جی این این سوشل

ٹیکنالوجی

یوٹیوب نے صارفین کیلئے شاندارفیچر متعارف کروا دیا

کیلفورنیا:یوٹیوب میں صارفین کے لیے ایک نیا فیچر متعارف کروایا جارہا ہے جس کی مدد سے کسی بھی ویڈیو کو زوم کرکے دیکھا جا سکے گا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

یوٹیوب نے صارفین کیلئے شاندارفیچر متعارف کروا دیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پنچ ٹو زوم نامی فیچر میں پورٹریٹ یا فل اسکرین ویو میں بھی ویڈیو کو زوم کیا جا سکے گا، یہ فیچر صرف پریمیم سبسکرائبرز کو دستیاب ہے۔

اس حوالے سے کمپنی کا کہنا ہے کہ اس فیچر کی آزمائش یکم ستمبر تک جاری رہے گی جس کے بعد امکان ہے کہ اسے زیادہ بڑے پیمانے پر متعارف کروایا جائے گا۔

ایک ماہ کی آزمائش کے بعد صارفین کے فیڈ بیک کے مطابق فیچرمیں تبدیلیاں کرکے اسے متعارف کروایا جائے گا، اس نئے فیچر کی مدد سے 8x زوم کرنا ممکن ہوگا۔

پاکستان

پاکستان، نیوزی لینڈ اور بنگلہ دیش کے درمیان ٹرائی اینگولر سیریز  کل سے شروع ہو رہی

نیوزی لینڈ میں سہہ ملکی سیریز کا پہلا میچ کل کھیلا جائے گا۔ قومی کرکٹ ٹیم نے میچ سے قبل ان ڈور ٹریننگ کی۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان، نیوزی لینڈ اور بنگلہ دیش کے درمیان ٹرائی اینگولر سیریز  کل سے شروع ہو رہی

 

نیوزی لینڈ میں موجود قومی کرکٹ ٹیم نے میدان میں اترنے کی تیاری کر لی۔ کھلاڑیوں نے کرائسٹ چرچ میں بارش کے باعث ان ڈور ٹریننگ کی۔قومی کرکٹرز نے بیٹنگ اور باولنگ کی مشقیں کیں۔

پاکستان، نیوزی لینڈ اور بنگلہ دیش کے درمیان ٹرائی اینگولر سیریز  کل سے شروع ہو رہی ہے۔ پہلے میچ میں پاکستان اور بنگلہ دیش 7 اکتوبر کو مدمقابل ہوں گے۔ میچ پاکستانی وقت کے مطابق صبح 7 بجے شروع ہو گا۔

مجموعی طور پر پاکستان کا نیوزی لینڈ کیخلاف ریکارڈ شاندار ہے قومی ٹیم نے پچیس میں سے پندرہ میچز اپنے نام کر رکھے ہیں جبکہ دس میں ناکامی کا سامنا کرنا پڑا۔

بلیک کیپس کے دیس میں قومی ٹیم کو اکثر و بیشتر مشکلات کا سامنا بھی رہا ہے، یہاں قومی ٹیم پانچ میچز میں کامیاب قرار پائی لیکن اس کے برعکس نیوزی لینڈرز نے سات میچ جیت رکھے ہے۔

اسٹیٹس کے مطابق قومی ٹیم نے نیوزی لینڈ کیخلاف آخری دو میچ بھی جیت رکھے ہی، جبکہ دونوں ٹیموں کے درمیان کرائسٹ چرچ کے میدان کھیلا گیا واحد ٹی ٹوئنٹی میچ بھی گرین شرٹس کے نام رہا۔

بنگلہ دیش کیخلاف بھی قومی ٹیم کو عددی برتری حاصل ہے۔ پاکستان نے پندرہ میں سے تیرہ میچز میں کامیابی سمیٹ رکھی ہے۔

 
 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

سہ ملکی سیریز : پاکستان اور بنگلہ دیش کل مدمقابل، قومی ٹیم کی ابتدائی میچ سے قبل پریکٹس

کرائسٹ چرچ: پاکستان اور بنگلہ دیش کی کرکٹ ٹیموں کے درمیان سہ ملکی سیریز کا پہلا میچ کل جمعہ کو ہیگلے اوول، کرائسٹ چرچ میں کھیلا جائے گا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سہ ملکی سیریز : پاکستان اور بنگلہ دیش کل مدمقابل، قومی ٹیم کی ابتدائی میچ سے قبل پریکٹس

سہ ملکی سیریز میں شرکت کے لئے پاکستان کرکٹ ٹیم نیوزی لینڈ میں پہنچ چکی ہے اور اس نے بنگلہ دیش کے خلاف میچ سے قبل بھرپور پریکٹس کی ہے۔

 7 اکتوبر سے شروع ہونے والی سیریز میں پاکستان کے علاوہ بنگلہ دیش اور میزبان نیوزی لینڈ کی ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں۔

سہ ملکی سیریز کے تمام میچز کرائسٹ چرچ میں کھیلے جائیں گے۔پاکستان ٹیم کو مایہ ناز بلے باز بابر اعظم لیڈ کریں گے۔ بنگلہ دیش ٹیم کی قیادت مایہ ناز آل رائونڈر شکیب الحسن کریں گے ۔پاکستانی سکواڈ میں 16 کھلاڑی اور 13 معاون سٹاف ممبران شامل ہیں۔

 پاکستان ٹیم آج  جمعرات سے کرائسٹ چرچ میں دوبارہ تربیت کا آغاز کرے گی ۔

پاکستان سہ ملکی سیریز میں اپنا دوسرا میچ 8 اکتوبر کو میزبان نیوزی لینڈ کے خلاف کھیلے گا۔

پاکستان ٹیم سیریز میں اپنے تیسرے میچ میں 11 اکتوبر کو کیوی ٹیم کے خلاف میدان میں اترے گی جبکہ فائنل سے قبل اپنا چوتھا میچ 13 اکتوبر کو بنگلہ دیش کے خلاف کھیلے گی۔

واضح رہے کہ یہ سہ فریقی سیریز پاکستان کے لئے آسٹریلیا میں رواں ماہ شیڈول ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ کی تیاریوں کو بہتر بنانے کا ایک اچھا موقع ہے۔

سہ ملکی سیریز کا فائنل میچ 14 اکتوبر کو ہیگلے اوول، کرائسٹ چرچ میں کھیلا جائے گا۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

شمالی کوریا نے آج بھی 2 بیلسٹک میزائل داغ دیے

سیئول : سلامتی کونسل کے اجلاس کے ایک گھنٹے   بعد ہی  جوہری ہتھیاروں سے لیس شمالی کوریا نے 2 بیلسٹک میزائل فائر کیے ہیں۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

شمالی کوریا نے آج بھی 2 بیلسٹک میزائل داغ دیے

غیر ملکی خبر ایجنسی کے مطابق شمالی کوریا نے بیلسٹک میزائل کا 1 اور تجربہ کیا ہے۔ شمالی کوریا نے جاپان کی جانب سمندر میں 2 مختصر فاصلے تک مار کرنے والے بیلسٹک میزائل داغے ہیں۔

شمالی کوریا نے موقف اختیار کیا ہے کہ یہ  تجربات امریکہ اور جنوبی کوریا کی مشترکہ فوجی مشقوں کے خلاف ضروری جوابی اقدامات تھے۔

سیئول، ٹوکیو اور واشنگٹن کی جانب سے  حالیہ ہفتوں میں مشترکہ فوجی مشقوں میں تیزی  آئی ہے ، جس میں بڑے پیمانے پر بحری مشقیں اور آبدوز شکن مشقیں شامل ہیں۔

غیر ملکی خبر ایجنسی نے بتایا ہے کہ امریکا، جنوبی کوریا اور جاپان کی جانب سے شمالی کوریا کے اس میزائل تجربے کی مذمت کی گئی ہے ۔

ان تینوں ممالک نے شمالی کوریا کےتازہ تجربے کو سلامتی کونسل کی قرار دادوں کی خلاف ورزی قرار دیا ہے۔ 

غیر ملکی خبر ایجنسی  کے مطابق  شمالی کوریا نے گزشتہ روز بھی بیلسٹک میزائلوں کا تجربہ کیا تھا۔ شمالی کوریا نے پہلے سے کہیں زیادہ طویل فاصلے کے بیلسٹک میزائل کا تجربہ کیا جس نے 5 سال میں پہلی مرتبہ جاپان کے اوپر پرواز کی جس کی وجہ سے وہ اپنے رہائشیوں کو محفوظ پناہ لینے کی وارننگ جاری کرنے پر مجبور ہوا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll