جی این این سوشل

ٹیکنالوجی

آن لائن لرننگ ڈرائیونگ لائسنس ایپ کا باضابطہ آغاز

شہری اب لرننگ ڈرائیونگ لائسنس گھر بیٹھے بنواسکیں گے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

آن لائن لرننگ ڈرائیونگ لائسنس  ایپ کا باضابطہ آغاز
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: پنجاب خاص طور پر لاہور میں ڈرائیونگ لائسنس بنوانے کے رش میں دن بدن اضافہ ہوتا جا رہا ہے اور اس میں آسانی کے لیے ایک معاون ایپ اور آن لائن لرنر لائسنس بنوانے کی سہولت فراہم کی جارہی ہے۔

لاہور ٹریفک پولیس کے ترجمان رانا عارف نے انڈپینڈنٹ اردو سے بات کرتے ہوئے بتایا  ’ہر روز پنجاب بھر میں کم سے کم  10 ہزار ریگولر ڈرائیونگ لائسنس کا اجرا کیا جا رہا ہے باقی اس کے علاوہ ہیں۔‘ 

یہی وجہ ہے کہ پولیس خدمت مراکز میں نہ صرف لائسنس بنوانے والوں کا رش لگ چکا ہے بلکہ اس قدر کام میں اضافے کے سبب خدمت مراکز کے کمپیوٹر سسٹم ڈاؤن ہونے کی شکایات بھی سامنے آرہی ہیں جس کی وجہ سے عوام کو کئی کئی گھنٹوں اپنی باری کا انتظار کرنا پڑتا ہے۔ 

اسی کو مدنظر رکھتے ہوئے نگران وزیر اعلیٰ پنجاب محسن نقوی نے ہفتے کو یہ ہدایات جاری کیں تھیں کہ جنہیں لائسنس کا ٹوکن مل چکا ہے ان کا تین روز تک چالان نہ کیا جائے۔ 

صحت

دنیا کی نصف سے زیادہ آبادی کو خسرہ کا شدیدیاانتہائی شدید خطرہ ہے،عالمی ادارہ صحت

خسرہ کے بارے میں ہم انتہائی فکر مند ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دنیا کی نصف سے زیادہ آبادی کو خسرہ کا شدیدیاانتہائی شدید خطرہ ہے،عالمی ادارہ صحت

جنیوا: عالمی ادارہ صحت(ڈبلیو ایچ او)نے دنیا بھر میں خسرہ کے پھیلاؤ بارے میں خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ گزشتہ سال دنیا بھر میں اس بیماری کے 30 لاکھ 6,000 سے زیادہ کیس رپورٹ ہوئے جو 2022 کے مقابلے میں 79 فیصد زیادہ تھے۔

امریکی نشریاتی ادارے کے مطابق عالمی ادارہ صحت میں خسرہ اور روبیلا کے بارے میں ٹیکنیکل ایڈوائزر نتاشا کروکرافٹ نے کہا ہے کہ خسرہ کے بارے میں ہم انتہائی فکر مند ہیں۔ قاہرہ سے ویڈیو لنک کے ذریعے انہوں نے جنیوا میں صحافیوں کو بتایا کہ 2022 میں خسرہ کے کیسز میں اتنے زیادہ اضافے کو سامنے رکھتےہوئے ہم اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ سال بہت زیادہ مشکل ہونے والا ہے۔

انہوں نے انتباہ کیا کہ اس وقت دنیا بھر کے نصف سے زیادہ ملکوں کے بارے میں خیال ہے کہ اس سال کے آخر تک ان میں خسرہ کی وبا کے پھوٹنے کا بہت زیادہ خطرہ ہوگا اور ایک اندازے کے مطابق لگ بھگ 14 کروڑ بیس لاکھ بچوں کو بیماری کا خطرہ لاحق ہوگا۔

انہوں نے مزید بتایا کہ کسی بھی علاقے میں اس وبا کو روکنے کے لیے کم از کم 95 فیصد بچوں کو اس بیماری سے بچاؤ کے لیے مکمل حفاظتی ٹیکے لگانے کی ضرورت ہوتی ہے ، لیکن عالمی سطح پر ویکسینیشن کی شرح 83 فیصد تک کم ہو گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پیپلز پارٹی کے کارکنوں کو تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا ہے ،بلاول بھٹو زرداری

بلاول بھٹو زرداری  نے کہا کہ ہم ان کارکنوں کے اہل خانہ کو انصاف دلانے میں مدد کریں گے جو اس الیکشن کے دوران تشدد کا نشانہ بنے تھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پیپلز پارٹی کے کارکنوں کو تشدد  کا نشانہ بنایا جا رہا ہے ،بلاول بھٹو زرداری

پی پی پی چیئرمین بلاول بھٹو زرداری  نے کہا  کہ ان کی پارٹی کے کارکنوں پر تشدد میں ملوث تمام افراد پر ظلم کیا جا رہا ہے ۔ 

انہوں نے عام انتخابات کے دوران ان کی پارٹی کے کارکنوں کی جان لینے والے فائرنگ کے واقعات کی تحقیقات کے لیے جے آئی ٹی بنانے کا اعلان کیا۔ انہوں نے انتخابات کے دوران قانون نافذ کرنے والے اداروں کی کارکردگی پر بھی افسوس کا اظہار کیا۔


بلاول بھٹو زرداری  نے کہا کہ ہم ان کارکنوں کے اہل خانہ کو انصاف دلانے میں مدد کریں گے جو اس الیکشن کے دوران تشدد کا نشانہ بنے تھے۔

انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی اس صوبے پر حکومت کرے گی اور وہ کراچی میں امن و امان کے خلاف کوئی کارروائی نہیں ہونے دیں گے۔

بلاول بھٹو  نے کہا کہ وہ تمام جماعتیں جو یہ سمجھتی ہیں کہ وہ تشدد کی بنیاد پر سیاست کر سکتی ہیں غلط ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کسی بھی پارٹی کا جھنڈا ہٹانا پیپلز پارٹی کا طریقہ نہیں ہے۔


مبینہ دھاندلی سے متعلق سوال پر بلاول بھٹو نے کہا کہ 2018 کے عام انتخابات اور اس سال کے انتخابات میں زیادہ فرق نہیں ہے۔

چیئرمین پی پی پی نے کہا کہ اگر کوئی دھاندلی ہوئی ہے تو ثبوت لے کر آئیں۔ انہوں نے کہا کہ جو جماعتیں دھاندلی کے بغیر الیکشن نہیں جیت سکتیں وہ دھاندلی کے خلاف احتجاج کر رہی ہیں۔

انہوں نے کہا میرا خیال ہے کہ عمران خان نے خود فیصلہ کیا ہے کہ وہ شہباز شریف سے مقابلہ نہیں کرنا چاہتے۔ اکثریت کے باوجود عمران خان نے کسی دوسری پارٹی سے بات کرنے کا انتخاب نہیں کیا۔

انہوں نے آئی ایم ایف کے خط کے بیان پر پی ٹی آئی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ سیاست اپنے مفاد کے لیے چاہتے ہیں ملک کی خاطر نہیں۔ انہوں نے کہا کہ وہ [پی ٹی آئی] ملک کو غیر مستحکم کرنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ اس خط کا کوئی اثر نہیں ہوگا اور اس سے پی ٹی آئی نے عوام کے سامنے خود کو مزید بے نقاب کردیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کراچی کنگز کا لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ

لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں آج رات ہونے والے میچ  کے لیے دونوں فریق پرجوش ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی کنگز  کا لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ

لاہور: پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کے 10ویں میچ میں کراچی کنگز نے ہفتہ کو لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ کیا۔

لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں آج رات ہونے والے میچ  کے لیے دونوں فریق پرجوش ہیں۔ یہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کا 10 واں میچ ہے۔

پلیئنگ الیون:

لاہور قلندرز: فخر زمان، صاحبزادہ فرحان، رسی وین ڈیر ڈوسن، شائی ہوپ (وکٹ)، سکندر رضا، جارج لنڈے، احسن حفیظ بھٹی، جہانداد خان، شاہین آفریدی (کپتان)، حارث رؤف، زمان خان شامل ہیں ۔ 

کراچی کنگز: شان مسعود (کپتان)، محمد اخلاق (وکٹ)، جیمز ونس، شعیب ملک، کیرون پولارڈ، محمد نواز، عرفان خان نیازی، ڈینیئل سمس، حسن علی، میر حمزہ، تبریز شمسی شامل ہیں ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll