جی این این سوشل

کھیل

کوسٹاریکا نے جاپان کو 0-1 سے شکست دے دی

فیفا ورلڈکپ 2022 میں کوسٹاریکا نے جاپان کو ایک صفر سے شکست دے دی۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

کوسٹاریکا نے جاپان کو 0-1 سے شکست دے دی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

قطر میں جاری فٹبال ورلڈکپ کے گروپ ای کے میچ میں جاپان اور کوسٹاریکا کا مقابلہ ہوا۔

فاتح ٹیم کی جانب سے میچ کا واحد گول کیشر فُلر نے 81ویں منٹ میں کیا۔

واضح رہے کہ کوسٹاریکا کو اسپین سے 0-7 کی شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جبکہ گروپ میں اپنے پہلے میچ میں جاپان نے جرمنی کو زیر کیا تھا۔

پاکستان

عدالت نے شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ پرپولیس کے حوالے کردیا

اسلام آباد:جوڈیشنل مجسڑیٹ نے شیخ رشید کا 2 روزہ جسمانی ریمانڈ منظور کر لیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عدالت نے شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ پرپولیس کے حوالے کردیا

عدالت نے شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ کیلئے پولیس کے حوالے کر دیا۔ شیخ رشید کا جسمانی ریمانڈ کے حوالے سے جوڈیش نل مجسٹریٹ عمر بشیر نے فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

عدالت نے پراسیکیوٹر کی درخوست پر شیخ رشید کا 8 روزہ جسمانی ریمانڈ کو مسترد کر دیا۔

سابق صدر آصف علی زرداری پر عمران خان کو قتل کرنے کی سازش سے متعلق کیس میں گرفتار سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید احمد کو آج بروز جمعرات 2 فروری کو اسلام آباد کی ایف 8 کچہری پہنچایا گیا۔

عدالت نے فریقین کے دلائل سننے کے بعد شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ پرپولیس کے حوالے کردیا ہے۔

اسلام آباد کی عدالت نے عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کے جسمانی ریمانڈ کے حوالے سے فیصلہ محفوظ کرلیا ہے جو پونے پانچ بجے سنایا جائے گا۔ 

رات سے گرفتار شیخ رشید کو پولیس نے جسمانی ریمانڈ کے لیے ہتھکڑی لگا کر عدالت میں پیش کیا جس پر شیخ رشید اور پولیس اہلکاروں کے درمیان تلخ کلامی بھی ہوئی۔ 

شیخ رشید نے عدالت میں کہا کہ عمران خان نے کہاکہ ان کے پاس ثبوت ہیں کہ آصف زرداری انہیں مارنا چاہتاہے۔ میں نے کہا کہ عمران خان کے پاس آصف  زرداری کیخلاف ثبوت ہیں۔ عمران خان نے جو کہا میں اس کو درست سمجھتاہوں۔ گرفتاری کی بجائے مجھ پر ہتک عزت کا کیس کریں۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نوازشریف چند ہفتوں میں وطن واپس آئیں گے،مریم نواز

ٹکٹ کنفرم ہونے تک نوازشریف کی واپسی کی حتمی تاریخ نہیں دے سکتے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نوازشریف چند ہفتوں میں وطن واپس آئیں گے،مریم نواز

بہالپور: مسلم لیگ ن کی چیف آرگنائزر اور نائب صدر مریم نواز نے کہا کہ نوازشریف آنے والے چند ہفتوں میں وطن واپس آئیں گے، ٹکٹ کنفرم ہونے تک نوازشریف کی واپسی کی حتمی تاریخ نہیں دے سکتے۔

مریم نواز نے چیئرمین پاکستان تحریک انصاف کی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ عمران خان نے حکومت سے نکلتے ہی تنقید شروع کردی،عمران خان کو اقتدار کی کرسی تک پہنچنے کیلئے بیساکھیوں کی ضرورت تھی۔

انہوں نے مزید کہا کہ عمران خان اگر معاہدے کی پاسداری کرتے تو عوام پر بوجھ نہ آتا، آئی ایم ایف کا معاہدہ عمران خان نے کیا تھا۔

مسلم لیگ ن کی رہنما نے کہا کہ آئی ایم ایف معاہدے نے حکومت کے ہاتھ باندھے ہوئے ہیں،اگر آئی ایم ایف معاہدے پر عمل درآمد نہیں کیا تو ملک ڈیفالٹ ہوسکتا ہے،اگر حکومت چاہے بھی تو عوام کوریلیف نہیں دے سکتی۔

 عوام کو پتہ ہے کہ 4سال ملک کس کے پاس تھا،اگر ملک میں آج مہنگائی ہے تو عمران خان کی وجہ سے ہے،ہم پی ٹی آئی کارویہ نہیں اپنا ئیں گے، ن لیگ بیساکھیوں کا سہارانہیں لے گی۔

انہوں نے عوام سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ تمام طبقات کو رضاکارانہ طور پر آگے آنا چاہیے۔

بہاولپور،کارکن کی طر ح کام کرکے مجھے تسلی ہوئی ہے ، صرف حقائق پر بات کرینگے، ہمارا بیانیہ حقائق پر مبنی ہے، صحافیوں کیساتھ آج بھی کھڑی ہوں۔

یہ بھی پڑھیں:

مریم نواز کی میڈیا سے گفتگو کے دوران ایک خاتون نے شور مچا دیا، پاس بلانے پر کہا کہ  مریم نواز کی سیکرٹری نے مجھے تھپڑ مارا اور دھکے دیئے، 25 سال سے مسلم لیگ ن کی کارکن ہوں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

90دن میں الیکشن نہ ہوئے تو ملک میں آئین ختم ہو جائے گا،فواد چودھری

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری نے کہا ہے کہ90دن میں الیکشن نہ ہوئے تو ملک میں آئین ختم ہو جائے گا،جو اتھارٹی ایک روز بھی الیکشن آگے لے کر جائے گی، آرٹیکل6 کی مرتکب ہو گی۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

90دن میں الیکشن نہ ہوئے تو ملک میں آئین ختم ہو جائے گا،فواد چودھری

پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ وقت ایک جیسا نہیں رہتا،یہ وقت بھی گزر جائے گا،نواز شریف، آصف زرداری اور فضل الرحمان کا اتنا بوجھ نہ اٹھائیں کہ آپ کی کمر دہری ہو جائے۔

ان کا کہنا تھا کہ پنجاب میں اسے وزیراعلیٰ لگایا گیا جسے گھر والے دوسری بار سالن نہیں دیتے،ان پر بات کریں تو شاید توہینِ وزیراعلیٰ کا نوٹس آ جائے،کون بیوقوف ان کو ایسا کرنے کا مشورہ دے رہا ہے۔

فواد چودھری نے کہا کہ ہم گرفتاریوں سے خوفزدہ نہیں،ہم اداروں سے ہیں اور ادارے ہم سے ہیں، یہ اپنے آخری 3،4 مہینے گزار لیں، پی ٹی آئی کی اگلی حکومت کے بعد ایک نئی اپوزیشن جنم لےگی۔

انہوں نے کہا کہ ن لیگ کے لیڈروں کی عمر اسی اسی سال ہے،کوئی نوجوان ان کے ساتھ نہیں، یہ اپنی آخری اسمبلی کی مدت گزار لیں، مریم نواز کسی نفسیاتی ڈاکٹر سے اپنا علاج کرائیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll