جی این این سوشل

تجارت

ایلون مسک کا دورہ بھارت اچانک ملتوی

ایلون مسک مزید آمدنی پیدا کرنے کے لیے ہندوستان میں 2 سے 3 بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے والے تھے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ایلون مسک کا دورہ بھارت اچانک ملتوی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نئی دہلی: الیکٹرک کار کمپنی کے مالک ایلون مسک نے اپنا دورہ بھارت ملتوی کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایلون مسک نے 21 اپریل کو دو روز کے لیے بھارت آنا تھا جس میں انہوں نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی سے ملاقات کا فیصلہ کیا تھا۔ 


ایلون مسک مزید آمدنی پیدا کرنے کے لیے ہندوستان میں 2 سے 3 بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے والے تھے۔ بھارت اس دورے کو نریندر مودی کی کامیاب انتخابی مہم کے لیے استعمال کر رہا تھا۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کے مالک نے بتایا کہ وہ ٹیسلا کمپنی کے معاملات میں بہت زیادہ مصروف ہونے کی وجہ سے ہندوستان نہیں آسکتے تھے۔

علاقائی

موٹر سائیکل اور ٹرالر میں خوفناک تصادم، 2 افراد جاں بحق

جاں بحق افراد کی شناخت 32 سالہ سلمان اور 33 سالہ عمیر کے نام سے ہوئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

موٹر سائیکل اور ٹرالر میں خوفناک تصادم، 2 افراد جاں بحق

لاہور کینال روڈ پر موٹرسائیکل اور ٹرالر کے خوفناک تصادم ہوا۔

2 موٹر سائیکل سوار موقع پر دم توڑ گئے جبکہ ایک زخمی کو جناح ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔جاں بحق افراد کی شناخت 32 سالہ سلمان اور 33 سالہ عمیر کے نام سے ہوئی۔

ریسکیو حکام اور پولیس موقع پر پہنچ گئی۔ ریسکیوٹیموں نے 37 سالہ عدنان شدید زخمی حالت میں ہسپتال منتقل کر دیا گیا جہاں اسے طبی امداد دی جا رہی ہے۔

پولیس نے بتایا کہ حادثے کے بعد ڈرائیور موقع سے فرار ہو گیا ۔ ٹرالر کو قبضے میں لے لیا گیا ہے اور تفتیش کی جا رہی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وزیر قانون کا 28 مئی کے موقع پر قوم کے نا م اہم پیغام

انہوں نے کہا کہ اس اہم موقع پر ہم ان تمام لوگوں کی قربانیوں اور شراکت کا احترام کرتے ہیں جنہوں نے اس کامیابی کو ممکن بنایا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر قانون کا 28 مئی کے موقع پر قوم کے نا م اہم پیغام

وزیر قانون و انصاف اعظم نذیر تارڑ نے کہا ہے کہ آ ج جبکہ ہم 26واں یوم تکبیر منا رہے ہیں، میں سیاسی اورعسکری قیادت، سائنسدانوں، انجینئرز اور ہر اس شخص کو دل کی گہرائیوں سے خراج تحسین پیش کرتا ہوں جنہوں نے ہمارے ایٹمی پروگرام میں اہم کردار ادا کیا۔

یوم تکبیر کے موقع پر اپنے پیغام میں انہوں نے کہا کہ آج ہم اس غیر متزلزل لگن اور استقامت کی یاد کاجشن منارہے ہیں جس کی بدولت پاکستان بیرونی خطرات سے اپنی خودمختاری اور آزادی کو محفوظ بنانے کے قابل بنا۔ یوم تکبیر کیلنڈر کی ایک تاریخ سےبھی کہیں زیادہ اہم ہے کیونکہ یہ ایٹمی دفاعی صلاحیت حاصل کرنے کی طرف ہماری قوم کے مشکل لیکن غیر معمولی سفر کی علامت ہے۔ یہ دن قومی دفاعی قوت کے تمام پہلوئوں کے ساتھ ساتھ ہمیں اس اتحاد اور تعاون کو حقیقت میں بدلنے کی مثال دیتا ہے، جو کبھی ایک ناقابل حصول مقصد کے طور پر نظر آتا تھا۔

انہوں نے کہا کہ میاں نواز شریف کی جرات مندانہ قیادت میں پاکستان دشمن قوتوں کے خلاف ڈٹ کر کھڑا ہوا اور بالآخر ایٹمی طاقت بن گیا۔ اس پوری کوشش کے دوران، ہماری مسلح افواج چوکنا محافظ رہی ہیں، جو ہمارے ایٹمی پروگرام کو دشمنوں کے عزائم سے بچا رہی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اس اہم موقع پر ہم ان تمام لوگوں کی قربانیوں اور شراکت کا احترام کرتے ہیں جنہوں نے اس کامیابی کو ممکن بنایا۔ ان کی میراث ہماری اجتماعی کوششوں اور قومی قوت کی مضبوط یاد دہانی کے طور پر کام کرتی ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

بحرین، مصر، تیونس، یو اے ای کے صدر چین کا دورہ کریں گے ، ترجمان چینی وزارت خارجہ

چینی وزارت خارجہ کی ترجمان نے مزید کہا کہ رہنما چین عرب ریاستوں کے تعاون فورم کی 10ویں وزارتی کانفرنس کی افتتاحی تقریب میں شرکت کریں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بحرین، مصر، تیونس، یو اے ای کے صدر   چین کا دورہ کریں گے ،  ترجمان چینی وزارت خارجہ

بیجنگ: صدر شی جن پنگ کی دعوت پر بحرین کے بادشاہ حمد بن عیسیٰ الخلیفہ، مصر کے صدر عبدالفتاح السیسی، تیونس کے صدر قیس سعید اور متحدہ عرب امارات کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان چین کے سرکاری دورے کریں گے۔ 28 مئی سے 1 جون تک چین میں یہ تمام عالمی شخصیات دورے ہوں گیں ، چینی وزارت خارجہ کی ترجمان ہوا چن ینگ نے پیر کو اعلان بھی  کیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ رہنما چین عرب ریاستوں کے تعاون فورم کی 10ویں وزارتی کانفرنس کی افتتاحی تقریب میں شرکت کریں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll