جی این این سوشل

کھیل

پاکستان کا نیوزی لینڈ کو جیت کے لیے 179 رنز کا ہدف

چار وکٹیں گنوانے کے باوجود پاکستان 178 رنز بنانے میں کامیاب ہو گیا جب نیوزی لینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے گیند بازی کا فیصلہ کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان  کا  نیوزی لینڈ کو جیت کے لیے 179 رنز کا ہدف
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

راولپنڈی: اتوار کو راولپنڈی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے تیسرے ٹی ٹوئنٹی میچ میں پاکستان نے نیوزی لینڈ کو جیت کے لیے 179 رنز کا ہدف دیا۔ شاداب خان نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 20 گیندوں پر 41 رنز بنائے اور اپنی ٹیم کو ایک مضبوط پوزیشن پر پہنچا دیا۔ کپتان بابر اعظم 29 گیندوں پر 37 رنز بنا کر اننگز کے آغاز میں ہی آؤٹ ہوئے۔

 شاداب خان اور بعد میں صائم ایوب نے اننگز کو مستحکم کرتے ہوئے اپنی ٹیم کی ترقی کو یقینی بنایا۔


چار وکٹیں گنوانے کے باوجود پاکستان 178 رنز بنانے میں کامیاب ہو گیا جب نیوزی لینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے گیند بازی کا فیصلہ کیا،پاکستان کو پانچ میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل ہے۔

پاکستان: ٹیم میں  بابر اعظم (کپتان)، صائم ایوب، محمد رضوان (وکٹ)، عثمان خان، افتخار احمد، محمد عرفان نیازی، شاداب خان، شاہین شاہ آفریدی، نسیم شاہ، محمد عباس آفریدی، ابرار احمد شامل ہیں ۔ 

نیوزی لینڈ: ٹیم میں  رابنسن، ٹم سیفرٹ (وکٹ)، مارک چیپ مین، ڈین فاکس کرافٹ، کول میک کونچی، جیمز نیشم، مائیکل بریسویل (کپتان)، جیکب ڈفی، ایش سودھی، زیک فولکس، ول او رورک شامل ہیں ۔ 

پاکستان

پلگ اینڈ پلے ماڈل طرز کے انڈسٹریل اسٹیٹس قائم کر یں گے ، مریم نواز

مریم نواز نے کہا کہ صنعتی شعبے کو زیادہ سہولیات کی فراہمی کے ذریعے ماضی کی کوتاہیوں کا ازالہ کیا جائے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پلگ اینڈ پلے ماڈل طرز کے انڈسٹریل اسٹیٹس قائم کر یں گے ،  مریم نواز

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے کہا ہے کہ حکومت پلگ اینڈ پلے ماڈل طرز کے انڈسٹریل اسٹیٹس قائم کرنا چاہتی ہے۔

لاہور میں خصوصی اقتصادی زونز سے متعلق اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ صنعت کے قیام کے عمل کو آسان بنایا جائے گا اور اس میں تیزی لائی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ صنعتی شعبے کو زیادہ سہولیات کی فراہمی کے ذریعے ماضی کی کوتاہیوں کا ازالہ کیا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

سیکیور ٹی فورسز کی خیبر پختونخواہ میں کامیاب کارروائیاں 23 دہشت گرد ہلاک

سکیورٹی فورسز ملک سے دہشت گردی کے ناسور کے خاتمے کیلئے پرعزم ہیں اور ہمارے دلیر جوانوں کی ایسی قربانیاں ہمارے عزم کو مزید مضبوط کرتی ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سیکیور ٹی فورسز کی خیبر پختونخواہ میں کامیاب کارروائیاں 23 دہشت گرد ہلاک

خیبرپختونخوا میں سکیورٹی فورسز کی تین کارروائیوں میں 23 دہشت گرد ہلاک ہو گئے ہیں۔

فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق گزشتہ روز پشاور کے علاقے حسن خیل میں خفیہ اطلاعات کی بنیاد پر ایک آپریشن کیا گیا۔ اس کارروائی میں 6 دہشت گرد مارے گئے اور ان کے کئی ٹھکانے تباہ کر دیئے گئے۔

کیپٹن حسین جہانگیر اور حوالدار شفیق اللہ آپریشن کے دوران دلیری سے لڑتے ہوئے شہید ہو گئے۔آج ضلع ٹانک میں ایک اور کارروائی میں سکیورٹی فورسز نے دہشت گردوں کے ٹھکانے کا سراغ لگا کرد س دہشت گردوں کو ہلاک کرد یا۔تیسری کارروائی ضلع خیبر کے علاقے باغ میں کی گئی جس کے دوران سات دہشت گرد مارے گئے اور دو زخمی ہوئے، تاہم دہشت گردوں کے ساتھ شدید فائرنگ کے تبادلے میں پانچ جوان بہادری سے لڑتے ہوئے شہید ہو گئے جن میں نائیک محمد اشفاق بٹ، لانس نائیک سید دانش افکار، سپاہی تیمور ملک، سپاہی نادر صغیر اور سپاہی محمد یاسین شامل ہیں۔ہلاک دہشت گردوں سے اسلحہ، گولہ بارود اور دھماکہ خیز مواد کی بڑی مقدار بھی برآمد کی گئی۔ یہ دہشت گرد سکیورٹی فورسز کیخلاف دہشت گردی کی لاتعداد سرگرمیوں اور شہریوں کے قتل میں ملوث تھے۔

واضح رہے کہ علاقے میں موجود ممکنہ دہشت گردوں کے خاتمے کیلئے کارروائی کی جا رہی ہے۔سکیورٹی فورسز ملک سے دہشت گردی کے ناسور کے خاتمے کیلئے پرعزم ہیں اور ہمارے دلیر جوانوں کی ایسی قربانیاں ہمارے عزم کو مزید مضبوط کرتی ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

موسم نے کروٹ بدل لی،محکمہ موسمیات نے بھی نوید سنا دی

آج سے یکم جون کے دوران ملک کے بالائی علاقوں میں چند مقامات پر آندھی ، جھکڑ چلیں گے اور بارش ہو گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

موسم نے کروٹ بدل لی،محکمہ موسمیات نے بھی نوید سنا دی

محکمہ موسمیات نے 28 اور 29 مئی کو بارش کی پیش گوئی کردی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق آج سے یکم جون کے دوران ملک کے بالائی علاقوں میں چند مقامات پر آندھی ، جھکڑ چلیں گے اور بارش ہو گی۔ بارشیں بلوچستان کے مختلف علاقوں، پنجاب ، خیبر پختونخوا ، گلگت بلتستان اور کشمیر میں ہوں گی۔ جس کی وجہ سے گرمی کی شدت میں کمی کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق آج اور کل کراچی،حیدر آباد ،ٹھٹہ اور بدین میں بارش کا فی الحال کوئی امکان نہیں ہے۔

گزشتہ روز ملک میں سب سے زیادہ درجہ حرارت موہنجودڑو اور نوابشاہ میں 52 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔جیکب آباد میں 51، سکھر، خیبر پور، لاڑکانہ ، سبی ، بھکر  اور رحیم یار خان میں 50 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

ملتان، ڈیرہ غازی خان،خانپور، پڈعیدن میں 49 ڈگری رہا، حیدر آباد48، لاہور، جہلم، بنوں 45، پشاور44،اسلام آباد،مظفر آباد 42، کراچی 38، گلگت37 اور کوئٹہ میں زیادہ سے زیادہ 35ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll