جی این این سوشل

صحت

عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او ) لیبیا کے حکام کے ساتھ ایڈز کے خلاف کام کرے گا

سیاسی عدم استحکام کی وجہ سے لیبیا کے حکام صحت اور تعلیم سمیت عوام کو بنیادی خدمات فراہم کرنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او ) لیبیا کے حکام کے ساتھ ایڈز کے خلاف کام کرے گا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او ) لیبیا کے حکام کے ساتھ ایڈز کے خلاف کام کرے گا۔

چینی خبررساں ادارے کے مطابق لیبیا کے دارالحکومت طرابلس میں ایڈز کے عالمی دن کے موقع پر منعقدہ ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے لیبیا میں عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کے نمائندے اور مشن کے سربراہ احمد زوتین نے میڈیا کو بتایا کہ ڈبلیو ایچ او ایڈز کے خلاف لڑنے کے لیے لیبیا کے صحت کے حکام کے ساتھ مل کر کام کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آئندہ سال اس معاملے پر زبردست کام ہو گا اور ہم مطلوبہ اہداف تک پہنچ جائیں گے۔زوٹین نے کہا کہ مشرقی بحیرہ روم کے علاقے میں ایڈز کے ساتھ رہنے والے لوگوں کی تخمینہ تعداد میں 2015-2022 میں 58 فیصد سے زیادہ اضافہ ہوا ہے۔تقریب میں لیبیا کے صحت کے حکام کے ساتھ ساتھ کئی سول اور بین الاقوامی تنظیموں کے نمائندوں کی شرکت کی ۔

واضح رہے کہ برسوں کے مسلح تنازعات اور سیاسی عدم استحکام کی وجہ سے لیبیا کے حکام صحت اور تعلیم سمیت عوام کو بنیادی خدمات فراہم کرنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔

 

پاکستان

سپریم کورٹ : الیکشن کالعدم قرار دینے کی درخواست خارج

درخواست گزار علی خان پر 50 لاکھ روپے جرمانہ عائد کردیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سپریم کورٹ : الیکشن کالعدم قرار دینے کی درخواست خارج

اسلام آباد: سپریم کورٹ نے بدھ کو ملک میں 8 فروری کو ہونے والے عام انتخابات کو کالعدم قرار دینے سے متعلق درخواست خارج کرتے ہوئے درخواست گزار بریگیڈیئر (ر) علی خان پر عدم پیشی پر 5 لاکھ روپے جرمانہ بھی عائد کردیا۔

تفصیلات کے مطابق چیف جسٹس پاکستان (سی جے پی) قاضی فائز عیسیٰ کی سربراہی میں جسٹس محمد علی مظہر اور جسٹس مسرت ہلالی پر مشتمل سپریم کورٹ کے 3 رکنی بینچ نے کیس کی سماعت کی۔

19 فروری کو اس کیس کی پہلی سماعت پر بھی درخواست گزار علی خان عدالت میں پیش نہیں ہوئے، چیف جسٹس نے عدم حاضری پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے متعلقہ تھانے کے اسٹیشن ہاؤس آفیسر (ایس ایچ او) کو درخواست گزار کو گرفتار کرنے کا حکم دیا۔ اور اسے عدالت میں پیش کریں۔ رجسٹرار آفس کو بھی درخواست گزار سے رابطہ کرنے کو کہا گیا۔

آج سماعت کے آغاز پر ایڈیشنل اٹارنی جنرل نے عدالت کو بتایا کہ پولیس بھی علی خان کے گھر گئی اور وزارت دفاع کے ذریعے نوٹس بھجوایا۔ وہ گھر پر نہیں ہے اس لیے اس کے گیٹ پر نوٹس چسپاں کر دیا گیا ہے۔

چیف جسٹس کے استفسار پر ایڈیشنل اٹارنی جنرل نے بتایا کہ وہ سابق بریگیڈیئر ہیں جن کا 2012 میں کورٹ مارشل ہوا تھا۔

سپریم کورٹ نے انتخابات کو کالعدم قرار دینے کی درخواست مسترد کرتے ہوئے درخواست گزار علی خان پر 50 لاکھ روپے جرمانہ عائد کردیا۔

واضح رہے کہ درخواست گزار بریگیڈیئر علی خان نے اپنی درخواست میں جو گھر کا پتہ لکھا ہے وہ ڈیفنس ہاؤسنگ اتھارٹی (ڈی ایچ اے) اسلام آباد کا ہے۔

جبری گمشدگیوں کے مقدمات چلانے والے وکیل کرنل ریٹائرڈ انعام الرحیم کے مطابق درخواست گزار کو فوج میں بغاوت پر اکسانے اور اقتدار پر قبضہ کرنے کے الزام میں کورٹ مارشل کا سامنا کرنا پڑا جس میں اسے سزا بھی سنائی گئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل9، کراچی کنگز کی ٹاس جیت کر  پشاور زلمی کو بیٹنگ کی دعوت

اگر ان کی ٹیم ٹاس جیت جاتی، تو وہ پہلے بیٹنگ ہی کرتے، بابر اعظم

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ایس ایل9، کراچی کنگز کی  ٹاس جیت کر  پشاور زلمی کو بیٹنگ کی دعوت

پی ایس ایل سیزن 9 کے چھٹے میچ میں کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر  پشاور زلمی کو بیٹنگ کی دعوت دے دی۔

لاہور کے قدافی اسٹیڈیم میں پی ایس ایل کا پہلا مقابلہ کراچی کنگز اور پشاور کے درمیان ہوگا۔ شان مسعود کی ٹیم آج ایک بار پھر جیت کے لیے میدان میں اترے گی۔

ٹاس کے موقع پر پشاور زلمی کے کپتان بابر اعظم کا کہنا تھا کہ اگر ان کی ٹیم ٹاس جیت جاتی، تو وہ پہلے بیٹنگ ہی کرتے۔

واضح رہے کہ ایونٹ کا ساتواں میچ آج ملتان کے اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا، جہاں لاہور قلندرز اور ملتان سلطانز کی ٹیمیں آمنے سامنے آئیں گی، دفاعی چیمپئین لاہور قلندرز کے شاہین شاہ آفریدی ٹیم کی جیت کے لیے پُر امید ہیں، دوسری جانب ملتان سلطانز کے محمد رضوان بھی جیت کے لیے پُرعظم ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

ملک میں سونے کی قیمت میں اضافے کا رجحان برقرار

فی تولہ سونا 2 لاکھ15  ہزار200 روپے کا ہوگیا، جیولرز

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک میں سونے کی قیمت میں اضافے کا رجحان برقرار

ملک میں فی تولہ سونے کی قمیت میں مسلسل اضافے کا رجحان برقرار ہے۔

جیولرز کے مطابق چوبیس کیرٹ فی تولہ سونے کی قیمت میں 750 روپے کا اضافہ ہوگیا، فی تولہ سونا 2 لاکھ15  ہزار200 روپے کا ہوگیا جبکہ 10 گرام سونے کی قیمت 644 روپے اضافے سے ایک لاکھ 84 ہزار 500روپے ہوگئی۔

دوسری جانب عالمی منڈی میں بھی سونے کی قیمت میں مسلسل اضافہ دیکھا جارہا ہے،آج کاروبار کے دوان عالمی مارکیٹ میں 6 ڈالر کے اضافے سے فی اونس سونا 2048 ڈالر پر پہنچ گیا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll