جی این این سوشل

تفریح

پاکستان کی پہلی اینی میٹڈ فلم’دی گلاس ورکر‘ نمائش کیلئے کانز فلم فیسٹیول میں پیش

فلم کی کہانی وِینسنٹ نامی ایک ایسے لڑکے کے گِرد گھوم رہی ہے جس کے والد کانچ کے فن پارے تیار کرنے میں کمال کی مہارت رکھتے ہیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان کی پہلی اینی میٹڈ فلم نمائش کیلئے کانز فلم فیسٹیول میں پیش
پاکستان کی پہلی اینی میٹڈ فلم نمائش کیلئے کانز فلم فیسٹیول میں پیش

اینی میٹڈفلموں کی دنیا میں پاکستان کو اعزاز حاصل ہوگیا ہے، پاکستان کی پہلی اینی میٹڈ فلم ’’دی گلاس ورکر‘‘ کو نمائش کیلئے کانز فلم فیسٹیول میں پیش کر دیا گیا۔

فلم دی گلاس ورکر کے ڈائریکٹر عثمان ریاض نے کہا کہ 10 سال پہلےیہ سفر شروع کیا تھا، کسی کو یقین نہیں تھا کہ یہ فلم اس قدر شہرت حاصل کرےگی۔

اس حوالے سے ’دی گلاس ورکر‘ کے پروڈیوسر خضر ریاض نے کہا کہ بین الاقوامی اینی میشن انڈسٹری کی طرف سے فلم کو تسلیم کیا جانا ایک خواب پورا ہونا ہے۔

فلم کی کہانی وِینسنٹ نامی ایک ایسے لڑکے کے گِرد گھوم رہی ہے جس کے والد کانچ کے فن پارے تیار کرنے میں کمال کی مہارت رکھتے ہیں۔

وِنسینٹ اپنے والد کے کام سے بے حد متاثر ہوتا ہے اور یہ ہنر سیکھنے کی کوشش کرتا ہے اور دکان پر آنے والی الیز نامی ایک لڑکی سے دوستی کے بعد اپنے تیار کردہ دلکش کانچ کے فنپارے اُسے تحفے میں دیتا ہے، وقت گزرنے کے ساتھ بھی ان کی دوستی میں کمی نہیں آتی اور زندگی کے مختلف مراحل میں ان کی دوستی مزید مضبوط ہوتی جاتی ہے۔

فلم کو 26 جولائی 2024 کو پاکستان بھر کے سنیما گھروں میں ریلیز کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔’دی گلاس ورکر‘ کو اینیسی انٹرنیشنل اینی میشن فلم فیسٹیول 2024 میں مقابلے کے لیے بھی منتخب کیا گیا ہے۔

یہ فلم جاپانی اینی میشن فلم اسٹوڈیو (گھبلی) سے متاثر ہوکر بنائی گئی ہے۔

واضح رہے کہ یہ فلم دی پاکستانی کریسنٹ کلیکٹیو کی پیشکش ہے جسے عالمی سطح پر بہت پریزائی مل رہی ہے۔

علاقائی

کوئٹہ اور گردو نواح میں زلزلے کے جھٹکے

ابھی تک کی خبروں کے مطابق زلزلےکے باعث کسی قسم کے جانی اور مالی نقصان کی اطلاع نہیں ملی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کوئٹہ اور گردو نواح میں زلزلے کے جھٹکے

کوئٹہ اور گردو نواح میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے ہیں۔

زلزلہ پیما کے مطابق زلزلے کی شدت3.1  اور گہرائی 29 کلو میٹر ریکارڈ کی گئی ہے۔

واضح رہے کہ زلزلے کا مرکز کوئٹہ سے 65 کلو میٹر شمال مغرب میں تھا۔

ابھی تک کی خبروں کے مطابق زلزلےکے باعث کسی قسم کے جانی اور مالی نقصان کی اطلاع نہیں ملی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

اٹلانٹا میں فائرنگ سے مشتبہ ملزم سمیت 4 افراد ہلاک

اٹلانٹا کے مئیر نےکہا ہے کہ   فائرنگ کا واقعہ پیچ ٹری سینٹر میں ایک فوڈ کورٹ کے اندر پیش آیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اٹلانٹا میں فائرنگ سے مشتبہ ملزم سمیت 4 افراد ہلاک

اٹلانٹا میں فائرنگ سے مشتبہ ملزم سمیت 4 افراد ہلاک ہوگئے۔

بین الاقوامی خبررساں ادارے کے مطابق  امریکی شہر اٹلانٹا میں فائرنگ کے واقعے میں 4 افراد جان کی بازی ہار گئے ۔ہلاک ہونے والوں میں مشتبہ ملزم بھی شامل ہے۔

اٹلانٹا کے مئیر نےکہا ہے کہ   فائرنگ کا واقعہ پیچ ٹری سینٹر میں ایک فوڈ کورٹ کے اندر پیش آیا ۔

اٹلانٹا پولیس کے مطابق فائرنگ کے بعد عمارت کو سیل کردیا گیا ہے جبکہ پولیس، فائر ریسکیو اور دیگر قانون نافذ کرنے والے افسران جگہ کا جائزہ لے رہے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وفاقی حکومت کا سمندر پار پاکستانیوں کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کرنے کا فیصلہ 

وفاقی وزیر محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس میں بتایا کہ غیر ملکی پاکستانیوں کی خدمات کے اعتراف کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کروایاجا رہا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وفاقی حکومت کا سمندر پار پاکستانیوں کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کرنے کا فیصلہ 

اسلام آباد: وفاقی حکومت نے بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی شکایتوں کے ازالے اور آسانیوں کے لیے موثر اقدامات اٹھانے کا فیصلہ کر لیا۔ 
وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی ملک کی معیشت میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتے ہیں، جن کی بھیجی جانے والی ترسیلات زر معیشت میں اہم کردار ادا کرتی ہیـں۔ ان کا کہنا تھا کہ حکومت نے بیرون ملک مقیم لوگوں کی سہولت کے لیے متعدد اقدامات اٹھانے کافیصلہ کیا ہے۔ 
بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر خزانہ کا کہنا تھا کہ بیرون ممالک سے بھیجی جانے والی ترسیلات زر میں اضافے کی خاطر اٹھائے جانے والے اقدامات  کے لیے بجٹ میں  86.9 ارب روپے مختص کرنے کی تجویز ہے۔ مختص کی گئی رقم ری امبرسٹمنٹ آف پی ٹی چارجز اور سونی دھرتی سکیم سمیت دیگر سکیموں کے لیے استعمال کی جائے گی۔ 
وفاقی وزیر محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس میں بتایا کہ افرادی قوت کی صلاحیتوں کو جدید تقاضوں سے آراستہ کرنے کے لیے ’’اسینٹرز آف ایکسیلنس’’ قائم کیے جائیں گے۔ 
حکومت کے ممکنہ اقدامات کے بارے میں بتاتے ہوئے وفاقی وزیر خزانہ کا کہنا تھا کہ دیار غیر میں مقیم پاکستانیوں کی سہولت کے لیے امیگریشن لینڈ سکیپ کو ڈیجٹلائز کیا جائے گا تاکہ امیگریشن کے سسٹم کو آسان بنایا جا سکے۔ مزید یہ کہ  اس اقدام  کے ذریعے لوگوں  کے اخراجات میں بھی مبینہ کمی ہو گی۔ 
سمندر پار مقیم پاکستانیوں کی شکایتوں کے ازالے کے حوالے سے وفاقی وزیر نے بتایا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی  شکایات کے بروقت ازالے کے لیے کمپلینٹ ریزولوشن کا ایک موثر نظام بنایاجائے گا۔ 
بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے محمد اورنگزیب کا کہنا تھا کہ جو پاکستانی بیرون ملک جانا چاہتے ہیں، حکومت ان کے لیے قرض کی فراہمی کے اقدامات پر تیزی سے کام کر رہی ہے، تا کہ نئے ایمیگرینٹس اپنے عزائم کی تکمیل کے لیے جلد از جلد ملک سے باہر جا کر آباد ہو سکیں۔ 
وفاقی وزیر محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس میں بتایا کہ غیر ملکی پاکستانیوں کی خدمات کے اعتراف کے لیے ’’محسن پاکستان’’ ایوارڈ متعارف کروایاجا رہا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll