جی این این سوشل

تفریح

مستنصر حسین تارڑ کی طبیعت میں بتدریج بہتری

معروف دانشور، ادیب، کالم نگار مستنصر حسین تارڑ لاہور کے ہسپتال میں زیرعلاج ہیں جہاں ان  کی طبیعت میں بتدریج بہتری آ ئی  ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مستنصر حسین تارڑ کی طبیعت میں بتدریج بہتری
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق معروف مصنف، سیاح ، دانشور مستنصر حسین تارڑ گزشتہ 3 روز سے پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی میں زیرِ علاج ہیں۔انہیں  ہارٹ بیٹ تیز ہونے کے باعث داخل کیا گیا ۔ 

مستنصر حسین تارڑ کو ایکسٹرنل پیس میکر لگانے کے بعد سی سی یو میں شفٹ کر دیا گیا تھا۔

پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی کے معالج ڈاکٹر تحسین کے مطابق مستنصر حسین تارڑ کے تمام ضروری ٹیسٹ روزانہ کی بنیاد پر کیے جا رہے ہیں۔

ایم ایس پی آئی سی ڈاکٹر محمد تحسین   کا کہنا ہے کہ  مستنصر حسین تارڑ کی حالت اب  بہتر ہے  ، انہیں عارضی پیس میکر لگایا گیا ہے۔  پروفیسر بلال محی الدین اور پروفیسر عبد المنان  ان  کا علاج کر رہے ہیں ،  مستنصر حسین تارڑ کو میڈیکل بورڈ کی مشاورت سے مستقل پیس میکر ڈالا جائے گا ۔ 

دنیا

یروشلم میں یہودی عبادت گاہ پر حملہ، 7 افراد ہلاک

کم از کم سات افراد ہلاک اور 10 زخمی ہوئے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یروشلم میں یہودی عبادت گاہ پر حملہ، 7 افراد ہلاک

مشرقی یروشلم میں یہودیوں کی عبادت گاہ پر حملے کے نتیجے میں کم از کم سات افراد ہلاک اور 10 زخمی ہوئے ہیں، مقامی میڈیا کے مطابق حملہ آور مشرقی یروشلم سے تعلق رکھنے والا ایک نوجوان تھا۔

 پولیس کے مطابق اس یہودی آبادکاری میں عبادت کی غرض سے جمع ہونے والے افراد جب عبادت گاہ سے باہر نکل رہے تھے تو ان پر حملہ آور نے فائرنگ کر دی جس کے بعد پولیس کی جانب سے اسے ہلاک کر دیا گیا۔

 یہ واقعہ دو روز قبل مقبوضہ مغربی کنارے میں جنین شہر میں اسرائیلی فوج کے حملے میں نو فلسطینیوں کی ہلاکت کے بعد ہوا ہے، جمعرات کو جنین پر اسرائیلی حملہ حالیہ برسوں میں شہر میں ہونے والے سب سے مہلک حملوں میں سے ایک تھا۔

غزہ میں حماس کے ترجمان حازم قاسم نے خبر رساں ادارے روئٹرز کو بتایا کہ یہ کارروائی جنین میں قابضین کے جرائم کا جواب اور قابضین کے مجرمانہ اقدامات کا قدرتی ردعمل ہے۔ اسلامی جہاد تنظیم نے بھی اس حملے کا خیر مقدم کیا ہے تاہم کسی فلسطینی گروپ نے تاحال اس کی ذمہ داری قبول نہیں کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

دو بھارتی لڑاکا طیارے آپس میں ٹکرا کر تباہ

ایک پائلٹ ہلاک، باقی دو زخمی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دو بھارتی لڑاکا طیارے آپس میں ٹکرا کر تباہ

نئی دہلی: ہفتہ کو مدھیہ پردیش میں مورینا کے قریب ہندوستانی فضائیہ کے دو لڑاکا طیارے ،ایک سکھوئی 30 اور ایک میراج 2000 کے گر کر تباہ ہوگئے، ایک پائلٹ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسا، پائلٹ SU-30 سے بحفاظت باہر نکلے اور انہیں معمولی چوٹیں آئیں۔

ابتدائی رپورٹس میں درمیانی فضائی تصادم کے امکان کا اشارہ دیا گیا تھا، تاہم، اس کی کوئی سرکاری تصدیق نہیں ہوئی ہے، یہ حادثہ ریاست مدھیہ پردیش کے شہر گوالیار کے قریب صبح 5:30 بجے پیش آیا،۔
"
طیارہ معمول کے آپریشنل فلائنگ ٹریننگ مشن پر تھا، فضائیہ نے ایک بیان میں کہا کہ حادثے کی وجہ جاننے کے لیے تحقیقات کا حکم دے دیا گیا ہے۔

حکام نے پہلے بتایا تھا کہ ایک طیارہ مدھیہ پردیش اور دوسرا پڑوسی ریاست راجستھان میں گرا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

مسلم لیگ ن کے تنظیمی ڈھانچے کو مضبوط کرنا چاہتی ہوں: مریم نواز

لاہور: مسلم لیگ ن کی سینئر نائب صدر مریم نواز نے کہا ہے کہ نواز شریف جلد آپ کے درمیان ہوں گے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مسلم لیگ ن کے تنظیمی ڈھانچے کو مضبوط کرنا چاہتی ہوں: مریم نواز

مسلم لیگ ن کی سینئر نائب صدر مریم نواز نے لاہور ایئرپورٹ پہنچنے کے بعد جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جب تک قوم کی تقدیر نہیں بدل دیں گے آرام سے نہیں بیٹھیں گے۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف کی قیادت میں یہ ملک ایک مرتبہ پھر ترقی کی راہ پر گامزن ہو گا جیسے اس سے قبل نواز شریف حکومت میں ملک ترقی کر رہا تھا۔ مسلم لیگ ن نے ہمیشہ ملک کو مشکلات سے نکالا۔

مریم نواز نے کہا کہ نواز شریف آج بھی ملک کا سب سے بڑا لیڈر ہے اور نواز شریف کے خلاف سازش کرنے والے کردار سب سامنے آرہے ہیں۔ نواز شریف، شہباز شریف اور مریم نواز نے آپ سے انتقام نہیں لیا اور نواز شریف اس بار پہلے سے زیادہ طاقت کے ساتھ واپس آئیں گے۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف کو ملک سے نکالنا ایک بڑا سانحہ تھا۔ مجھے اور نواز شریف کو احساس ہے کہ ملک میں مہنگائی ہے تاہم ترقی کرتا ہوا پاکستان واپس آئے گا۔سازش کرنے والے سارے کردار اپنے انجام کو پہنچے یا نہیں اور وہ  دن بھی دور نہیں جب نواز شریف کی قیادت میں ملک ترقی کرے گا۔

سینئر نائب صدر نے کہا کہ مسلم لیگ ن انتخابات سے نہیں ڈرتی اور بھاری اکثریت سے جیتیں گے۔ 8 ماہ کا حساب بعد میں ہو گا پہلے 4 سال کا حساب دینا ہو گا جبکہ اپنی حکومت کو توڑنے والا اب رو رہا ہے تم اب رونے کی تیاری کر لو اب باقی زندگی بھی رونی پڑے گی۔

انہوں نے کہا کہ خیبر پختونخوا، گلگت بلتستان اور پنجاب میں حکومت کرنے والے ذمہ دار ہمیں قرار دے رہ ہیں۔ آج ان کو مہنگائی کا خیال آرہا ہے جو کہتے تھے مہنگائی کی خبر ٹی وی سے پتہ چلی۔

مریم نواز نے کہا کہ میں آپ سے وعدہ کرتی ہوں پارٹی کے لیے ایک منٹ نہیں بیٹھوں گی۔ انہوں نے ایسے شخص کو نکالا جس کی 9 سالہ کارکردگی نکالیں تو 75 سالہ تاریخ میں کھنڈرات بچتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll