جی این این سوشل

صحت

دنیا بھر میں آج ایڈز سے بچاؤ کا عالمی دن

گزشتہ کچھ برسوں میں اینڈز کے مریضوں کے ہولناک حد تک اضافہ

پر شائع ہوا

کی طرف سے

دنیا بھر میں آج ایڈز سے بچاؤ کا عالمی دن
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

دنیا بھر میں آج ایڈز سے بچاؤ کا عالمی دن منایا جا رہا ہے، گزشتہ کچھ برسوں میں اینڈز کے مریضوں کے ہولناک حد تک اضافہ ہوا ہے۔

پاکستان میں بھی تقریبا ایج آئی وی کے 2 لاکھ 20 ہزار مریض موجود ہیں۔ بلوچستان اور پنجاب میں ایڈز کے مریضوں میں تیزی سے اضافہ ہونے لگا ہے۔اس مہلک ترین مرض سے اب تک ڈھائی کروڑ افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں، اب بھی دنیا بھر میں 4کروڑ افراد ایڈز کی وباء میں مبتلا ہیں۔2022 کے سروے کے مطابق صرف کراچی میں ایڈز کے 970 مریض رپورٹ ہوئے، ڈاکٹرز کے مطابق ایچ آئی وی وائرس ایک شخص سے دوسرے شخص میں متنقل ہو کر مدافعتی نظام کو تباہ کر دیتا ہے۔

ایڈز سےبچائو کے عالمی دن کے موقع پر نگران وفاقی وزیر برائے قومی صحت ڈاکٹر ندیم جان نے کہا ہےکہ حکومت ایڈز کی وباء کے مکمل خاتمے کے لئے پرعزم ہے۔ ہر سال یکم دسمبر کو ایڈز کی روک تھام کے حوالے سے عالمی دن منایا جاتا ہے۔ یہ دن منانے کا مقصد یہ ہے کہ دنیا کے ساتھ مل کر اس مرض سے نجات حاصل کرناہے۔ پاکستان میں ایڈزکے مرض سے نمٹنے کے لئے جامع حکمت عملی اور اقدامات جاری ہیں۔

ڈاکٹر ندیم جان کا کہنا تھا کہ ہم اس کی روک تھام اور اس مرض میں مبتلا مریضوں کو قابل برداشت اور باوقار انداز میں اس کے علاج کی سہولیات فراہم کررہے ہیں۔ ہم اس عزم کااعادہ کرتے ہیں کہ ایڈزکے خلاف تمام فریقین کی مشاورت اور تعاون سے اس مرض میں مبتلامریضوں کو نہ صرف طبی سہولیات کی فراہمی یقینی بنائیں گے بلکہ انہیں نفسیاتی طورپر امداد بھی فراہم کریں گے جبکہ اس مرض پر قابو پانے کے لئے اپنی کوششیں جاری رکھیں گے۔ اس مرض میں مبتلا ہر مریض کو علاج کے لئے مساوی مواقع اور سہولیات اس کا بنیادی حق ہے۔

 

پاکستان

سندھ حکومت نے موسم گرما کی تعطیلات میں اضافہ کردیا

چھٹیوں میں اضافے کا نوٹیفکیشن سند ھ حکومت کی جانب سے جاری کردیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سندھ حکومت نے موسم گرما کی تعطیلات میں اضافہ کردیا

سندھ حکومت نے موسمی اثرات کے پیش نظر گرمیوں کی چھٹیوں میں اضافہ کردیا ۔ 

چھٹیوں میں اضافے کا نوٹیفکیشن سند ھ حکومت کی جانب سے جاری کردیا گیا ۔ 

وزیر تعلیم سندھ نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ گرمی کے اثرات بچوں کی صحت پر اچھے اثرات نہیں ڈال رہی اسی وجہ سے صوبہ بھر میں چھٹیوں میں اضافہ کرکے 14 اگست تک بڑھا دی گئی ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ کے خلاف سپریم جوڈیشل کونسل میں ریفرنس دائر

جسٹس عامر فاروق نے شکایت کنندہ کےتمام مقدمات میں تاخیری حربے استعمال کرتے ہوئے اختیارات کا غلط استعمال کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ کے خلاف سپریم جوڈیشل کونسل میں ریفرنس دائر

چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ کے خلاف سپریم جوڈیشل کونسل میں ریفرنس دائر کیا گیا ہے۔

ریفرنس بانی پی ٹی آئی کی جانب سے دائر کیا گیا، درخواست میں کہا گیا ہے کہ چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ نے 11 نومبر 2022 کو عہدہ سنبھالا،جسٹس عامر فاروق شکایت کنندہ کے مقدمات میں غیر معمولی دلچسپی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔

جسٹس عامر فاروق نے شکایت کنندہ کے لگ بھگ تمام مقدمات اپنے سامنے سماعت کے لیے مقرر کیے اور جان بوجھ کر تاخیری حربے استعمال کرتے ہوئے اپنے اختیارات کا غلط استعمال کیا۔

درخواست میں جسٹس عامر فاروق کے خلاف کاروائی کی استدعا کی گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

کراچی سمیت ملک کے 42 شہروں میں پرچون فروشوں پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ

ایف بی آرنے اس سلسلے میں باضابطہ نوٹیفکیشن جاری کردیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی سمیت ملک کے 42 شہروں میں پرچون فروشوں پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ

کراچی سمیت ملک کے 42 شہروں میں پرچون فروشوں پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ کردیا گیا۔

فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) نے اس سلسلے میں باضابطہ نوٹیفکیشن جاری کردیا جس کے مطابق ریٹیلرز پر  100 روپے سے لے کر 10 ہزار روپے تک ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ کردیا گیا ہے۔

نوٹیفکیشن میں بتایاگیا ہےکہ کراچی، لاہور، اسلام آباد، پشاور اور کوئٹہ سمیت 42 شہروں میں  ریٹیلرز پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ کیا گیا ہے۔

وزیر خزانہ کی منظوری سے ایف بی آر نے تاجر دوست خصوصی رولز 2024 کا اجرا کیا اور ٹیکس مشینری نے دکانوں کی مالیت کے حساب سے خوردہ فروشوں کے لیے 100 روپے سے لے کر 10 ہزار روپے ماہانہ فکسڈ ٹیکس مقرر کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll