جی این این سوشل

کھیل

پی سی بی کے چیئرمین کی جانب سے بھارت کو ’دشمن‘ قرار دینے پر ٹوئٹر پر ردعمل

ذکاء اشرف کو بھارت کو دشمن ملک کہنے پر سوشل میڈیا پر تنقید کا سامنا کرنا پڑا لیکن دوسری جانب بہت سے لوگ ان کے حق میں بولے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی سی بی کے چیئرمین کی جانب سے بھارت کو ’دشمن‘ قرار دینے پر ٹوئٹر پر ردعمل
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین ذکاء اشرف نے بھارت کو ’دشمن ملک‘ قرار دینے کے بعد سوشل میڈیا پر گرما گرم بحث چھیڑ دی ہے۔

اس بیان نے سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے تنقید اور حمایت دونوں کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے، جس سے کرکٹ کمیونٹی میں بحث چھڑ گئی ہے۔

معروف ہندوستانی کمنٹیٹر وکرانت گپتا نے اس تنازعہ پر وزن ڈالتے ہوئے کہا کہ ذکا اشرف نے اپنے تبصرے کے ساتھ "نئی گیند پھینکی ہے"۔

گپتا نے مزید کہا کہ پاکستانی کرکٹ ٹیم کا بھارت میں پرتپاک استقبال کیا گیا اور پاکستانی کھلاڑیوں کے اصل مخالف ذکا اشرف خود ہیں۔

اس کے جواب میں، ایک پاکستانی صارف نے تناؤ کو کم کرنے کی کوشش کی، اور وضاحت کی کہ "دشمن ملک" کی اصطلاح ایک سیاسی اظہار ہے جسے عام طور پر دونوں ممالک اپنی گفتگو میں استعمال کرتے ہیں۔

ایک اور صارف نے مشورہ دیا کہ وکرانت گپتا کو چاہیے کہ وہ پاکستانی اور ہندوستانی کھلاڑیوں کے درمیان دوستانہ مظاہرے کو فروغ دیں، اس کا خیال ہے کہ اس کا دونوں ملکوں کے کرکٹ کے شائقین پر مثبت اثر پڑے گا۔

یہ تنازع اس وقت کھڑا ہوا جب چیئرمین پی سی بی ذکاء اشرف کھلاڑیوں کے سینٹرل کنٹریکٹ پر بات کر رہے تھے۔

اس بات چیت کے دوران، انہوں نے ذکر کیا کہ پی سی بی نے "دشمن ملک" میں کھیلنے پر کھلاڑیوں کے حوصلے بڑھانے کے لیے معاوضے میں اضافہ کیا تھا - ایک بیان جس پر سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے ملے جلے ردعمل کا اظہار کیا گیا۔

علاقائی

ملکی تاریخ میں پہلی بار اسلام آباد کے لیے ماحولیاتی تبدیلی فنڈ قائم

اسلام آباد کلائیمٹ چینج انیشیٹیو کے تحت سی ڈی اے نے خصوصی فنڈ قائم کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملکی تاریخ میں پہلی بار اسلام آباد کے لیے ماحولیاتی تبدیلی فنڈ قائم

وفاقی دارالحکومت کو ماحولیاتی تبدیلیوں سے بچانے کے مشن کے تحت وفاقی وزیر داخلہ محسن نقوی کی ہدایت پر کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی (سی ڈی اے) نے پہلی بار اسلام آباد کے لیے ماحولیاتی تبدیلی فنڈ قائم کر دیا۔

اسلام آباد کلائیمٹ چینج انیشیٹیو کے تحت سی ڈی اے نے خصوصی فنڈ قائم کیا، چیئرمین سی ڈی اے محمد علی رندھاوا نے کہا کہ انیشیٹو کے تحت شہر میں کاربن کریڈٹ پروگرام بھی شروع کیا جائے گا.

انہوں نے کہا کہ کاربن کریڈٹ پروگرام کے تحت شہر میں درخت لگانے کے لئے 2000 سے 10،000 کنال پر محیط مقامات مختص کردیے ہیں، مختص مقا مات پر 40 لاکھ سے 50 لاکھ درخت لگائے جائیں گے، درخت لگانے کے لیے مقامات نئے سیکٹرز، ایونیوز اور دیگر کھلے علاقوں میں مختص کیے گئے ہیں۔

محمد علی رندھاوا نے مزید کہا کہ مارگلہ ہلز پر واقع تفریحی مقامات پر مارگلہ ہلز فنڈ کی منظوری دے دی، یہ فنڈ تفریحی مقامات کی آمدن کا 1.5 فیصد حصہ ہوگا، حاصل رقم سے مارگلہ ہلز کی حفاظت اور خوبصورتی کو یقینی بنایا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وفاقی وزراء محسن نقوی سے عراقی سفیر کی ملاقات،مختلف امور پر تبادلہ خیال

عراقی سفیر نے وزیر داخلہ کو ان معاملات اور زائرین کیلئے بہترین سہولتوں کی فراہمی میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وفاقی وزراء محسن نقوی سے عراقی سفیر کی ملاقات،مختلف امور پر تبادلہ خیال

وفاقی وزیر داخلہ محسن نقوی اور وزیر مذہبی امور چودھری سالک حسین سے عراقی سفیر نے ملاقات کی ہے۔

عراق کے سفیر حامد عباس لفتہ نے وزارت داخلہ اسلام آباد کا دورہ کیا جہاں انہوں نے وزیر داخلہ محسن نقوی اور وزیر اوورسیز پاکستانیز و مذہبی امور چودھری سالک حسین سے ملاقات کی، ملاقات میں عراق جانے والے زائرین کو زیادہ سے زیادہ سہولتیں فراہم کرنے کے حوالے سے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ملاقات کے دوران زائرین کو بغیر فیس انٹری ویزا کی اجازت دینے اور پاکستانی زائرین کا کوٹہ بڑھانے سے متعلق امور بھی گفتگو کی گئی۔

محسن نقوی نے عراقی سفیر کو زائرین سے غیر قانونی طور پر زائد فیس وصول کرنے والے ٹریول ایجنٹس کے خلاف کارروائی کی یقین دہانی کرائی۔

محسن نقوی نے کہا کہ ہر سال لاکھوں پاکستانی زیارات کیلئے عراق جاتے ہیں، محرم اور صفر کے مہینوں میں زائرین کو کئی مشکلات پیش آتی ہیں، ہماری کوشش ہے کہ زائرین کو ہر ممکن سہولیات فراہم کی جائیں۔

انہوں نے کہا کہ کہ عراقی حکومت کی جانب سے بغیر فیس انٹری ویزا کی اجازت ملنے کی صورت میں زائرین کو بہت سہولت ملے گی، پاکستانی زائرین سے عراق میں داخلے پر پاسپورٹ نہ لئے جائیں کیونکہ اس سے انہیں واپسی میں مشکلات درپیش آتی ہیں۔

وفاقی وزیر داخلہ محسن نقوی نے پاکستانی زائرین کا کوٹہ رواں سال دگنا کرنے کی بھی استدعا کی۔

عراقی سفیر نے وزیر داخلہ کو ان معاملات اور زائرین کیلئے بہترین سہولتوں کی فراہمی میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی، اس موقع پر عراقی سفیر نے وزیر داخلہ کو زائرین سے غیر قانونی طور پر زائد فیس وصول کرنے والے ٹریول ایجنٹس کی فہرست بھی فراہم کی۔

علاوہ ازیں وفاقی وزیر مذہبی امور سالک حسین نے کہا کہ اس ایم او یو کے فعال ہونے سے پاکستانی شہریوں کو عراق کیلئے ورک پرمٹ حاصل کرنا آسان ہو گا، ایم او یو سے قانونی امیگریشن بڑھے گی اور غیر قانونی طریقوں سے داخلہ اور رہائش میں کمی واقع ہو گی۔

وزیر داخلہ نے عراق میں مقیم غیر قانونی پاکستانیوں کے مسئلے کے حل کیلئے عراقی سفیر کو ہر ممکن تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

اس موقع پر عراقی سفیر نے عراق کے وزیر داخلہ کی جانب سے محسن نقوی کو وزارت داخلہ کا منصب سنبھالنے پر مبارکباد پیش کی اور عراق دورے کی دعوت بھی دی۔ملاقات میں وفاقی سیکرٹری داخلہ خرم علی آغا اور عراقی سفارت خانہ کے وفد نے بھی شرکت کی۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

ورلڈ چیمپئن آف لیجنڈز کا ٹائٹل بھارت نے جیت لیا

پاکستان چیمپئنز کی جانب سے 20 اوورز میں 156 رنز کا ہدف بھارت نے آخری اوور میں حاصل کر لیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ورلڈ چیمپئن آف لیجنڈز کا ٹائٹل بھارت نے جیت لیا

بھارت چمپئنز نے پاکستان چیمپئنز کو 5 وکٹوں سے ہراکر ورلڈ چیمپئن شپ آف لیجنڈز کا ٹائٹل جیت لیا۔

برمنگھم میں کھیلے گئے فائنل میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان چیمپئنز نے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹ پر 156 رنز بنائے۔

شعیب ملک نے 41، کامران اکمل نے 24، صہیب مقصود نے 21 اور شرجیل خان نے 12 رنز بنائے۔

یونس خان اور عامر یامین 7، 7 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے جبکہ مصباح الحق 18 رنز بنا کر ریٹائر ہرٹ ہوئے۔ سہیل تنویر 19 اور شاہد آفریدی 4 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔

157 رنز کا ہدف انڈیا چیمپئنز نے آخری اوور میں حاصل کرلیا۔ امباتی رائیڈو نے 50 رنز بنائے، گرکریت سنگھ 34 رنز بنا کر پویلین لوٹے جبکہ یوسف پٹھان نے 30 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی۔

پاکستان چمپئنز کے عامر یامین نے 2 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔ سعید اجمل، وہاب ریاض اور شعیب ملک نے ایک ایک وکٹ لی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll