جی این این سوشل

علاقائی

سپریم کورٹ میں پولیس اہلکار جاں بحق

پولیس حکام کے مطابق پولیس کانسٹیبل محمدریاض سیڑھیاں چڑھ رہاتھا کہ چکر آنے پر گرگیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سپریم کورٹ میں پولیس اہلکار جاں بحق
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پولیس کے مطابق پولیس کانسٹیبل محمدریاض سیڑھیاں چڑھ رہاتھا کہ چکر آنے پر گرگیا۔

پولیس نے بتایاکہ کانسٹیبل کے سر پر چوٹ آئی اور موقع پر ہی جاں بحق ہوگیا۔


پولیس کا کہنا ہے کہ لاش کو پوسٹ مارٹم کیلئے پولی کلینک اسپتال منتقل کردیاگیا ہے اور جاں بحق کانسٹیبل ریاض کا تعلق واہ کینٹ سے ہے۔

تجارت

ملک میں سونے کی قیمت میں اضافے کا رجحان برقرار

فی تولہ سونا 2 لاکھ15  ہزار200 روپے کا ہوگیا، جیولرز

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک میں سونے کی قیمت میں اضافے کا رجحان برقرار

ملک میں فی تولہ سونے کی قمیت میں مسلسل اضافے کا رجحان برقرار ہے۔

جیولرز کے مطابق چوبیس کیرٹ فی تولہ سونے کی قیمت میں 750 روپے کا اضافہ ہوگیا، فی تولہ سونا 2 لاکھ15  ہزار200 روپے کا ہوگیا جبکہ 10 گرام سونے کی قیمت 644 روپے اضافے سے ایک لاکھ 84 ہزار 500روپے ہوگئی۔

دوسری جانب عالمی منڈی میں بھی سونے کی قیمت میں مسلسل اضافہ دیکھا جارہا ہے،آج کاروبار کے دوان عالمی مارکیٹ میں 6 ڈالر کے اضافے سے فی اونس سونا 2048 ڈالر پر پہنچ گیا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل9، کراچی کنگز کی ٹاس جیت کر  پشاور زلمی کو بیٹنگ کی دعوت

اگر ان کی ٹیم ٹاس جیت جاتی، تو وہ پہلے بیٹنگ ہی کرتے، بابر اعظم

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ایس ایل9، کراچی کنگز کی  ٹاس جیت کر  پشاور زلمی کو بیٹنگ کی دعوت

پی ایس ایل سیزن 9 کے چھٹے میچ میں کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر  پشاور زلمی کو بیٹنگ کی دعوت دے دی۔

لاہور کے قدافی اسٹیڈیم میں پی ایس ایل کا پہلا مقابلہ کراچی کنگز اور پشاور کے درمیان ہوگا۔ شان مسعود کی ٹیم آج ایک بار پھر جیت کے لیے میدان میں اترے گی۔

ٹاس کے موقع پر پشاور زلمی کے کپتان بابر اعظم کا کہنا تھا کہ اگر ان کی ٹیم ٹاس جیت جاتی، تو وہ پہلے بیٹنگ ہی کرتے۔

واضح رہے کہ ایونٹ کا ساتواں میچ آج ملتان کے اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا، جہاں لاہور قلندرز اور ملتان سلطانز کی ٹیمیں آمنے سامنے آئیں گی، دفاعی چیمپئین لاہور قلندرز کے شاہین شاہ آفریدی ٹیم کی جیت کے لیے پُر امید ہیں، دوسری جانب ملتان سلطانز کے محمد رضوان بھی جیت کے لیے پُرعظم ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

توہین عدالت کیس ، عدالت نے ڈی سی اسلام آباد کو بیرون ملک جانے سے روک دیا

ہائی کورٹ نے ڈی سی اسلام آباد کی غیر مشروط معافی کی استدعا مسترد کر دی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

توہین عدالت کیس ، عدالت  نے ڈی سی اسلام آباد کو بیرون ملک جانے سے روک دیا

اسلام آباد ہائیکورٹ نے توہین عدالت کیس میں ڈپٹی کمشنر اسلام آباد عرفان نواز میمن کی غیرمشروط معافی کی استدعا مسترد کرکے انہیں بیرون ملک جانے سے روک دیا۔

اسلام آباد ہائیکورٹ کے جسٹس بابر ستار نے ڈی سی اسلام آباد کے خلاف توہین عدالت کیس کی سماعت کی جس سلسلے میں ڈی سی اسلام آباد عرفان نواز میمن عدالت میں پیش ہوئے۔

دوران سماعت جسٹس بابر ستار نے ڈی سی اسلام آباد سے کہا کہ کیا آپ سمجھتے ہیں یہ مذاق ہے، آپ کے خلاف توہین عدالت چل رہی ہے، آپ نے 970 دنوں کے لئے 69 ایم پی او آرڈر جاری کئے ،کیا ان کے بچے نہیں تھے، انہیں عمرے پر نہیں جانا تھا؟ 

عدالت نے کہا کہ ہم نے شوکاز نوٹس جاری کیا ہے، پیر تک جواب دیں،  یہ کیس کل مکمل ہو جانا تھا، آپ کی وجہ سے نہیں ہو سکا،  مسٹر میمن کیا آپ کو عدالت کا آرڈر معلوم نہیں تھا؟ اس پر  ڈی سی اسلام آباد نےمؤقف اختیار کیا کہ اس کیس میں 18سماعتیں ہوئیں، کسی سماعت میں غیر حاضر نہیں ہوا، میں عدالتی حکم عدولی کا سوچ بھی نہیں سکتا ، اپنے آپ کو اس عدالت کے رحم و کرم پر چھوڑتا ہوں۔

دوران سماعت  ڈی سی اسلام آباد کے وکیل راجہ رضوان عباسی نے عدالت سے درخواست کی کہ آپ غصے میں ہیں، اس کیس کی کچھ دیر بعد سماعت کرلیں، اس پر جسٹس بابر نے کہا کہ کیا کہ اب آپ کی مرضی سے بینچ بنیں گے؟میں بالکل غصے میں نہیں ہوں، میں صرف قانون کی بات کررہا ہوں۔

اس دوران ایس ایس پی آپریشنز اسلام آباد جمیل ظفر بھی عدالت میں پیش ہوئے، عدالت کے استفسار پر ایس ایس پی آپریشنز جمیل ظفر  نے مؤقف اپنایاکہ ہمارا فوکس لیڈرشپ پرتھا اس پر جسٹس بابرستار نے استفسار کیا کہ کہ ایک بندہ پہلے ہی جیل میں ہے تواس کےساتھ کیا کریں گے؟ دوبارہ جیل میں ڈالیں گے؟ 

ایس ایس پی جمیل ظفرنے عدالت سے غیرمشروط معافی مانگ لی۔

جسٹس بابرستار نے کہا کہ اس کیس پر آئندہ ہفتے ججمنٹ دوں گا،  بعد ازاں فریقین کے دلائل مکمل ہونے کے بعد  عدالت نے ڈی سی اسلام آباد کی غیرمشروط معافی کی استدعا مستردکردی اور انہیں بیرون ملک جانے سے روک دیا۔

عدالت نے ڈی سی اسلام آباد کو شوکازنوٹس کا پیر تک جواب جمع کرانےکاحکم دیا ہے۔

واضح رہے کہ عدالت نےگزشتہ روز ڈی سی اسلام آبادکے وارنٹ گرفتاری جاری کئے تھے اور ان کا نام ای سی ایل میں شامل کرنے کا حکم دیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll