جی این این سوشل

دنیا

سعودی عرب کا مزید 7 ملکوں سے پروازیں معطل کرنے کا اعلان

ریاض: عالمی وباء کورونا کی نئی قسم اومی کرون کے پھیلاؤ کے خدشے کے باعث سعودی عرب نے مزید 7 ملکوں سے پروازیں معطل کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سعودی عرب کا مزید 7 ملکوں سے پروازیں معطل کرنے کا اعلان
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

سعودی وزارت داخلہ کے مطابق جمہوریہ مالاوی، زامبیا، مڈغاسکر، انگولا، جمہوریہ سیشیلز، موریشس اور کومو روس سے پروازیں معطل کردی گئی ہیں۔

وزارت داخلہ کا کہنا ہے کہ ان ملکوں سے سعودی عرب آنے والوں کو تیسرے ملک میں 14روزہ قرنطینہ کرنا ہوگا، پابندی سعودی شہریوں سمیت غیر ملکیوں پر بھی نافذ ہوگی۔

خیال رہے کہ سعودی عرب وزارت داخلہ نے جنوبی افریقا سمیت 7 ممالک کے لیے پروازیں پہلے ہی معطل کی ہوئی ہیں اُن میں نمیبیا، موزمبیق، زمبابوے اور دیگر افریقی ملک شامل ہیں۔

ادھر مالدیپ نے جنوبی افریقہ، بوٹسوانا، زمبابوے، موزمبیق، نمیبیا، لیسوتھو اور ایسواتینی کے مسافروں پر پابندی لگا دی اور گزشتہ 2 دنوں میں ان 7 افریقی ملکوں سے آنے والوں کو 14 دن قرنطینہ میں رہنا ہو گا۔

اسرائیل نے بھی آج شام سے تمام غیر ملکیوں کے لیے اپنی سرحدیں بند کرنے کا اعلان کیا ہے۔

آسٹریلیا میں اومی کرون قسم کے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں، آسٹریلین طبی حکام کے مطابق جنوبی افریقہ سے سڈنی آنے والے 2 مسافروں میں وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔

شہروز اظہر 2018 سے ویب جرنلسٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگویجز سے ماس کمیونیکیشن میں بی ایس کیا ہے۔ مسٹر اظہر اس سے قبل معروف چینلز کے ساتھ کام کر چکے ہیں اور اب جی این این کے ساتھ بطور سینئر کنٹینٹ رائٹر وابستہ ہیں۔

تجارت

ملک بھرمیں سونے کی قیمت میں اضافہ

کراچی:ملک بھر میں سونے کی فی تولہ قیمت میں اضافہ ہو گیاہے۔

پر شائع ہوا

Umar Nawaz

کی طرف سے

ملک بھرمیں سونے کی قیمت میں  اضافہ

سندھ صرافہ بازار جیولرز ایسوسی ایشن کے مطابق ملک میں سونے کی فی تولہ قیمت 50 روپے اضافے کے بعد ایک لاکھ 25 ہزار 200 روپے ہوگئی ہے۔

10 گرام سونے کی قدر 42 روپے بڑھ کر ایک لاکھ 7 ہزار 338 روپے ہے جبکہ عالمی صرافہ میں سونے کی قدر 3 ڈالر اضافے کے بعد ایک ہزار 822  ڈالرز فی اونس ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

افغانستان میں 5.6 شدت کا زلزلہ، 12 افراد جاں بحق

کابل : افغانستان کے صوبے بادغیس میں زلزلے سے 12 افراد جاں بحق ہوگئے ہیں ۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

افغانستان میں 5.6 شدت کا زلزلہ، 12 افراد جاں بحق

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق  افغانستان کے صوبے بادغیس میں زلزلے سے 12 افراد جاں بحق ہوگئے ہیں جبکہ متعدد زخمی ہیں ۔

گورنر بادغیس کا کہنا ہے کہ زلزلے سے ہلاک ہونے والوں میں خواتین اور بچے بھی شامل ہیں، ہلاکتیں افغانستان کے صوبے بادغیس کے ضلع قادس میں گھروں کی چھتیں گرنے کی وجہ سے ہوئیں ہیں ۔

زلزلہ پیما مرکز کے مطابق افغانستان میں زلزلے کی شدت 5.6  جبکہ 10 کلومیٹر گہرائی تھی ۔زلزلے کا مرکز قلعہ نو سے 49 کلومیٹر تھا۔

زلزے کے بعد لوگوں میں خوف و ہراس پھیل گیا، لوگ کلمہ طیبہ کا ورد کرتے ہوئے گھروں سے باہر نکل آئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آرمی چیف سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات، آئی ایس پی آر

راولپنڈی : آئی ایس پی آر مطابق قازقستان کےسیفرنےعلاقائی امن واستحکام کیلئےپاکستان کےکردارکوسراہا۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

آرمی چیف سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات، آئی ایس پی آر

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر ) کی جانب سے جاری کردہ بیان کے مطابق  آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات ہوئی ہے، ملاقات میں  باہمی دلچسپی ،علاقائی سکیورٹی،مختلف شعبوں  پربات چیت کی گئی۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ  افغانستان کےحوالےسےسنجیدہ عالمی کوششوں کی ضرورت ہے،ا پاکستان خطےمیں فروغ امن کیلئےعالمی شراکت داروں کےساتھ تعاون کیلئےپرعزم ہے۔

ترجمان پاک فوج کا کہنا ہے کہ قازقستان کےسیفرنےعلاقائی امن واستحکام کیلئےپاکستان کےکردارکوسراہا،  سفیرنے ہرسطح پرسفارتی تعاون کوبڑھانےکیلئےکرداراداکرنےکےعزم کااعادہ کیا ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll