اور قانون کی حکمرانی کے بغیر ترقی نہیں ہو سکتی۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ن لیگ کا وزیراعلیٰ پنجاب کیخلاف تحریک عدم اعتماد پیش کرنے پر غور

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی کے خلاف تحریک عدم اعتماد پیش کی جائے یا نہیں؟ ن لیگ نے اس پہ غور و خوص کے لیے پارلیمانی پارٹی کا اجلاس طلب کر لیا ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ن لیگ کا وزیراعلیٰ پنجاب کیخلاف تحریک عدم اعتماد پیش  کرنے پر غور

ن لیگ کے انتہائی ذمہ دار ذرائع نے بتایا ہے کہ پنجاب اسمبلی میں قائد حزب اختلاف حمزہ شہباز کی زیر صدارت بلائے جانے والے اجلاس میں وزیراعلیٰ پنجاب کے حوالے سے مشاورت کی جائے گی۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں اس بات پہ غور کیا جائے گا کہ پہلے مرحلے میں وزیراعلیٰ چودھری پرویز الٰہی کو ایوان سے اعتماد کا ووٹ لینے کا کہا جائے اور فوری طور پر تحریک عدم اعتماد نہ لائی جائے۔

حمزہ شہباز شریف کی زیر صدارت بلائے جانے والے پارلیمانی پارٹی کے اجلاس میں ذرائع کے مطابق تحریک عدم اعتماد کے حوالے سے تمام آئینی و قانونی پہلوؤں کا جائزہ لیا جائے گا اور غور و خوص کے لیے صلاح و مشورہ بھی ہو گا؟

ذرائع کے مطابق اجلاس میں سپریم کورٹ میں وزیر اعلیٰ الیکشن پر نظر ثانی کی درخواست پہ از سر نو قانونی مشاورت بھی کی جائے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

عمران خان پر تنقید سے میرا 95 فیصد میوزک کا کام ختم ہو گیا، جواد احمد

لاہور: معروف گلوکار جواد احمد نے کہا ہے کہ چیئرمین پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) عمران خان پر تنقید کی وجہ سے میرا 95 فیصد میوزک کا کام ختم ہو گیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عمران خان پر تنقید سے میرا 95 فیصد میوزک کا کام ختم ہو گیا، جواد احمد

 

معروف گلوکار جواد احمد نے اپنے ایک انٹرویو میں انکشاف کیا کہ سیاست میں آنے اور پھر عمران خان پر تنقید کی وجہ سے اب مجھے کوئی کنسرٹ میں نہیں بلاتا جبکہ سیاسی مؤقف کی وجہ سے میرا میوزک کا کام 95 فیصد تک ختم ہو چکا ہے۔

انہوں نے کہا کہ جب سے میں نے سیاست میں قدم رکھا اور عمران خان کی مخالفت کی ہے تو لوگ کہتے ہیں جواد احمد متنازعہ شخص ہے اسے رہنے دو۔

جواد احمد نے کہا کہ میں عمران خان سمیت دوسری سیاسی جماعتوں پر بھی تنقید کرتا ہوں اور میں پاکستان کے عام آدمی کی بات کرتا ہوں اور عام آدمی کے لیے ہی جماعت بنانا چاہتا ہوں۔

 
 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll