جی این این سوشل

صحت

پاکستان میں خطرناک وائرس کے پھیلاؤ کا خدشہ

قومی ادارہ صحت نے وفاقی حکومت سمیت صوبوں کو خبردار کر دیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان میں خطرناک وائرس کے پھیلاؤ کا خدشہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پاکستان میں خطرناک وائرس کے پھیلاؤ کا خدشہ ہے، قومی ادارہ صحت نے وفاقی حکومت سمیت صوبوں کو خبردار کر دیا۔

قومی ادارہ صحت نے نیگلیریا وائرس کے حوالے سے وفاقی و صوبائی محکمہ صحت، واٹر اور سینیٹیشن ایجنسیز کو ایڈوائزری جاری کردی۔

ایڈوائزری میں کہا کہ پاکستان میں وائرس کے کیسز اور اموات 2008 سے رپورٹ ہو رہی ہیں، یہ کیسز کراچی سمیت مختلف شہروں سے رپورٹ ہوئے۔

نیگلیریا فولیری خاص قسم کے امیبا سے لاحق ہونے والا انفیکشن ہے، تیز بخار، سردرد،قے، گردن میں کھچاؤ وائرس کی علامات ہیں، اس کی آخری کلینیکل اسٹیج پر مریض کوما میں چلا جاتا ہے۔

ایڈوائزری میں کہا گیا کہ خطرناک وائرس کی تصدیق کیلئے سی ایس ایف سیمپل کی مائیکروسکوپی ہوتی ہے، محکمہ واٹر سپلائی پانی میں کلورین کی مقررہ مقدار شامل کرے، موسم گرما میں درجہ حرارت زیادہ ہونے کی وجہ سے پانی میں موجود ناقص کلورین وائرس کی وجہ بن سکتا ہے۔

ایڈوائزری کے مطابق برین ایٹنگ امیبیا آزاد رہنے والا پیتھوجین ہے، جو میٹھے پانی کے ماحول میں پایا جاتا ہے، وائرس ندیوں، جھیلوں، گرم چشموں میں برین ایٹنگ امیبیا پایا جاتا ہے۔

قومی ادارہ صحت کے مطابق یہ بیماری زیادہ تر گرم موسم میں گرم اور آلودہ پانی میں وسیع پیمانے پر پھیلتی ہے، انفیکشن ناقص کلورین والا پانی ناک میں داخل ہونے سے ہوتی ہے۔

انفیکشن دماغ کے اندر وسیع پیمانے پر سوزش کا سبب بنتا ہے اور انفیکشن کی تاخیر سے تشخیص 4 سے 7 دنوں میں موت کا باعث بن سکتی ہے۔انفیکشن کے 75 فیصد کیسز کی تشخیص مریض کی موت کے بعد کی جاتی ہے، نیگلیریا صاف ٹھنڈے، کلورین والے پانی میں زندہ نہیں رہ سکتا۔

ایڈوائزئری میں متعلقہ اداروں کو واٹر ٹینک،پائپوں کی صفائی کا خیال رکھنے کی ہدایت کی گئی ہے۔جاری ایڈوائزری میں کہا گیا ہے کہ سوئمنگ پول کے پانی میں کلورین کی ملاوٹ یقینی بنائی جائے، شہری بغیر کلورین پانی والے سوئمنگ پول کا استعمال نہ کریں، شہری چھوٹے باتھ پول کو روزانہ خالی اور صاف کریں۔

صحت

وزیر اعلیٰ پنجاب کا صوبے کو جعلی اور غیر معیاری دواؤں سے پاک کرنے کا حکم 

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز کی زیر صدارت محکمہ صحت کا اجلاس منعقد ہوا، جس میں غیر معیاری اور جعلی ادویات کی سپلائی اوران کے تدارک کے لیے اٹھائے گئے اقدامات کا جائزہ لیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر اعلیٰ پنجاب کا صوبے  کو جعلی اور غیر معیاری دواؤں سے پاک کرنے کا حکم 

وزیر اعلیٰ کا پنجاب کو جعلی اور غیر معیاری دواؤں سے پاک کرنے کا حکم 

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب  نے صوبہ بھر کو جعلی اور غیر معیاری دواؤں سے صاف کرنے کا حکم جاری کر دیا۔
وزیر اعلی پنجاب مریم نواز کی زیر صدارت محکمہ صحت کا اجلاس منعقد ہوا۔ جس میں غیر معیاری اور جعلی ادویات کی سپلائی اوران کے تدارک کے لیے اٹھائے گئے اقدامات کا جائزہ لیا گیا۔ 
وزیر اعلی پنجاب مریم نواز شریف نے  اعلان  کیا کہ اگر کوئی دوائی جعلی یا غیر معیاری نکلی  تو محکمہ صحت کی  ذمہ داری ہوگی۔ مزید یہ کہ جعلی اور ناقص دوائی بیچنے والوں کو جرمانہ اور  قید کی سزا ہو گی۔ 
 وزیراعلی پنجاب مریم نواز  نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ محکمہ صحت کے افسران کے ضمیر کو جگاناپڑے گا۔  ڈاکٹر ز اور عملہ محنت اور نیک نیتی سے کام کر کے پنجاب میں صحت کا نظام ٹھیک کرے۔ ہمیں اپنے  پاکستانی اور  ہم وطنوں کی خدمت کرنی ہے۔ خدا خوفی اور مخلوق خدا کی خدمت ایک بڑی عبادت ہے۔
مریم نواز نے ہدایات دیتے ہوئے مزید کہا کہ عوام اور مریضوں کو پتہ چلنا چاہیے کہ صحت اور علاج کے نظام میں تبدیلی آئی ہے ۔ انہوں نے ہسپتالوں میں ڈاکٹروں، نرسوں اور باقی عملے کی حاضری کو یقینی بنانے کی ہدایت کی۔ ایمرجنسی میں علاج کی تمام سہولیات اور ادویات، جان بچانے کے آلات کی فراہمی یقینی بنائی جانے کا حکم دیا۔  
 وزیراعلی پنجاب مریم نواز نے ادویات کی میڈیکل اسٹورز کی جدید ٹیکنالوجی کے ذریعے نگرانی کی ہدایت کی۔ انہوں نے تنبیہ کرتے ہوئے کہا کہ صفائی اور دوائی کے معاملے میں کوتاہی پر کوئی سمجھوتہ نہیں کیا جائے گا۔ ہسپتالوں میں سہولیات کی عدم فراہمی پر محکمہ صحت کے افسران  اورہسپتال کی ایڈمینسٹریشن ذمہ دار ہو گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

حکومت نے گاڑیوں پر ٹیکس عائد کرنے کا طریقہ کار تبدیل کر دیا

گاڑیوں کی قیمتوں میں حالیہ اضافے کے پیش نظر یہ فیصلہ کیاگیا کہ ٹیکس انجن کی کیپیسٹی کے بجائے گاڑی کی مالیت پر لگایا جائے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حکومت  نے گاڑیوں  پر ٹیکس عائد کرنے کا طریقہ کار تبدیل کر دیا

حکومت نے گاڑیوں پر ٹیکس عائد کرنے کے طریقہ کار میں تبدیلی کر دی۔ 
بجٹ 25-2024 کی دستاویزات کے مطابق نئی گاڑیوں کی خریداری اور رجسٹریشن پر ٹیکس گاڑی کی لاگت کی بنیاد پر لگایا جائے گا۔ 
اس سے قبل 2 ہزار سی سی تک کی گاڑیوں پر ٹیکس گاڑی کی انجن کیپیسٹی کی بنیاد پر لگایا جاتا رہا۔ 
گاڑیوں کی قیمتوں میں حالیہ اضافے کے پیش نظر یہ فیصلہ کیاگیا کہ ٹیکس انجن کی کیپیسٹی کے بجائے گاڑی کی مالیت پر لگایا جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

حکومت کا اعلیٰ یونیورسٹیوں کے تعاون سے کالجوں میں شارٹ کورسز شروع کرنے کا فیصلہ 

وفاقی وزیر خزانہ نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آئی ٹی کورسز کے ذریعے نوجوانوں کو سکلز کی ٹریننگ دی جائے گی تا کہ وہ روز گار کے معاملے میں خود مختار ہو سکیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حکومت کا اعلیٰ یونیورسٹیوں کے تعاون سے کالجوں میں شارٹ کورسز شروع کرنے کا فیصلہ 

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا ملک بھر میں پڑھائی اور تحقیق کے کلچر کو فروغ دینے کے لیے ای لائبریریاں قائم کی جائیں گی۔ 
رواں سال کے بجٹ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے بتایا کہ پاکستان کی مشہور یونی ورسٹیوں بشمول نسٹ، کامسٹس اور نمل کے تعاون سے اسلام آباد کے 16 کالجوں کو اعلیٰ نتائج کے حامل تربیتی اداروں میں تبدیل کیاجائے گا۔  ان اعلیٰ تعلیمی اداروں کی زیر نگرانی متعلقہ کالجوں میں  6 ماہ کے آئی ٹی کورسز کا آغاز کیا جائے گا۔ 
وفاقی وزیر خزانہ نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آئی ٹی کورسز کے ذریعے نوجوانوں کو سکلز کی ٹریننگ دی جائے گی تا کہ وہ روز گار کے معاملے میں خود مختار ہو سکیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll