جی این این سوشل

کھیل

ٹی 20 ورلڈ کپ: افغانستان پہلی بار سیمی فائنل میں پہنچ گیا

بارش سے متاثرہ میچ میں افغان ٹیم نے بنگلہ دیش کو 116 رنز کا ہدف دیا تاہم معمولی ہدف بنگال ٹائیگرز کیلئے پہاڑ بن گیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ٹی 20 ورلڈ کپ: افغانستان پہلی بار سیمی فائنل میں پہنچ گیا
ٹی 20 ورلڈ کپ: افغانستان پہلی بار سیمی فائنل میں پہنچ گیا

افغانستان کرکٹ ٹیم نے ٹی 20ورلڈ کپ کے سپر ایٹ مرحلے میں بنگلہ دیش کو ڈک ورتھ لوئس میتھڈ کے تحت 8 رنز سے شکست دے کر میگا ایونٹ کے سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا ہے۔

کنگس ٹاؤن میں کھیلے گئے میچ میں افغانستان نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرنے کا فیصلہ کیا اور 5 وکٹوں کے نقصان پر 115 رنز بنائے۔

بارش سے متاثرہ میچ میں افغان ٹیم نے بنگلہ دیش کو 116 رنز کا ہدف دیا تاہم معمولی ہدف بنگال ٹائیگرز کیلئے پہاڑ بن گیا اور پوری ٹیم محض 105 رنز بناکر پویلین لوٹ گئی، بنگلہ دیش کی جانب سے لٹن داس 54 رنز بناکر ناٹ آؤٹ رہے جبکہ دوسرے اینڈ سے وکٹیں گرنے کا سلسلہ جاری رہا۔

اس سے قبل میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے افغانستان کے بلےباز بھی مشکلات کا شکار رہے، افغان ٹیم کے کھلاڑی اسکور بورڈ پر بڑا ٹارگٹ سیٹ کرنے سے قاصر رہے اور مقررہ 20 اوورز میں صرف 115 رنز بناسکے۔

افغان اوپنرز نے جارحانہ انداز اپنانے کے بجائے انتہائی محتاط انداز اختیار کیا، دونوں کے درمیان 10.4 اوورز میں صرف 59 رنز کی پارٹنر شپ بنی، ابراہیم زردان نے 29 گیندوں پر 18 رنز بنائے، جبکہ رحمان اللہ گرباز 55 گیندوں پر 43 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

میگا ایونٹ کا یہ میچ افغانستان کے لیے نہایت ہی اہم تھا، بنگلہ دیش کے خلاف اچھے مارجن سے میچ جیت کر افغانستان تاریخ میں پہلی بار ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں پہنچ گیا۔

دنیا

اسرائیلی پارلیمنٹ میں اقوام متحدہ کی مرکزی امدادی تنظیم کو دہشتگرد قرار دینے کا بل منظور

ایجنسی کو بند کرنے کی ایک وسیع مہم کے ذریعے یہ ایک اور کوشش کی گئی ہے، ایسے اقدامات اقوام متحدہ کی تاریخ میں پہلے کبھی نہیں دیکھے گئے، ترجمان انروا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسرائیلی پارلیمنٹ میں اقوام متحدہ کی مرکزی امدادی تنظیم کو دہشتگرد قرار دینے کا بل منظور

اسرائیلی پارلیمنٹ نے پیر کو ایک بل کو ابتدائی منظوری دے دی جس میں فلسطینیوں کے لیے اقوام متحدہ کی مرکزی امدادی تنظیم (انروا) کو دہشت گرد تنظیم قرار دیا گیا ہے۔

فلسطینی پناہ گزینوں کے لیے اقوام متحدہ کی ریلیف اینڈ ورکس ایجنسی (UNRWA) کے خلاف ووٹنگ اس ایجنسی کے خلاف اسرائیلی دباؤ کا تازہ ترین قدم ہے، جس پر اسرائیلی رہنماؤں نے غزہ میں اسلامی تحریک حماس کے ساتھ تعاون کرنے کا الزام لگایا ہے۔

خبر ایجنسی کے مطابق پارلیمنٹ سے منظوری کے بعد بل امور خارجہ اور ڈیفنس کمیٹی کے سامنے پیش کیا جائے۔

فلسطین، لبنان، اردن اور شام کے علاقوں میں فلسطینیوں کی تعلیم اور صحت سے متعلق کام کرنے والےادارے انروا اور اسرائیلی حکومت کے درمیان تعلقات ہمیشہ تناؤ کا شکار رہے ہیں تاہم 7 اکتوبر کے بعد اسرائیل کی غزہ میں جنگ کے بعد تعلقات کی تلخی میں مزید اضافہ ہوا ہے۔

اسرائیلی پارلیمنٹ کے اقدام پر ردعمل دیتے ہوئے انروا کے ترجمان جولیٹ ٹوما کا کہنا تھا کہ ایجنسی کو بند کرنے کی ایک وسیع مہم کے ذریعے یہ ایک اور کوشش کی گئی ہے، ایسے اقدامات اقوام متحدہ کی تاریخ میں پہلے کبھی نہیں دیکھے گئے۔

حماس اور فلسطینی اتھارٹی کی جانب سے بھی انروا کو دہشتگرد تنظیم قرار دینے کے اسرائیلی پارلیمنٹ کے اقدام کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے اپیل کی گئی ہے کہ عالمی برادری انروا کو بند کرنے کی سازش کے خلاف مزاحمت کرے۔

انروا غزہ، مغربی کنارے، اردن، لبنان اور شام میں لاکھوں فلسطینیوں کو تعلیم، صحت اور امداد فراہم کرتا ہے۔ اسرائیل کے ساتھ اس کے طویل عرصے سے کشیدہ تعلقات رہے ہیں لیکن غزہ میں جنگ کے آغاز کے بعد سے تعلقات تیزی سے خراب ہوئے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

دادو میں پولیو وائرس کی تصدیق، پاکستان میں 52 اضلاع متاثر

سندھ کے 8 دیگر اضلاع، بشمول حیدرآباد، کراچی، لاڑکانہ، شکارپور، جیکب آباد، سکھر، خیرپور اور گھوٹکی میں بھی ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہوئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دادو میں پولیو وائرس کی تصدیق، پاکستان میں 52 اضلاع متاثر

کراچی: دادو کے علاقے مسان محلہ کے ماحولیاتی نمونوں میں بھی پولیو وائرس کی تصدیق ہو گئی۔

محکمہ صحت کے حکام کے مطابق پاکستان کے صوبہ سندھ کے ضلع دادو کے علاقے مسان محلہ میں ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہو گئی ہے۔

دادو کے علاوہ سندھ کے 8 دیگر اضلاع، بشمول حیدرآباد، کراچی، لاڑکانہ، شکارپور، جیکب آباد، سکھر، خیرپور اور گھوٹکی میں بھی ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔

مجموعی طور پر پاکستان کے 52 اضلاع میں اب تک ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس پایا گیا ہے، جو اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وائرس ملک کے ایک بڑے حصے میں موجود ہے۔ اس سال پولیو کے 9 کیسز بھی سامنے آئے ہیں، جن میں سے 8 سندھ سے اور ایک خیبر پختونخوا سے ہیں۔

2019 میں ملک میں صرف 12 پولیو کے کیسز سامنے آئے تھے، لیکن 2020 اور 2021 میں وائرس کے کیسز میں اضافہ ہوا۔

پولیو ایک انتہائی متعدی وائرل بیماری ہے جو خاص طور پر پانچ سال سے کم عمر کے بچوں کو متاثر کرتی ہے۔ یہ وائرس پولیو وائرس سے متاثرہ شخص کے پاخانے یا منہ کے ذریعے پھیل سکتا ہے۔ پولیو کے ابتدائی علامات میں بخار، تھکاوٹ، سر درد، متلی اور قے شامل ہو سکتے ہیں۔ کچھ معاملات میں، وائرس فالج اور مستقل معذوری کا سبب بن سکتا ہے۔

پولیو سے بچاؤ کا واحد طریقہ پولیو ویکسین لگوانا ہے۔ ویکسین محفوظ اور موثر ہے، اور یہ بچوں کو پولیو سے بچانے میں 99% سے زیادہ موثر ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

ایتھوپیا میں لینڈ سلائیڈنگ سے 55 افراد ہلاک، ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ

امدادی سرگرمیاں اب بھی جاری ہیں، اور ملبے کے نیچے دبے ہوئے مزید افراد کی تلاش جاری ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایتھوپیا میں لینڈ سلائیڈنگ سے 55 افراد ہلاک، ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ

افریقی ملک ایتھوپیا میں لینڈ سلائیڈنگ کے ایک مہلک واقعے میں کم از کم 55 افراد ہلاک ہوگئے ہیں، جبکہ حکام نے ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا ہے۔

مقامی حکام کے مطابق یہ واقعہ جنوبی علاقے گوفا میں پیش آیا، جہاں گزشتہ روز شدید بارشوں کے بعد مٹی کا ایک بڑا تودہ ایک گاؤں پر گر گیا۔ ابتدائی امدادی کارروائیوں کے دوران، مقامی آبادیوں اور پولیس اہلکاروں نے لینڈ سلائیڈنگ کے مقام سے 55 لاشیں نکالیں۔

مبینہ طور پر امدادی کارکنوں کی مدد کے لیے پہنچنے والے لوگوں پر دوسری لینڈ سلائیڈنگ ہو گئی، جس کے نتیجے میں مزید ہلاکتیں ہوئیں۔ حکام نے تصدیق کی ہے کہ اب تک 55 افراد ہلاک ہو چکے ہیں، لیکن انہوں نے کہا کہ ہلاکتوں کی تعداد میں اضافہ ہو سکتا ہے۔

امدادی سرگرمیاں اب بھی جاری ہیں، اور ملبے کے نیچے دبے ہوئے مزید افراد کی تلاش جاری ہے۔ تاہم مسلسل بارشوں اور مٹی کی عدم استحکام کے باعث امدادی کارروائیوں میں مشکلات کا سامنا ہے۔

حکومت نے متاثرہ علاقوں میں امدادی کارروائیوں کو تیز کر دیا ہے اور زخمیوں کے لیے طبی امداد فراہم کی جا رہی ہے۔ متاثرہ خاندانوں کو عارضی رہائش اور دیگر ضروری اشیاء بھی فراہم کی جا رہی ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll