جی این این سوشل

کھیل

فٹ بال ورلڈ کپ : آج چار میچز کھیلے جائیں گے

فٹ بال ورلڈ کا عالمی میلہ قطر میں سج چکا ہے جس میں دنیائے فٹ بال کی 32 ٹیمیں ٹائٹل کے حصول کے لئے کوشاں ہیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

فٹ بال ورلڈ کپ : آج چار میچز کھیلے جائیں گے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

قطر میں جاری فیفا ورلڈ کپ کے ساتویں روز چار میچز کھیلے جائیں گے ، گروپ سی اور گروپ ڈی کی ٹیمیں ایکشن میں دکھائی دیں گی ،ان میں سب سے اہم میچ ارجنٹینا اور میکسیکو کے درمیان ہوگا۔

 سعودی عرب اپنے گروپ کا دوسرا میچ آج پولینڈ کے خلاف کھیلے گا۔ یہ میچ پاکستانی وقت کے مطابق شام چھ بجے شروع ہوگا۔ گرین فالکنز نے دوحہ کے المدینہ التعلیمیہ سٹیڈیم میں ہونے والے اہم مقابلے کی تیاریاں مکمل کر لی ہیں۔

پاکستانی وقت کے مطابق سہہ پہر 3 بجے گروپ ڈی کا میچ تیونس اور آسٹریلیا کے درمیان ہوگا ۔  ارجنٹینا کے خلاف پہلے میچ میں کامیابی کی وجہ سے سعودی عرب کے مداح اپنی ٹیم سے بڑی اُمیدیں لگائے ہوئے ہیں۔

دوسری جانب پولینڈ کی ٹیم پہلا میچ میکسیکو سے ڈرا کھیلنے کے سبب کچھ مشکل میں ہے، اس میچ میں اُس کو کامیابی درکار ہے۔

گروپ ڈی میں دفاعی چیمپئن فرانس اور ڈنمارک رات 9 بجے مدمقابل آئیں گے، فرانس نے اپنا پہلا میچ چار ایک سے آسٹریلیا کے خلاف جیتا تھا جبکہ ڈنمارک کا پہلا مقابلہ ڈرا رہا تھا۔

پاکستانی وقت کے مطابق رات 12 بجے گروپ سی کا اہم میچ ارجنٹینا اور میکسیکو کے درمیان ہوگا، اس میچ میں ارجنٹینا کی ٹیم  جیت کیلئے کوشش کرے گی  کیونکہ سعودی عرب سے پہلا میچ ہارنے کی وجہ سے اُس کو ناک آؤٹ مرحلے میں پہنچنے کی کوششوں کو دھچکا لگا ہے۔

دوحہ کے لیوسل سٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں سعودی عرب نے ایک کے مقابلے میں دو گول سے فتح اپنے نام کی تھی۔

پاکستان

مریم نواز کی واپسی پر اسحاق ڈار نے 35 روپے پیٹرول مہنگا کر کے سلامی دی، پرویز الٰہی

لاہور: سابق وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویزالہٰی نے کہا ہے کہ مریم نواز کی واپسی پر اسحاق ڈار نے 35 روپے پیٹرول مہنگا کر کے سلامی دی ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مریم نواز کی واپسی پر اسحاق ڈار نے 35 روپے پیٹرول مہنگا کر کے سلامی دی، پرویز الٰہی

انہوں ںے یہ بات سابق وفاقی وزیر داخلہ بریگیڈئیر (ریٹائرڈ) اعجاز شاہ سے ملاقات کے دوران کہی، ملاقات میں ملک کی سیاسی و معاشی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ق لیگ کے مرکزی رہنما چودھری پرویزالہٰی نے کہا کہ پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا کریڈٹ نواز شریف اور مریم نواز کو جاتا ہے، مہنگائی کا جن بے قابو ہے لیکن حکومت کو انتقامی کارروائیوں سے فرصت نہیں ہے۔

انہوں ںے سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ امن و امان کی صورتحال تباہ کن ہے، جرائم میں تیزی سے اضافہ ہو چکا ہے، ملک میں اس وقت انتظامی گورننس نہ ہونے کے برابر ہے، ڈویلپمنٹ منصوبوں سے جو روزگار کے مواقع پیدا ہورہے تھے وہ بھی بند ہو گئے ہیں۔

چودھری پرویزالہٰی نے کہا کہ محسن نقوی کی حکومت میں بے روزگاری میں مزید اضافہ ہو رہا ہے، یہ حکومت ملک کو ڈیفالٹ کی طرف لے کر جارہی ہے۔

سابق وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویزالہٰی نے کہا کہ قوم کو مہنگائی کے عذاب میں پھنسا نے والوں کو عوام مسترد کر چکے ہیں، اس حکومت میں عوام کو مہنگائی کے نئے طوفان کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ہمیں بتایا جائے فواد چودھری کو کہاں رکھا گیا ہے؟ حبا چودھری

میں اور میرے بچے بھی پریشان ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہمیں بتایا جائے فواد چودھری کو کہاں رکھا گیا ہے؟ حبا چودھری

اسلام آباد: فواد چودھری کی اہلیہ حبا چودھری نے میڈیا سے گفتگو میں کہا کہ ہمیں بتایا جائے کہ فواد چودھری کو کہاں رکھا گیا ہے؟ میں اور میرے بچے بھی پریشان ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مجھے آج مجبور کیا گیا میں یہ تصویر لے کر آؤں،ہمارے ارادے اور جذبات کم نہیں ہوں گے۔

میں کسی پارٹی کی سائیڈ نہیں لے رہی، مجھ سے کسی حکومت شخصیت نے رابطہ کرنے کی کوشش بھی نہیں کی

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پبلک ٹرانسپورٹ کے کرایوں میں مزید اضافہ، اطلاق رات 12 بجے سے ہو گا

لاہور: پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے حکومتی اعلان کے بعد پبلک ٹرانسپورٹ کے کرایوں میں مزید اضافے کا فیصلہ کر لیا گیا ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پبلک ٹرانسپورٹ کے کرایوں میں مزید اضافہ، اطلاق رات 12 بجے سے ہو گا

یہ فیصلہ پبلک ٹرانسپورٹ اونرز فیڈریشن نے کیا ہے۔ اس ضمن میں ترجمان پبلک ٹرانسپورٹ اونرز فیڈریشن نے کہا ہے کہ لاہور سے کراچی کے کرائے میں 600 روپےاضافہ کیا گیا ہے جب کہ لاہور سے پشاور اور صادق آباد کے کرایوں میں 200 روپے کا اضافہ ہو گا۔

ترجمان کے مطابق لاہور سے راولپنڈی، فیصل آباد اور ملتان کے کرایوں میں 100 روپے کا اضافہ کیا گیا ہے جب کہ
لاہور سے گوجرانوالہ کا کرایہ 50 روپے بڑھایا گیا ہے۔ پبلک ٹرانسپورٹ اونرز فیڈریشن کی جانب سے کیے جانے والے فیصلے کے تحت نئے کرایہ ناموں کا اطلاق اے سی اور نان اے دونوں اقسام کی بسوں پر ہو گا۔

ترجمان پبلک ٹرانسپورٹ اونرز فیڈریشن نے اس حوالے سے واضح کیا ہے کہ نئے کرایہ ناموں کا اطلاق آج شب 12 بجے سے کیا جائے گا اور ساتھ ہی خبردار کیا ہے کہ اگر کسی بھی قسم کی انتقامی کارروائی کی گئی تو گاڑیاں کھڑی کردیں گے۔

 
 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll