جی این این سوشل

پاکستان

عمران کی میڈیکل رپورٹ: پی ٹی آئی وزیر صحت کے خلاف مقدمہ درج کرے گی

عبدالقادر پٹیل کی جانب سے لگائے گئے الزامات کو ہتک عزت اور دیگر قوانین کے تحت نمٹا جائے گا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

عمران کی میڈیکل رپورٹ: پی ٹی آئی وزیر صحت کے خلاف مقدمہ درج کرے گی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) نے سابق وزیراعظم عمران خان کی میڈیکل رپورٹ کے معاملے پر وفاقی وزیر صحت عبدالقادر پٹیل کے خلاف قانونی کارروائی کا فیصلہ کرلیا۔

قبل ازیں جمعہ کو وزیر صحت قادر پٹیل نے پی ٹی آئی کے سربراہ عمران خان کی میڈیکل رپورٹ میڈیا کو پیش کی جس میں انکشاف کیا گیا کہ عمران نے اندھا دھند شراب اور کوکین کا استعمال کیا۔

کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے عبدالقادر پٹیل نے کہا کہ جمہوری حکومت میں ہر دستاویز عوامی دستاویز ہوتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ گرفتاری کے بعد عمران خان کو پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز (PIMS) ہسپتال لے جایا گیا اور ان کے معائنے کے لیے ایک میڈیکل بورڈ بھی تشکیل دیا گیا۔

وزیر صحت کا کہنا تھا کہ ’عمران خان پانچ سے چھ ماہ تک پلاسٹر کاسٹ کے ساتھ گھومتے رہے لیکن رپورٹ میں کسی فریکچر کا ذکر نہیں ہے‘۔ انہوں نے سوال کیا کہ کیا کسی نے پٹھے میں زخم کا پلستر کیا ہے؟

پٹیل نے بتایا کہ پیشاب کے نمونے بھی لیے گئے، ابتدائی رپورٹ میں شراب اور کوکین کی زیادتی سمیت زہریلے مادے کا انکشاف ہوا ہے۔

انہوں نے عمران کی ذہنی حالت پر سوالیہ نشان اٹھاتے ہوئے کہا کہ ان کی حرکتیں اور حرکتیں کسی فٹ آدمی کی طرح نہیں تھیں۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ جو آدمی اچھی دماغی حالت میں ہو وہ ایسی حرکتیں نہیں کر سکتا۔

تاہم عمران خان کی میڈیکل رپورٹ کے معاملے پر پی ٹی آئی نے وزیر صحت عبدالقادر پٹیل اور ان کے معاونین کے خلاف قانونی چارہ جوئی کا فیصلہ کیا ہے۔

پی ٹی آئی کی جانب سے جاری بیان کے مطابق عمران خان نے قومی احتساب بیورو (نیب)، وزارت صحت اور پمز کے ڈاکٹروں کے خلاف کارروائی کی منظوری دے دی ہے۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ بیرسٹر ابوذر سلمان نیازی کی سربراہی میں قانونی ٹیم کی تیاریاں شروع کر دی گئی ہیں تاہم عبدالقادر پٹیل کی جانب سے لگائے گئے الزامات کو ہتک عزت اور دیگر قوانین کے تحت نمٹا جائے گا۔

علاقائی

پنجاب میں پہلی بار سیف سٹی کیمروں کے ذریعے صفائی ستھرائی کی نگرانی

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نوازنے عید الاضحی پر صفائی ستھرائی اور شہریوں کی سہولیات کے لئے حکومتی مشینری کی نگرانی کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پنجاب میں پہلی بار سیف سٹی کیمروں کے ذریعے صفائی ستھرائی کی نگرانی

پنجاب میں پہلی بار سیف سٹی کیمروں کے ذریعے صفائی ستھرائی کی نگرانی کی گئی، لاہور ویسٹ مینجمنٹ کمپنی نے لاہور میں صفائی کے انتظامات کی نگرانی کی، فیصل آباد، گوجرانوالہ، نارووال، سیالکوٹ، جہلم سمیت صوبے بھر میں الائشیں اٹھانے کے لئے عملہ متحرک رہا۔

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نوازشریف نے عید الاضحیٰ پر صفائی ستھرائی اور شہریوں کی سہولیات کے لئے حکومتی مشینری کی نگرانی کی۔

تحصیل اور یونین کونسلوں کی سطح پر صفائی کے انتظامات کو یقینی بنایا گیا، پہلی بار پورے پنجاب میں 32 لاکھ خصوصی تھیلوں کی تقسیم کی گئی، ’’نو پلاسٹک‘‘ مہم کا سلسلہ بھی ساتھ ساتھ جاری رہی۔

الائشوں کو ٹھکانے لگانے کے لئے گڑھے کھودنے کا کام بھی ساتھ ساتھ جاری رہا، مساجد، عید گاہوں اور امام بارگاہوں کے علاوہ سڑکوں، چوراہوں اور گلیوں کی صفائی کے اقدامات بھی کئے گئے، عیدالاضحیٰ پرعوام اور جانور فروخت کرنے والوں اور مویشیوں کے لئے منڈیوں میں دھوپ سے بچاؤ کے لئے شیڈز تعمیر کئے گئے۔

مویشی منڈیوں میں ڈاکٹرز کی فراہمی اور پانی سمیت دیگر ضروری سہولیات بھی فراہم کی گئیں، تعطیلات کے دوران نہروں پر تفریح کے لئے آئے عوام کی جان کی حفاظت کے لئے لائف گارڈز بھی تعینات کئے گئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

موسم

ملک بھر میں شدید گرمی، آئندہ 24 گھنٹوں میں بارش کا کوئی امکان نہیں

جنوبی پنجاب اور ملک کے دیگر حصے بھی گرمی کی لپیٹ میں رہیں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک بھر میں شدید گرمی، آئندہ 24 گھنٹوں میں بارش کا کوئی امکان نہیں

 محکمہ موسمیات نے آئندہ چوبیس گھنٹوں میں بھی موسم شدید گرم رہنے کا امکان ظاہر کر دیا۔

ملک بھر میں دیگر علاقے شدید گرمی کی لپیٹ میں ہیں، محکمہ موسمیات کے مطابق سب سے زیادہ درجہ حرارت سبی میں 49 سینٹی گریڈ ، لاہور 45، اسلام آباد 44، پشاور 43، کراچی کا درجہ حرارت 37 ڈگری سینٹی گریڈ تک ہو سکتا ہے۔

جنوبی پنجاب اور ملک کے دیگر حصے بھی گرمی کی لپیٹ میں رہیں گے۔

دوسری جانب کراچی میں جنوب مغرب سے 20 سے 25 کلومیٹرفی گھنٹہ کی رفتار سے ہوائیں چل رہی ہیں ، بعض مقامات پر بوندا باندی ہو سکتی ہے۔

مغربی ہواؤں کا سلسلہ 18 جون کو ملک کے مغربی علاقوں میں داخل ہونے کا امکان ہے جس کے دوران گلگت بلتستان اور کشمیر میں گرج چمک کے ساتھ اور کہیں کہیں موسلا دھار بارش کا امکان ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ہماری 100 دن کی کارکردگی کی ماضی میں مثال نہیں ملتی، رانا تنویر حسین

زیراعظم شہبازشریف اور انکی ٹیم کی محنت سے 2025 پاکستان کی بہتری، خوشحالی اور ترقی کا سال ہوگا، وفاقی وزیر

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہماری 100 دن کی کارکردگی کی ماضی میں مثال نہیں ملتی، رانا تنویر حسین

شیخوپورہ: وزیر صنعت و پیداوار اور نیشنل فوڈ سیکیورٹی رانا تنویر حسین نے کہا ہے کہ وزیراعظم شہبازشریف اور انکی ٹیم کی محنت سے 2025 پاکستان کی بہتری، خوشحالی اور ترقی کا سال ہوگا۔ہماری حکومت کی 100 دن کی کارکردگی کی ماضی میں مثال نہیں ملتی۔

ہر شعبے میں حکومت نے ریکارڈ کام کئے ہیں ،قوم سے وعدہ ہے کہ آئی ایم ایف کا یہ آخری پروگرام ہوگا ۔وہ شیخوپورہ کی تحصیل مریدکے میں نماز عید الضحٰی کی ادائیگی کے بعد میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے۔

رانا تنویر حسین کا کہنا تھا کہ ملک معاشی طور مستحکم ہورہا ہے بہت جلد ترقی کی منازل طے کرے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll