جی این این سوشل

جرم

پی ٹی آئی نے انٹرا پارٹی انتخابات کے لیے سکیورٹی مانگ لی

خیبرپختونخوا پولیس نے آج پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی الیکشن کے لیے سکیورٹی فراہم کرنے کا اعلان کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی ٹی آئی نے انٹرا پارٹی انتخابات کے لیے سکیورٹی مانگ لی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیف الیکشن کمشنر نیاز اللہ نیازی نے انٹرا پارٹی انتخابات کے پرامن انعقاد کے لیے الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) کو خط لکھ کر آئی جی خیبرپختونخوا اور چیف سیکریٹری سے سیکیورٹی مانگ لی۔ .

چیف الیکشن کمشنر پی ٹی آئی نیاز اللہ نیازی نے خط میں لکھا کہ پی ٹی آئی 23 نومبر کے فیصلے کے تناظر میں 02 دسمبر کو انٹرا پارٹی الیکشن کرانے جا رہی ہے۔ پولنگ کا دن مقرر کر دیا گیا ہے۔

نیاز اللہ نیازی نے ای سی پی کو بتایا کہ پولنگ کے لیے پشاور کا انتخاب کیا گیا ہے۔ اس لیے انسپکٹر جنرل آف پولیس (آئی جی پی) اور چیف سیکریٹری کو سیکیورٹی کے لیے ہدایات جاری کی جائیں تاکہ انٹرا پارٹی الیکشن پرامن طریقے سے منعقد کیے جاسکیں۔

دوسری جانب خیبرپختونخوا پولیس نے آج پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی الیکشن کے لیے سیکیورٹی فراہم کرنے کا اعلان کیا جہاں سینئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس (ایس ایس پی) آپریشنز سیکیورٹی کی خود نگرانی کریں گے۔

ایس ایس پی آپریشنز پشاور کاشف آفتاب عباسی نے رات گئے رانوگڑھی کے دورے کے موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی ٹی آئی پارٹی کے الیکشن آرگنائزرز نے ساڑھے 12 بجے تک پولیس کو تفصیلات فراہم نہیں کیں۔

پاکستان

ملک کے مختلف شہروں میں شدید بارشوں کی پیشگوئی

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک کے مختلف شہروں میں شدید بارشوں کی پیشگوئی

آئندہ تین روز کے دوران ملک کے مختلف علاقوں میں موسلا دھار بارشوں کے امکان کے پیش نظر برساتی و مقامی ندی نالوں میں طغیانی اور پہاڑی علاقوں میں لینڈ سلائیڈنگ کے ساتھ ساتھ کمزور انفراسٹرکچر کو نقصان پہنچنے کا خطرہ ظاہر کیا گیا ہے، اس دوران شدید بارش برف باری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے۔

یکم اور2 مارچ کو مری، گلیات، ناران، کاغان، دیر، سوات، کوہستان، مانسہرہ، ایبٹ آباد، شانگلہ، استور، ہنزہ، سکردو، وادی نیلم، باغ، پونچھ اور حویلی میں شدید بارش / برفباری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے ۔اس دوران بالائی خیبر پختونخوا، مری، گلیات، کشمیر اور گلگت بلتستان میں لینڈسلائیڈنگ کا بھی خدشہ ہے۔آندھی/جھکڑ / گرج چمک اور تیز بار ش کے باعث کمزور انفرا سٹرکچر ( بجلی کے کھمبے،گاڑیوں سولر پینل وغیرہ)کو نقصان پہنچنے کا اندیشہ ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق 29 فروری اور یکم مارچ کو موسلا دھار بارشوں کے باعث گوادر، کیچ، تربت، پنجگور، آواران، بارکھان، کوہلو، سبی، نصیر آباد، دالبندین، خضدار اور ڈیرہ غازی خان جبکہ یکم اور2 مارچ کو خیبرپختونخوا، کشمیر، مری، گلیات اور اسلام آباد/راولپنڈی کے برساتی/مقامی ندی نالوں میں طغیانی کا خدشہ ہے ۔

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز کی  یونیورسٹی آف لندن کی پرو وائس چانسلرسے ملاقات

وزیراعلی پنجاب مریم نواز نے معیار ی تعلیم، اساتذہ کی تربیت اور عالمی سطح پر وظائف فراہم کرنے پر  ان کی کوششوں کو سراہا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز کی  یونیورسٹی آف لندن کی پرو وائس چانسلرسے ملاقات

بین الاقوامی درس و تدریس کے بارے میں  یونیورسٹی آف لندن کی پرو وائس چانسلر پروفیسر میری سٹیسنی  نے آج لاہور میں پنجاب کی وزیر اعلیٰ مریم نواز سے ملاقات کی۔

وزیراعلی پنجاب مریم نواز نے معیار ی تعلیم، اساتذہ کی تربیت اور عالمی سطح پر وظائف فراہم کرنے پر  ان کی کوششوں کو سراہا ۔

 انہوں نے پرو وائس چانسلر کو پنجاب میں تعلیم کے فروغ اور اساتذہ کی تربیت کے بارے میں بھی اپنے منصوبوں سے آگاہ کیا ، وزیر اعلیٰ نے کہا کہ وہ نصاب تعلیم کو انفارمیشن ٹیکنالوجی کی بنیاد پر جدید خطوط پر استوار کرنا چاہتی ہیں۔

 

مریم نواز نے اساتذ ہ کے لئے آن لائن تربیتی کورسز شروع کرنے پر بھی پروفیسر میری سٹیسنی سے تبادلہ خیال کیا  اورمعیاری تعلیم کی فراہمی اور ہر بچے کو ہنر سکھانے کے عزم کا اظہار کیا۔

 اس موقع پر پروفیسر میری سٹیسنی نے پنجاب کی پہلی خاتون وزیر اعلیٰ منتخب ہونے پر  مریم نواز کو مبارکباد دی اور تعلیم کےلئے  ان کے جذبے کی تعریف کی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بلوچ طلباء بازیابی کیس ، انوار الحق کاکڑ اسلام آباد ہائیکورٹ پیش

 نگران وزیر اعظم انوارلحق کاکڑ نے کہا کہ سیاسی جماعتوں کو اس مسئلے کے حل کے لئے مل کر کام کرنا چاہیے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بلوچ طلباء بازیابی کیس ، انوار الحق کاکڑ اسلام آباد ہائیکورٹ پیش

نگران وزیر اعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ طلباء مقدمے کی سماعت کےلئے آج اسلام آباد ہائیکورٹ میں پیش ہوئے۔

جسٹس محسن اختر کیانی  پر مشتمل ہائیکورٹ کے ایک رکنی بنچ نے مقدمے کی سماعت کی  ،  نگران وزیر اعظم نے عدالتی کٹہرے میں کھڑے ہوکر کہا کہ ہم آئین وقانون کے پابند ہیں ، انہوں نے کہا کہ ہم قانون کی بالا دستی پر یقین رکھتے ہیں ۔ 

 انہوں نے کہا کہ  لاپتہ  افراد کی بازیابی کےلئے ایک کمیشن تشکیل دیاگیا ہے ، انہوں نے کہا کہ کمیشن لاپتہ ہونے والے بلوچوں کے بار ے میں تحقیق کرے گا اور قانون کے مطابق فیصلہ کریں گے ۔ 

 نگران وزیر اعظم انوارلحق کاکڑ نے کہا کہ سیاسی جماعتوں کو اس مسئلے کے حل کے لئے مل کر کام کرنا چاہیے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll