جی این این سوشل

تفریح

فلم ”سکندر“ میں سلمان خان کی ساتھی اداکارہ کا اعلان

سلمان خان کے مدمقابل اداکاری کے لیے رشمیکا مندانا کو کاسٹ کیا گیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

فلم ”سکندر“ میں سلمان خان کی ساتھی اداکارہ کا اعلان
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

فلم ”سکندر“ میں سلمان خان کی ہیروئین ساوتھ انڈین ادا کارہ رشمیکا مندانا ہوں گی۔

اس حوالے سے فلم ”سکندر“ کے پروڈکشن ہاؤس نے اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر پوسٹ شیئر کی جس میں باضابطہ طور پر اس خبر کا اعلان کیا گیا۔

پوسٹ میں سلمان خان اور رشمیکا مندانا کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے پروڈکشن ہاؤس نے کہا کہ ہم فلم ’سکندر‘ میں سلمان خان کے مدمقابل اداکاری کے لیے رشمیکا مندانا کا خیرمقدم کرتے ہیں۔

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nadiadwala Grandson (@nadiadwalagrandson)

دوسری جانب رشمیکا مندانا نے سلمان خان اور اے آر مروگاداس کی فلم ”سکندر“ میں شمولیت کی تصدیق کر دی

رشمیکا مندانا نے تصدیق کی ہے کہ وہ سلمان خان کے ساتھ نئی آنے والی فلم“سکندر“ میں کام کریں گی، جس کی ہدایتکاری اے آر مروگاداس کریں گے۔

رشمیکا مندانا نے بالی ووڈ سپر اسٹار سلمان خان کے ساتھ فلم سکندر میں کام کرنے کا باضابطہ اعلان کیا ہے۔

فلم اگلے سال عیدالفطر پر ریلیز ہو گی۔

پاکستان

پنجاب حکومت کا تجاوزات مافیا کے خلاف کریک ڈاؤن

 وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے ٹریفک کی رہنمائی کے لیے نصب سکرینوں کو بحال کرنے کا بھی حکم جاری کر دیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پنجاب حکومت کا تجاوزات مافیا کے خلاف کریک ڈاؤن

پنجاب حکومت کا ٹریفک میں حائل ریڑھیوں اور تجاوزات کو ختم کرنے کا فیصلہ 

لاہور:وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کی زیر صدارت ٹریفک مینیجمنٹ پر خصوصی اجلاس منعقد ہوا۔  
وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے ٹریفک نظام کو درپیش مسائل اور ان کی درستی کے لائحہ عمل کا جائزہ لیا۔ 
دوران اجلاس یہ بات زیر بحث لائی گئی کہ روڈ کے اطراف میں موجود ریڑھیاں سڑک کے بند ہونے کی ایک بڑی وجہ ہیں، جس کی بدولت ٹریفک کی روانی بہت متاثر ہوتی ہے۔ اس بناء پر یہ فیصلہ کیا گیا کہ ایسی تمام ریڑھیاں ہٹا دی جائیں جو مصروف شاہراہوں پر ٹریفک کی روانی میں حائل ہوتی ہیں ۔ 
وزیر اعلیٰ مریم نواز شریف نے ہٹائے جانے والے ریڑھی بانوں کو اپنا کام جاری رکھنے کے لیے کوئی متبادل جگہ دینے کی ہدایات جاری کر دیں۔ 
وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے ٹریفک کے نظام کو بہتر کرنے کے لیے لین اور لائن کے قواعد و ضوابط پر عملداری ممکن بنانے کی سخت ہدایات دیں۔ عوام کی آگاہی کے لیے مہم شروع کرنے کی تجویز بھی دی گئی۔  
وزیر اعلیٰ مریم نواز شریف نے سڑکوں پر موجود تجاوزات کو ہٹا کر سڑکوں کو کشادہ کرنے کے لیے موثر حکمت عملی اپنانے کی ہدایات جاری کر دیں۔ 
 وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے ٹریفک کی رہنمائی کے لیے نصب سکرینوں کو بحال کرنے کا بھی حکم جاری کر دیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

حکومت نے گاڑیوں پر ٹیکس عائد کرنے کا طریقہ کار تبدیل کر دیا

گاڑیوں کی قیمتوں میں حالیہ اضافے کے پیش نظر یہ فیصلہ کیاگیا کہ ٹیکس انجن کی کیپیسٹی کے بجائے گاڑی کی مالیت پر لگایا جائے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حکومت  نے گاڑیوں  پر ٹیکس عائد کرنے کا طریقہ کار تبدیل کر دیا

حکومت نے گاڑیوں پر ٹیکس عائد کرنے کے طریقہ کار میں تبدیلی کر دی۔ 
بجٹ 25-2024 کی دستاویزات کے مطابق نئی گاڑیوں کی خریداری اور رجسٹریشن پر ٹیکس گاڑی کی لاگت کی بنیاد پر لگایا جائے گا۔ 
اس سے قبل 2 ہزار سی سی تک کی گاڑیوں پر ٹیکس گاڑی کی انجن کیپیسٹی کی بنیاد پر لگایا جاتا رہا۔ 
گاڑیوں کی قیمتوں میں حالیہ اضافے کے پیش نظر یہ فیصلہ کیاگیا کہ ٹیکس انجن کی کیپیسٹی کے بجائے گاڑی کی مالیت پر لگایا جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وفاقی حکومت کا سمندر پار پاکستانیوں کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کرنے کا فیصلہ 

وفاقی وزیر محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس میں بتایا کہ غیر ملکی پاکستانیوں کی خدمات کے اعتراف کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کروایاجا رہا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وفاقی حکومت کا سمندر پار پاکستانیوں کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کرنے کا فیصلہ 

اسلام آباد: وفاقی حکومت نے بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی شکایتوں کے ازالے اور آسانیوں کے لیے موثر اقدامات اٹھانے کا فیصلہ کر لیا۔ 
وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی ملک کی معیشت میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتے ہیں، جن کی بھیجی جانے والی ترسیلات زر معیشت میں اہم کردار ادا کرتی ہیـں۔ ان کا کہنا تھا کہ حکومت نے بیرون ملک مقیم لوگوں کی سہولت کے لیے متعدد اقدامات اٹھانے کافیصلہ کیا ہے۔ 
بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر خزانہ کا کہنا تھا کہ بیرون ممالک سے بھیجی جانے والی ترسیلات زر میں اضافے کی خاطر اٹھائے جانے والے اقدامات  کے لیے بجٹ میں  86.9 ارب روپے مختص کرنے کی تجویز ہے۔ مختص کی گئی رقم ری امبرسٹمنٹ آف پی ٹی چارجز اور سونی دھرتی سکیم سمیت دیگر سکیموں کے لیے استعمال کی جائے گی۔ 
وفاقی وزیر محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس میں بتایا کہ افرادی قوت کی صلاحیتوں کو جدید تقاضوں سے آراستہ کرنے کے لیے ’’اسینٹرز آف ایکسیلنس’’ قائم کیے جائیں گے۔ 
حکومت کے ممکنہ اقدامات کے بارے میں بتاتے ہوئے وفاقی وزیر خزانہ کا کہنا تھا کہ دیار غیر میں مقیم پاکستانیوں کی سہولت کے لیے امیگریشن لینڈ سکیپ کو ڈیجٹلائز کیا جائے گا تاکہ امیگریشن کے سسٹم کو آسان بنایا جا سکے۔ مزید یہ کہ  اس اقدام  کے ذریعے لوگوں  کے اخراجات میں بھی مبینہ کمی ہو گی۔ 
سمندر پار مقیم پاکستانیوں کی شکایتوں کے ازالے کے حوالے سے وفاقی وزیر نے بتایا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی  شکایات کے بروقت ازالے کے لیے کمپلینٹ ریزولوشن کا ایک موثر نظام بنایاجائے گا۔ 
بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے محمد اورنگزیب کا کہنا تھا کہ جو پاکستانی بیرون ملک جانا چاہتے ہیں، حکومت ان کے لیے قرض کی فراہمی کے اقدامات پر تیزی سے کام کر رہی ہے، تا کہ نئے ایمیگرینٹس اپنے عزائم کی تکمیل کے لیے جلد از جلد ملک سے باہر جا کر آباد ہو سکیں۔ 
وفاقی وزیر محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس میں بتایا کہ غیر ملکی پاکستانیوں کی خدمات کے اعتراف کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کروایاجا رہا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll